eitaa logo
دبستان پسرانه علمی
1.8هزار دنبال‌کننده
15.5هزار عکس
4.3هزار ویدیو
283 فایل
ارتباط با ادمین @mortezaad سایت موسسه شهید مدنی www.shahidmadani.net سایت دبستان علمی www.elmischools.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 مامان و بابای من مقتدرند! 🔻 فرض کنید این جمله از زبان یک کودک است که: «من یک روز دستم خورد، پارچ یادگاری مادر بزرگ که در آن شربت بود، افتاد و شکست!» رفتار یک مادر مقتدر چگونه می‌تواند باشد؟ کودک ادامه می‌دهد: «مامان ناراحت شد و من را صدا کرد تا با هم شربت‌ها و خورده شیشه‌ها را جمع کنیم. در این حالت من مدیریت در بحران را از مامان خود یاد گرفتم». اما اگر مادر غیر مقتدر در خانه بود میگفت: دست و پا چلفتی! من چقدر در زندگی باید از تو بکشم! حواست را جمع کن! مگر کور بودی؟! این مادر مقتدر نیست، بلکه یک مادر ضعیف است. این کودک در مورد پدر خود نیز می‌گوید:«در ماشین بابا نشسته بودیم و ناگهان یک ماشین به سرعت جلوی ما پیچید، داشتیم تصادف می‌کردیم! دیدم بابا زیر لب صلوات میفرستاد، بابا قبلا گفته بود اگر از چیزی عصبانی شدید، صلوات بفرستید که آرام شوید». اما اگر پدر غیر مقتدر در خانه بود، زیر لب فحش می‌داد یا جملاتی از قبیل این که، چه کسی به تو گواهینامه داده است، را می‌گفت!
📣📣📣 مسابقه حفظ قرآن. 📣📣📣 سلام . بچه های عزیز مسابقه حفظ قرآن داریم : 📗 حفظ عمومی ؛از سوره مطففین تا سوره ناس ✅ زمان برگزاری مسابقه : ۱۵ آذر ماه به بعد ✅ اگه دوست داری در این مسابقه شرکت کنی به آیدی زیر نام و نام خانوادگی و اسم کلاس رو بفرست @Aminitabar ✅ نفر اول به مسابقات سراسری آموزش و پرورش ناحیه ۲ اعزام می شود ✅ از نفرات اول و دوم سوم با جوایز ارزنده تقدیر می شود ✅ به کلیه شرکت کنندگان کارت امتیاز داده می شود . این مسابقه ویژه دانش آموزان پایه می باشد .
📣📣📣 مسابقه حفظ قرآن. 📣📣📣 سلام . بچه های عزیز مسابقه حفظ قرآن داریم : 📗 حفظ عمومی : جزء سی ام ✅ زمان برگزاری مسابقه : ۱۵ آذر ماه به بعد ✅ اگه دوست داری در این مسابقه شرکت کنی به آیدی زیر نام و نام خانوادگی و اسم کلاست رو بفرست @Aminitabar ✅ نفر اول به مسابقات سراسری آموزش و پرورش ناحیه ۲ اعزام می شود ✅ از نفرات اول و دوم سوم با جوایز ارزنده تقدیر می شود ✅ به کلیه شرکت کنندگان کارت امتیاز داده می شود . این مسابقه ویژه دانش آموزان پایه می باشد .
📣📣📣 مسابقه حفظ قرآن. 📣📣📣 سلام . بچه های عزیز مسابقه حفظ قرآن داریم : 📗 حفظ عمومی : جزء سی به اضافه سوره های مرسلات و انسان ✅ زمان برگزاری مسابقه : ۱۵ آذر ماه به بعد ✅ اگه دوست داری در این مسابقه شرکت کنی به آیدی زیر نام و نام خانوادگی و اسم کلاست رو بفرست @Aminitabar ✅ نفر اول به مسابقات سراسری آموزش و پرورش ناحیه ۲ اعزام می شود ✅ از نفرات اول و دوم سوم با جوایز ارزنده تقدیر می شود ✅ به کلیه شرکت کنندگان کارت امتیاز داده می شود . این مسابقه ویژه دانش آموزان پایه می باشد .
📣📣📣 مسابقه حفظ قرآن. 📣📣📣 سلام . بچه های عزیز مسابقه حفظ قرآن داریم : 📗 حفظ ویژه شامل : 🔻 حفظ ۵ جزء از اول یا اخر قران 🔻 حفظ ۱۰ جزءاز اول یا آخرقرآن 🔻 حفظ ۲۰ جزء از اول یا آخر قرآن 🔻 حفظ کل ✅ زمان برگزاری مسابقه : ۱۵ آذر ماه به بعد ✅ اگه دوست داری در این مسابقه شرکت کنی به آیدی زیر نام و نام خانوادگی و اسم کلاست رو بفرست @Aminitabar ✅ نفر اول به مسابقات سراسری آموزش و پرورش ناحیه ۲ اعزام می شود ✅ از نفرات اول و دوم سوم با جوایز ارزنده تقدیر می شود ✅ به کلیه شرکت کنندگان کارت امتیاز داده می شود . این مسابقه ویژه می باشد .
✅سلسله مباحث سبک زندگی ایرانی اسلامی ادامه مبحث :راهکارهای لذت بردن از زندگی دینی با سخنرانی حجت الاسلام تراشیون 🕖زمان یکشنبه ۳۰آبان ماه ساعت ۱۹/۱۵ از طریق لینک زیر: https://www.skyroom.online/ch/smd/hamayesh ❌حضور یکی از والدین در جلسه ضروری است لینک را کپی کرده و در گوگل کروم قرار دهید
✅سلسله مباحث سبک زندگی ایرانی اسلامی ادامه مبحث :راهکارهای لذت بردن از زندگی دینی با سخنرانی حجت الاسلام تراشیون 🕖زمان یکشنبه ۳۰آبان ماه ساعت ۱۹/۱۵ از طریق لینک زیر: https://www.skyroom.online/ch/smd/hamayesh ❌حضور یکی از والدین در جلسه ضروری است لینک را کپی کرده و در گوگل کروم قرار دهید
📣📣 مسابقه مسابقه. مسابقه 📣📣 سلام و رحمت بر شما دانش آموزان عزیز قصد داریم مسابقه براتون برگزار کنیم ✳️ از فایل های الگوی ارسال شده در کانال کلاسی استفاده نمایید . ❇️ پس از تمرین از قرائت خودتون فیلم بگیرین و به آیدی زیر ارسال کنین.(از هر دو فایل حدود ۳دقیقه ضبط و ارسال کنین) @Aminitabar ❇️ فیلم هاتون رو به صورت افقی تهیه کنین ❇️ زمان ارسال فایل قرائت قرآن شما: تا تاریخ ۱۰ آذر ❇️ پس از داوری نفر اول به جشنواره قرآن و عترت آموزش و پرورش ناحیه معرفی میشه. ❇️ نفرات اول و دوم و سوم جایزه ویژه دریافت می کنن ❇️ به کلیه شرکت کنندگان کارت تلاش اهداء میشه.
🔻 فقط تا پایان هفته کتابخوانی ۳ روز باقیمانده است!؟ 💿 مجموعه مهارت‌های زندگی از استاد 📝 سرفصل‌های دوره: روابط بین زوجین، تربیت فرزند و تربیت مربی 👈 عاطفی و حقیقی 👈 و پنهانکاری 👈 ، اراده، ، عزت نفس 👈 و 👈 رشد آموزشی و تحصیلی 👈 درکودکان 👈 همسران و مادران موفق 👈 ، تعریف، انواع و افزایش آن 👈 تربیت سنتی و نوین 👈 اصول، فنون، سبک‌های 👈 ویژگی‌های مشاور و مشاوره 👈 اخلاق مربی و مشاوره 👈 بیش فعالی 👈 و ده‌ها موضوع کاربردی دیگر... ⬅️ در ۲۰۰ ساعت کلاس آموزشی 💳 قیمت اصلی: ۶۹۰۰۰۰ تومان 💳 قیمت بعد از %۵۰ تخفیف: ۳۴۹.۰۰۰ تومان به تمام نقاط ایران 🔻 خرید از‌ طریق‌ سایت استاد تراشیون: 🌐 tarashiun.ir/shop/
با سلام و عرض ادب به اطلاع اولیا گرامی میرساند بازگشایی (زوج و فرد) شده و دانش آموزان شده اند. یقیناً در یکی دو روز آینده برنامه حضور و اسامی گروه ها به ترتیب در های کلاسی اطلاع رسانی خواهد شد. بدین ترتیب به جهت به همه ی کلاس ها مجتمع، برنامه بازگشایی از روز اول هفته آینده انجام خواهد شد. فلذا را پیش خواهیم رفت و از اول هفته آینده با آموزش خواهیم داشت.
هفته بسیج گرامی باد ،،،،،،عرشیا شیرین همدانی کلاس ششم سه
🔻 🔻 🔴حضور همه دانش آموزان کلاس های چهارم و پنجم و ششم است 🔴 انجام میگیرد 🔴 توضیحات مهم در مورد برنامه های آموزشی در هم داریم 🕗زمان: ۳آذر ماه 🕗ساعت ۸/۱۰ صبح لینک ورود به جلسه: https://www.skyroom.online/ch/smd/hamayesh2 ✳️منتظر حضور همه دانش آموزان هستیم
💠گرامی باد هفته ی بسیج
💠 ویژه نامه مدرسه شاد - شماره 18 هفته بسیج گرامی باد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا