هدایت شده از مسـافـری از پـلـوتـو
میدانم چرا هیچگاه یاد من نیستی،
من زخمی بر روحت به یادگار نگذاشتم که با هر تلنگری یادم بیفتی،
انسان به زخمها بیشتر میاندیشد تا مرهمها
" ESO 422-41"
میدانم چرا هیچگاه یاد من نیستی، من زخمی بر روحت به یادگار نگذاشتم که با هر تلنگری یادم بیفتی، انسا
برید پیش آنا و نابی ۴۰ تایشون کنیدد