هدایت شده از 𝖠𝗌𝗍𝗋𝗈𝗍𝗐𝖾𝖾𝗍𝗒
☎️ پایسیز وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟
وقتی با خودش تنهاست، مرز بین خاطره، رویا و واقعیت یه کم محو میشه.
یه آهنگ میتونه کل شبش رو عوض کنه. یه عکس میتونه اونو ببره به چند سال قبل. یه جمله میتونه روزها توی ذهنش بمونه.
پایسیز از اون آدماییه که بیشتر از چیزی که بقیه میبینن احساس میکنه.
گاهی احساسات خودش رو حمل میکنه، گاهی احساسات بقیه رو هم.
وقتی تنهاست ممکنه ساعتها خیالپردازی کنه، آینده رو تصور کنه یا مکالمههایی رو توی ذهنش بسازه که هیچوقت اتفاق نیفتادن.
بعضی وقتا خودش هم نمیدونه دلتنگ یه آدمه یا دلتنگ حسی که اون آدم بهش میداد.
Raven is >///< 🏴
☝️
این یک موردِ بخصوص، کپیبرداری محسوب نمیشه.
شباهتهای اینطوری بخاطر شبیه بودن خصوصیات رفتاری دوتا کاراکتر پیش میان (مثل رنگ موردعلاقه، استایل، داستان، لباسی که خوشش میاد، اخلاق، و...) و طبیعیه که برای ترکیب رنگ لباس یا استایل کلی کاراکتر از روی همدیگه الگو بگیریم، به طوری که با نگاه اول به نظر برسه که هردوتاشون یه کاراکترن، ولی توی جزئیات با همدیگه فرق دارن و متمایزشون میکنه.
مثلا ریون کوچولوی من: تیشرت سفید، کاردیگان قرمز، جوراب شلواری سرمهای
اگه یه نفر بیاد یه اوسی بسازه که مثلا پیرهن سفید داره، کت قرمز داره و شلوار لی سرمه ای، هیچگونه کار خطایی نکردهخب. حتی اگه با قطرهچکون بیاد پالت رنگشو تعیین کنه.
Raven is >///< 🏴
این یک موردِ بخصوص، کپیبرداری محسوب نمیشه. شباهتهای اینطوری بخاطر شبیه بودن خصوصیات رفتاری دوتا کا
+ یه نکتهای رو توجه کنید
من بصورت کاملا واضح دیدم که ایشون تریسکاره و آرتی از خاله آیری رو برداشته بوده و عیناً از روی لاینش تریس کرده بوده. همونطور که اول پیامم هم نوشتم، "در این مورد بخصوص" — یعنی بقیه نقدهایی که به تریسکار بودن ایشون وارده کاملا صحت داره و صرفا بخاطر بدیهی بودنش مطرح نکردم!