- مداحیای هست که صبر کنی تموم شه بعد از ماشین پیاده شی و بری خونه؟
+ آره :)))))))))))
دفتر خاطرات خانوم علیا -
- مداحیای هست که صبر کنی تموم شه بعد از ماشین پیاده شی و بری خونه؟ + آره :)))))))))))
وحید شکرینماهنگ سکوت سکوت.mp3
زمان:
حجم:
4.3M
نه فقط قنفذ و مردان بنیاسلم را
بگو این قوم بیارند همه عالم را
اگر آن معرکهها چند برابر میگشت
بازهم فاطمه دور سر حیدر میگشت :)))
@Alnana
امروز پاییز بود. نور خورشید تیز نبود، سایهها پررنگ بودن، درختها نارنجی و زرد بودن، نسیم پاییز میوزید و من بعد از اهمیت دادن به حالِ خودم و تایید شدنِ راهِ زندگیم، حالم خوب بود.
هدایت شده از توابین | سید مصطفی موسوی
ما اتوبانِ «همت» نداریم! اسمش اتوبان «شهید همت» هستش!
سر یه سری چیزی حساس باشیم..
@ir_tavabin
دفتر خاطرات خانوم علیا -
ما اتوبانِ «همت» نداریم! اسمش اتوبان «شهید همت» هستش! سر یه سری چیزی حساس باشیم.. @ir_tavabin
همین رعایتهای به ظاهر بیاهمیت و کوچولو خیلی حالِ دلتون رو خوب میکنه بچهها. مثلا من خیلی وقته شهرک شهید محلاتی رو درست میگم، اتوبان شهید بابایی رو کامل میگم، اسمِ بلوار اصلی محلمون رو کامل میگم، شهرک شهید بهشتی رو کامل میگم. حال دلم بهتره با این رعایتهای کوچولو کوچولو.
بچهها میخوام یه تجربهی خفن بهتون بگم تا آخر عمر دعام میکنید. لثههاتون ضعیفه؟ دندوناتون زرده؟ میخواید هم دندوناتون تقویت شه هم سفید بشه؟ لثههاتونم خون نیاد موقع مسواک زدن (خودم این مشکل رو داشتم و دارم واقعا) از مسواک چوب اراک استفاده کنید. یه چوب نازکه که سرش رو یکم دندون میزنید ریش ریش میشه و باهاش مسواک میزنید. دندوناتون سفففففید میشه، تقویت میشه و کللللللی خاصیت درمانی و طبی داره، از خمیردندون شیمیایی و مسواک پلاستیکی هم خیلیییی بهتره، سنت رسول الله هم هست. کافیه یه بار فقط امتحان کنید🤍🪄
بچهها کسی از شما هست که سمت میدون قزوین زندگی کنه؟ چند تا سوال داشتم ممنون میشم کمکم کنید✨ :› @Im_Liaaa
نظرتونه منم گوشی دستم بگیرم بلاگر روزمرگیای ازدواجی بشم بعدشم تبلیغ بگیرم پول در بیارم؟🤡🤡🤡