eitaa logo
یا غوث الامة و غیاثها
3.2هزار دنبال‌کننده
978 عکس
401 ویدیو
30 فایل
کانال نشر آثار و سخنرانی سیدجواد مشهدی 🔰 جهت: ▪️خرید بسته آموزشی علوم خفیه و خواص سوره های قرآنی ▪️محاسبه ابجد کبیر و زبور ▪️تهیه حرزها، ادعیه و سوره های قرآنی ▪️پاسخگویی به سوالات: @OstadMashhadi 👈 @Maerefaty
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از فروشگاه کانال استاد مشهدی
👆 گردن آویز یشم خراسان یا سرپانتین اندازه حدودی ۲۷×۱۷ میلی‌متر خواص سنگ یشم سبز: این سنگ به دلیل قدرت بالا و پایداری زیاد خود، به سلامت عمومی افراد کمک کرده و باعث شفای قلب می‌شود. همچنین در جذب انرژی مثبت از طبیعت موثر بوده و دارای خواص شادی‌آور است. از خواص سنگ یشم می توان به درمانگر بودن آن می توان اشاره کرد. گفته می‌شود که سبز یشمی، روح را آرامش می‌دهد، فراست را بالا می‌برد و به انسان کمک می‌کند تا اسرار نهان جهان هستی را درک کند. حتی اگر آرزوهای یک نفر چندان بزرگ نباشد، بازهم این رنگ به او بینش فلسفی همراه با عقل سلیم می‌دهد. کسانی که سبز یشمی را دوست ‌دارند، به‌طور ذاتی روشن‌بین و منطقی هستند. رنگ سبز سنگ بهشتی به عنوان سنگ آرزو شناخته میشود ▪️جهت تهیه به شناسه @OstadMashhadi پیام بدهید
هدایت شده از فروشگاه کانال استاد مشهدی
👆 گردن آویز عقیق ژاسپر اندازه حدودی ۲۷×۱۷ میلی‌متر جاسپر(jasper) طلسم محافظت از ناراحتی های بصری و خشکسالی است. این سنگ شانس افزایش ثروت و موفقیت در امور مالی را به همراه دارد، چنانچه این سنگ را در باغ و باغچه قرار دهند موجب افزایش حاصلخیزی و رشد بیشتر و بهتر گیاهان می گردد. سنگ جاسپرهمچنین معروف به سنگ بشریت است و این نامگذاری به این دلیل است که به فرد یادآوری می کند که این دنیا فقط برای ما نیست بلکه یکی از اهداف آفرینش آن ایجاد آرامش و آسایش برای دیگران است. سنگ جاسپر خاصیت آرام بخشی بالایی دارد و به همین دلیل برای قرار دادن در محیط خانه بسیار مناسب می‌باشد. سنگ جاسپر برای حفاظت از کودک در برابر ترس‌های شبانه مفید است و همچنین استقلال فردی را در او تقویت می کند ▪️جهت تهیه به شناسه @OstadMashhadi پیام بدهید
هدایت شده از فروشگاه کانال استاد مشهدی
👆 گردن آویز عقیق روتایل خراسانی اندازه حدودی ۲۰ و ۳۰ میلی‌متر در ۱۰ و ۱۵ میلی‌متر خواص روحی سنگ روتایل : این سنگ در درمان زکام و تقویت و رشد معنوی بدن کمک می کند. سنگ روتایل سبب ارامش بخشی به محیط و افراد شده و اعتماد به نفس فرد را افزایش می دهد. ایجاد روحیه ونشاط وانرژی، کمک به تداوم وافزایش ارتباط فرد با دیگران، سازماندهی ذهن وپاک کردن آن از افکار منفی، استفاده از این سنگ برای از بین بردن دردهای پشت وسر دردهای مزمن و همچنین اختلالات روده ای کاربرد زیادی دارد. سنگ روتایل به ساختن سلولها در بافت های آلوده کمک می کند. سنگ روتایل برای درمان کننده فوق العاده ای در تقویت قلب و ضد افسردگی است، از این سنگ در چاکرای سوم می توان استفاده نمود ▪️جهت تهیه به شناسه @OstadMashhadi پیام بدهید
هدایت شده از فروشگاه کانال استاد مشهدی
عقیق سلیمانی قلبی شکل ▪️جهت تهیه به شناسه @OstadMashhadi پیام بدهید
هدایت شده از فروشگاه کانال استاد مشهدی
👆 سوره حجرات سوره مبارکه حجرات در منزل جهت حصار منزل از ورود شیاطین و اجنه و دفع نحوست و جن زدگی و آزار همزاد نصب میشود ▪️جهت تهیه به شناسه @OstadMashhadi پیام بدهید
هدایت شده از فروشگاه کانال استاد مشهدی
👆 سوره مبارکه جاثیه ✍🏼 هرکس سوره جاثیه را نوشته همراه بدارد در خواب و بیداری در امان باشد از هر شر و اگر شب زیر سر قرار دهد از طوایف جن در امان ماند. از جمله دیگر آثار این سوره می‌توان به بستن دهان مخالفان و بدگویان اشاره کرد جهت تهیه سوره مبارکه جاثیه(نوشته شده طبق اداب و مورد تایید استاد مشهدی) به شناسه @OstadMashhadi پیام دهید
هدایت شده از فروشگاه کانال استاد مشهدی
حرز یمانی 👆 ♨️ وقتی راه چاره ای برای‌مان نمی‌گذارند جز... 📝 حرز یمانی حرز یمانی از دعاهای سریع الجابه است که توسط پیامبر(صلی الله علیه و آله) به امیرالمؤمنین(صلوات الله و سلامه علیه) بنا به درخواست مردی از اهالی یمن (جهت جهت پیروزی علیه دشمنی که هیچ راه چاره ای برای مقابله با رفتارهای زشت و ناپسند او برایش نمانده بود) تعلیم داده است. این حرز یکی از دعای سیفی مشهور برای نابود کردن دشمن نظیر شمشیر است و مشتمل بر « اسم اعظم» می‌باشد. 📌 خواص دنیوی آن شامل : رسیدن به مراد و آرزوهای خود، رهایی از درماندگی و گشایش کار، آزاد شدن از زندان، شفای مریض، بچه ‌دار شدن، سلامتی در سفر، پیروزی بر دشمنان، ایمنی از ستم حاکمان و... 📌 خواص اخروی این دعا یمانی شامل : مرگ با ایمان، گرفتن جان او با حالتی زیبا توسط عزرائیل، جواب دادن به سوالات نکیر و منکر پس از مرگ، کسب هزار درجه در بهشت، نورانیت در روز آخرت، قرار گرفتن در تحت عرش الهی، سنگینی عمل در ترازوی حساب، عبور سریع از پل صراط، تقدم بر دیدن پیامبر و .... 📱جهت تهیه حرز یمانی(مورد تایید استاد مشهدی) صرفا به شناسه @OstadMashhadi پیام بدهید : «لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ» یعنی هیچ نیرو و توانى جز از سوى خداوند بلندمرتبه و بزرگ نیست‏... یعنی اثرگذاری و نتیجه فقط دست خدای متعال است و اینها همه وسیله هستند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از آزادنامه
6.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️نتوانستید خود را تا مرتبه مولا علی(ع) بالا ببرید، لذا او را تا مرتبه خود پایین می‌کشید... ▪️بازی قدرت در صفحه سیاست با مهره قدسیّت چنان سرگرم‌تان کرده که نه می‌فهمید خلیفة الرسول کیست و نه می‌دانید منظور از نائب امام زمان چیست... نه می‌فهمید ولی‌الله کیست و نه می‌دانید فرق ولایت عارفان با ولایت حاکمان در چیست... نه می‌فهمید چه می‌گویید و نه می‌دانید با این گفته‌ها، چه بر سر ایمان مردمان می‌آورید... ▪️حکومت علی(ع) ولایی نبود و شما بودید؟!! خاک بر دهان شما... @Dr_AlirezaAzad
هدایت شده از آزادنامه
سخنان آقای مسعود عالی در شب تاسوعا ۱۴۰۳ درباره: "ولایی نبودن حکومت حضرت علی(ع) و ولایی بودن حکومت در جمهوری اسلامی ایران" و نقدهای آن: سخنان آقای عالی: https://tabnak.ir/fa/news/1248342 نقد آقای محسن قنبریان: https://t.me/m_ghanbarian/5425 نقد آقای سید جواد ورعی: https://t.me/seyyedjavadvaraei/1365 نقد آقای ناظم زاده قمی: https://t.me/velayategharib/1168 نقد آقای علی‌رضا آزاد: https://t.me/Dr_AlirezaAzad/1188 نقد آقای حسینی قائم مقامی: https://t.me/jamarannews/380756 نقد آقای هادی سروش: https://t.me/soroushmarefat/5031 نقد آقای فاضل میبدی: https://t.me/Eslahatnews/135751 نقد روزنامه جمهوری اسلامی: https://www.entekhab.ir/003Mjn پاسخ آقای عالی به منتقدان: http://mshrgh.ir/1624974 (فهرست در حال تکمیل است.) @Dr_AlirezaAzad
هدایت شده از آزادنامه
🟡 شُرطة‌ُ الخَمیس، زنده‌اند. ✍ دکتر علی‌رضا آزاد 🔹 جناب آقای عالی در شب تاسوعای حسینی، مطالبی گفتند. در واکنش به آن، برخی از روی غیرت دینی و با هدف صیانت از کیان علوی نقدهایی منتشر کردند. ایشان نیز توضیحاتی در پاسخ به منتقدان بیان نمودند. اصل سخنان و فهرست نقدهای صاحب‌نظران را پیشتر در کانال آزادنامه منتشر کردم. 🔹 جان کلام و مدعای ایشان این بود که مردم آن دوران، امام علی(ع) را نه به‌عنوان ولی خدا بلکه به عنوان خلیفه چهارم پذیرفتند پس حکومت ایشان ولایی نبود اما در این دوران، یک ولی‌الله حکومت می‌کند و مردم نیز او را به‌عنوان ولیّ خدا پذیرفته‌اند و لذا جمهوری اسلامی ایران، نخستین حکومت ولایی تاریخ است. 🔹 مسأله اصلی ایشان و منتقدان، ابهام در "تعریف حکومت ولایی" است. از این‌رو، در ادامه ضمن برشمردن پاره‌ای از تعاریف، سخنان ایشان را نقد می‌نمایم و پذیرای نقد دیگران بر سخن خود نیز هستم. ▪️تعریف ۱: حکومتی ولایی است که خداوند حاکم آن را برگزیده باشد. ▫️نقد: در این فرض، حکومت علی(ع) ولایی بود و پس از آن، حکومت ولایی حتی در زمان ما شکل نگرفت. مگر آنکه قائل باشیم بنابر نظریه کشف، خبرگان رهبری، نه انتصاب و نه انتخاب بلکه کشف می‌کنند که خداوند ولایت خود را در چه کسی قرار داده است. ▪️تعریف ۲: حکومتی ولایی است که ولی‌الله (به معنای عام = مؤمنی باتقوا یا بنده خوب خدا)، حاکم آن باشد. ▫️نقد: در این فرض، هم حکومت علوی ولایی بود و هم بعد از حکومت علوی، حاکمان زیادی آمدند که اغلب عدو الله بودند اما اندکی نیز احتمالاً مؤمن و باتقوا یا بنده نسبتاً خوب خدا بودند و مشمول تعریف عام ولی‌الله و حکومت ولایی می‌شدند و لذا جمهوری اسلامی، نخستین حکومت ولایی نخواهد بود. علاوه اینکه چنین تعریف سطحی و عامیانه‌ای از حکومت ولایی، نه تمجید بلکه توهین به حاکمان امروزی و در تعارض با نظریه ولایت فقیه است. ▪️تعریف ۳: حکومتی ولایی است که ولی‌الله (به معنای خاص = مقرب‌ترین انسان در درگاه خداوند) که ولایت باطنی و عرفانی دارد، حاکم باشد. ▫️نقد: امام خمینی با آن تسلطی که بر عرفان اسلامی داشتند، در تبیین نظریه ولایت فقیه، هر چند ولایت فقیه را همان ولایت رسول الله می‌دانستند اما هرگز ولایت باطنی و یا انسان کامل و یا ولی‌الله بودن (به‌معنای خاص) را شرط ولی فقیه بودن، نکردند. هیچ‌کدام از امامین انقلاب درباره خود نیز هرگز چنین ادعایی را مطرح ننمودند و خود را ولی‌الله به معنای خاص، یعنی مقرب‌ترین انسان در درگاه الهی معرفی نکردند و حتی در مواردی، مخالفت شدید خود را با طرح چنین مطالبی، بیان داشتند. در قانون اساسی نیز احراز شروطی مثل فقیه، شجاع، مدیر، مدبر، عادل و باتقوا بودن، برای ولی فقیه آمده است اما هوشمندانه، پسوند "تر" و "ترین" آورده نشده است. زیرا مثلاً شجاعت، قابل احراز و اثبات است اما شجاع‌تر یا شجاع‌ترینِ امّت بودن، احرازپذیر و اثبات‌پذیر نیست؛ چه رسد به ولی‌اللهِ مطلق بودن و ولایتِ باطنی داشتن. ▪️تعریف ۴: حکومتی ولایی است که مردم، با حاکم به‌عنوان ولی‌الله (به معنای عام یا خاص) بیعت کنند. ▫️نقد: در این فرض مردم بعد از پیامبر حاکمان را خلیفة‌الرسول می‌دانستند و شؤون ولایی و حاکمیتی پیامبر را برای کسی که درست یا غلط، جانشین رسول خدا قلمدادش می‌کردند، اعم از خلفای راشدین و سایرین، ثابت می‌دانستند. بخش قابل توجهی از مردم این زمان نیز ولی فقیه را نائب امام زمان(عج) در امور حِسبه یا فراتر از حِسبه می‌دانند. از بیان شباهت و تفاوت دایره معنایی خلیفه (جانشین) و نائب (نماینده) می‌گذرم. به هر حال، بنا بر فرض این تعریف، حکومت ولایی حتی قبل از حکومت علوی، وجود داشت. ▪️تعریف ۵: حکومت ولایی حکومتی است که هم حاکم ولی‌الله باشد و هم مردم به این عنوان او را بشناسند و به این خاطر، حکومت او را بپذیرند. ▫️نقد: احتمالاً منظور آن خطیب، همین تعریف از حکومت ولایی بود اما ایراد آنجاست که ایشان معلوم نکرد منظورش ولی‌الله به معنای عام است یا خاص. اما با توضیحات بعدی وی معلوم می‌شود که منظورش ولی‌الله مطلق به معنای خاص است. زیرا در ادامه می‌افزاید: «فقیه‌ترین، شجاع‌ترین، مدبرترین، باتقواترین فرد امّت در رأس قرار گرفته است. بعدش دیگر، خودِ معصوم است، بعدش خودِ ولی‌الله اعظم است.» لذا همان مواردی که در نقد تعریف سوم از حکومت ولایی برشمردم، به این تعریف نیز وارد است. علاوه بر آن، جای این سؤالات باقی است: - این تعریفِ، به‌معنای ولایی بودنِ حکومت است یا ولایی بودنِ مردم؟ - با ولی‌الله دانستن حاکم از سوی چند درصد مردم، ولایی بودنِ حکومت یا مردم، محقق می‌شود؟ - آیا آماری از میزان ولایت‌مداری یا ولایت‌پذیری مردم در آن زمان و این زمان وجود دارد؟ - سنجه تشخیص ولایت‌مداران چیست؟ @Dr_AlirezaAzad ادامه در 👇