eitaa logo
دانشگاه امامت
4.4هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
599 ویدیو
63 فایل
تلگرام: https://t.me/Emamat_u110 https://t.me/Emamatu110 آرشیو تلگرام https://t.me/Emamat110u_archive یوتیوب @UniversityOfImamat" rel="nofollow" target="_blank">https://www.youtube.com/@UniversityOfImamat اینستاگرام http://instagram.com/emamatu110 گروه ایتا https://eitaa.com/joinchat/29491317Cc099f53892
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از دانشگاه امامت
═✧❁﷽❁✧═ 1️⃣ وهابیت پلید در راستای دشمنی با اهل بیت (ع) هر گونه تبرک به آثار اولیای الهی را بدعت و شرک می داند. 📚 فتاوى مهمة، بن باز؛ ج 1 ص : 88 و نور على الدرب، بن باز ج؛1 ص : 74 و مجموعة الرسائل والمسائل لابن تيمية ج 5ص: 98 2️⃣ بر اساس این تفکر شیطانی، آنها تبرک مسلمین به قبور و بارگاه اولیای الهی همانند تربت امام حسین (ع) را بدعت بزرگ تلقی کرده که عاقبت آن هدر رفتن خون تبرک کننده است. 3️⃣ این در حالی است که یکی از اصلی ترین تئورسین های فکری آنها یعنی «بربهاری» مقداری از پشکل شتر عایشه را در ظرف شیشه ای مخصوص عطر، نگهداری می کرد. روزی آن را به مغازه ای برد و گفت: ♦️ «...هذه بعرة جمل أم المؤمنين عائشة رضي الله عنها أريد أن أرهنها عندك على ألف دينار...» 🔸 این پشکل شتر مادر مومنین عایشه است. می خواهم آن را در نزد تو در مقابل هزار دینار سکه طلا به رهن بگذارم( رک: تصویر سند از نرم افزار) 4️⃣ در جنگ جمل سپاهیان عایشه اطراف شتر او حلقه زده بودند. و عده ای از آنان: ♦️ «... يأخذون بعر الجمل فيفتّونه ويشمّونه، ويقولون: بعر جمل أمّنا ريحه ريح المسك...» 🔸 سرگین شتر عایشه را می گرفتند و دلداده و مجنون آن مدفوع شتر می شدند و آن را بو می‌کردند و می‌گفتند: مدفوع شتر مادر ما، بوی مشک و عنبر می‌دهد! ✅ انتخاب با شما! ✧❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
═✧❁﷽❁✧═ 📸 آل السعود یعظمون و یکرمون قبر امام الصهاینة «جرج واشنکتن» حینما یخربون قبور اصحاب النبیّ (صلوات الله علیه) و الائمه (علیهم السلام). ◀️ مرحبا بِأمراء اهل السنة! هذا هو التوحید الذی یدعی محمد بن و عبدالوهاب و من تبعه! ❁دلائلُ الصِّدق لِنَهجِ الحق✧❁ 🆔@Dalaaelossedgh110
═✧❁﷽❁✧═ 1️⃣ «استغاثه از اموات» یکی از بهانه هایی است که وهابیت خبیث مسلمین را کافر اعلام نموده و به جان، مال و آبروی آنها تعرض می کند. 📚 محمّد بن عبد الوهّاب نجدي،كتاب التوحيد الذي هو حق الله على العبيد (ص: 42) 2️⃣ آنها با تعریف غلط از مفهوم عبادت هر نوع کمک خواستن از اولیای الهی را شرک دانسته اند. این در حالی است که اعتقاد به الوهیت و خالقیت و ربوبیت بالذات و مستقل نسبت به مخضوع له قید کلیدی در تعریف عبادت است. این قید حد و مرز توحید از شرک را روشن می کند. 3️⃣ بسیار روشن است که هیچ کدام از مسلمین که «یا محمد» (ص) یا «یاحسین» (ع) و ... می گویند، هیچ اعتقادی به ربوبیت و خالقیت و اولوهیت مستقل و بالذات آنها ندارند! 4️⃣ با تعریف غلط جریان سلفیه از عبادت و شرک تلقی کردن استغاثه از غیر خداوند، بی شک همه صحابه مشرک و کافر هستند زیرا شعار آنها در نبرد با مسلیه کذاب «یا محمداه» بود. طبری می نویسد: ♦️«... ونادى بشعارهم يومئذ وكان شعارهم يومئذ يا محمداه فجعل لا يبرز له أحد إلا قتله...» ⛔️ به تصویر سند مراجعه کنید! ✧❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
✧❁﷽❁✧ 1️⃣ قد یجد الباحث بأنّ بنی أمیة خالفوا السنة النبویة فی مواضع العدیدة! إنّ الغرض من مخالفة السنّة النبويّة في جميع هذه المواضع هو أمير المؤمنين عليه السلام! 2️⃣ و قد جاء التصريح بهذا في بعض تلك المواضع، كقضيّة ترك التلبية فقد أخرج النسائي والبيهقي عن سعید بن جبیر: ♦️ «...قال : كنا عند بن عباس بعرفة فقال: يا سعيد ما لي لا أسمع الناس يلبون؟ فقلت: يخافون معاوية! فخرج بن عباس من فسطاطه فقال: لبيك اللهم لبيك وإن رغم أنف معاوية اللهم العنهم فقد تركوا السنة من بغض علي رضي الله عنه » ⛔️ شاهد الوثیقة الملصقة بالمتن 3️⃣ قد فسّر السندیّ _ من فقهاء اهل السنة_ فقرة:«مِنْ بُغْض عَلِيٍّ » أي لاجلِ بغضه أي و هو کان يَتقَيَّد بالسُّنن فهؤلاء تركوها بغضا له! 📚 شرح سنن النسائي - (4 / 329) ✅ نعم! هم بنوا دينهم و أحكامهم‏ علی قاعدة النصب و البغض لأهل البیت علیهم السلام! بل اخذوا دینهم من الملعونین ک معاویة _و اقرانه_ الذی لعنه ابن عباس فی هذه الروایة! ❁دلائلُ الصِّدق لِنَهجِ الحق✧❁ 🆔@Dalaaelossedgh110
✧❁﷽❁✧ 1️⃣ یکی از اختلافات فقهی میان شیعه و اهل سنت اختلاف در جهر (یا بلند خواندن) «بسم الله» در نماز است. شیعیان به تأسی از اهل بیت علیهم السلام، آن را بلند می خوانند ولی اهل سنت آن را آهسته به جا می آورند. 2️⃣ در نزد اهل سنت نیز روایات متعددی از صحابه در بلند خواند بسم الله وارد شده است. ولی به خاطر فشار حکومت بنی امیه، آنها مسیر خود را از اهل بیت (علیهم السلام) جدا کردند. 3️⃣ فخر رازی از دانشمندان بزرگ و از مفسرین برجسته اهل سنت است. او در تبیین این حقیقت می نویسد: ♦️«... وهي أن علياً عليه السلام كان يبالغ في الجهر بالتسمية ، فلما وصلت الدولة إلى بني أمية بالغوا في المنع من الجهر ، سعياً في إبطال آثار علي عليه السلام ، فلعل أنساً خاف منهم فلهذا السبب اضطربت أقواله فيه...» 🔸 مساله دیگری که در این موضوع باید لحاظ داشت این است که: حضرت علی (علیه السلام) در نماز هایش بسم الله را بلند می گفت. اما وقتی حکومت به بنی امیه رسید، آنها به جهت محو و ابطال آثار _چه علمی و یا غیر آن_ علی (علیه السلام ) به شدت از جهر گفتن بسم الله منع کردند! شاید انس بن مالک از آنها ترس داشت و به همین سبب روایات او در این باره متفاوت و مضطرب است. ✅ چرا علمای اهل سنت تابع زورگویی ها و انحرافات بنی امیه هستند؟ آیا زمان آن نرسیده است که برای دوری از گمراهی و اختلاف به تمسک جویند؟ ✧❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
✧❁﷽❁✧ 1️⃣ یکی از مهم ترین چالش های صدر اسلام ،نفوذ «تفکرات انحرافی یهودی و مسیحی» در بین اصحاب است. پیامبر خدا (ص) با راهنمایی الهی در موارد متعدد، انحرافات فکری آنها را بازگو کرد. 2️⃣ رسول الله (ص) با آنکه از انتشار تورات توسط عمر به شدت غضبناک شد و بارها حیله گری یهود را آشکار ساخت، لکن خلیفه دوم ارتباط بسیار محکمی با یهودیان داشت. طبری سنی مذهب، در تفسیر خود به گوشه ای از این اشاره می کند: ♦️«...كنت أشهد اليهود يوم مدراسهم فأعجب من التوراة كيف تصدق الفرقان، ومن الفرقان كيف يصدق التوراة! فبينما أنا عندهم ذات يوم قالوا: يا ابن الخطاب، ما من أصحابك أحد أحب إلينا منك. قلت: ولم ذلك؟ قالوا: إنك تغشانا وتأتينا...» 🔸 عمر بن خطاب می گفت: من در مدارس یهودیان حضور می یافتم و از اینکهچگونه تورات قرآن را تصدیق می کرد و یا اینکه قرآن تورات را تصدیق می کرد، تعجب می کردم! روزی در میان یهودیان بودم که آنها به من گفتند: ای فرزند خطاب! هیچ کدام از افراد همراه با تو را به اندازه تو دوست نداریم و تو در نزد ما هستی! عمر گفت: چرا من از همه در نزد شما یهودیان برایتان محبوب تر هستم؟ آنها گفتند: زیرا تو با ما رفت و آمد مداوم داری و با ما صمیمی هستی! ⛔️ به تصویر و سند ملحق به متن مراجعه کنید! ✅ این در زمان خلافت عمر در قالب ارتباط با افرادی مثل ابوهریره و کعب الاحبار و عبدالله بن سلام و تمیم داری و دیگران، به اوج خود رسید. ✧❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✧❁﷽❁✧ ✍️ آیا بوسیدن ضریح شرک است؟ ❇️ پاسخ فوق العاده استاد قرائتی ✧❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✧❁﷽❁✧ ✳️ عالم مشهور اهل سنت پاکستانی: ✍️ من دیگر علی علیه السلام نمی گویم همانند شیعیان علی علیه السلام می گویم! چون ... . ❁دلائلُ الصِّدق لِنَهجِ الحق✧❁ 🆔@Dalaaelossedgh110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✧❁﷽❁✧ ✍ شاهدوا الفیلم! سفیر الامارات فی الکیان الغاصب، یتبرک ذلیلا من خاخام یهودی صهیونی غاصب 😡 ✅ فمرحبا بأهل السنة و الوهابیه!! یتبرکون من الیهود حینما اتهموا المسلمین الذین یتبرکون من آثار رسول الله صلی الله علیه و آله بالشرک!! ❁دلائلُ الصِّدق لِنَهجِ الحق✧❁ 🆔@Dalaaelossedgh110
✧❁﷽❁✧ ◀️ «ذهبی» درباره امام صادق (ع) می نویسد: 1️⃣ «... لم يرو مالك عن جعفر حتى ظهر أمر بني العباس...» ♦️مالک بن انس _ امام مالکی ها_ از امام صادق (ع) در زمان حکومت بنی امیه هیچ روایتی نقل نکرد مگر آنکه بنی عباس حاکم شدند! ⚠️ این نشان از شدت فشار بنی امیه نسبت به اهل بیت (ع) دارد که حتی بزرگ ترین فقها و محدثان اهل سنت نیز جرات نقل حدیث از امام صادق (ع) نداشتند! 2️⃣ «... وخرج حفص بن غياث إلى عبادان وهو موضع رباط، فاجتمع إليه البصريون، فقالوا: لا تحدثنا عن ثلاثة ; أشعث بن عبدالملك، وعمرو بن عبيد، وجعفر بن محمد. ♦️ ابن معین می گوید حفص بن غیاث به آبادان رفت. اهل بصره در اطراف او جمع شدند و گفتند که از سه نفر _ من جمله امام صادق (ع) _ برای ما روایت نقل نکن! ⚠️ این امر نشان از شدت ناصبی گری اهل بصره در آن زمان است. بخاری نیز از این جو متاثر شده و در صحیح خود از امام صادق (ع) روایتی نقل نکرده است. 3️⃣ «... كنت إذا نظرت إلى جعفر بن محمد علمت أنه من سلالة النبيين. قد رأيته واقفا عند الجمرة يقول: سلوني، سلوني .... سمعت جعفر بن محمد يقال: سلوني قبل أن تفقدوني، فإنه لا يحدثكم أحد بعدي بمثل حديثي.» ♦️ عمرو بن ابی المقدام (از محدثین بزرگ) گوید: وقتی به جعفر بن محمد (ع) می نگریستم، دانستم که او از سلالة پیامبران است. او را در جمره دیدم که می گفت: از من سوال کنید! ♦️ صالح بن ابی الاسود (از امامان حدیث اهل سنت) می گوید: امام (ع) می گفت: حقایق دین را از من بپرسید تا مرا از دست نداده اید. زیرا هیچ کس بعد از من، همانند احادیث من را نمی گوید! ✧❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
═✧❁﷽❁✧═ ⏺ نام کتاب: الامام الصادق علیه السلام ⏺ نویسنده: علامه محمد حسین مظفر از خاندان بزرگ مظفر که در علم و دیانت بی نظیر هستند. ⏺ موضوع کتاب: مهم ترین مباحث مطرح شده در این کتاب می توان به موارد زیر اشاره کرد: 1️⃣ مفهوم شناسی «اهل بیت» 2️⃣ جریان شناسی تاریخی بنی امیه و بنی عباس 3️⃣ جایگاه شناسی امامت در دین با رویکرد تطبیقی شیعه و اهل سنت 4️⃣ تبیین جایگاه امام صادق (ع) و محنت های وارده بر او 5️⃣ تبیین لزوم و جایگاه تقیه در نظر امام صادق(ع) به همراه تبیین شرایط زمانی و مکانی آن 6️⃣ تبیین حیات علمی امام صادق (ع) و معرفی شاگران او 7️⃣ تبیین سیره اخلاقی، عبادی و ... امام صادق (ع) ✅ از انجا که نویسنده در اوج قله فقه، اصول، فلسفه، کلام شیعه است و در پژوهش و تولید فکر کم نظیر است، این کتاب برای طلاب، اساتید دانشگاه، پژوهشگران و مبلغان دینی بسیار پرکاربرد است. ✧❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✧❁﷽❁✧ 🔴 رویای شوم سازمان منافقین و عربستان سعودی برای انتخابات ایران؛ رای ندهید تا بتوانیم ایران را به آتش بکشیم و جنگ خیابانی راه بیندازیم! ♦️ ارائه گزارش سازمان منافقین در آنتن زنده شبکه ۲۴ سعودی و درخواست این گروهک تروریستی از آل سعود و کشورهای عربی! ⛔️ ایادی شیطان بزرگ مثل وهابیت خبیث و مزدوران آنها در صدد لطمه زدن به مملکت امام زمان علیه السلام هستند ✍ روز انتخابات باید در کل کشور غوغایی از و برپا شود. ✅ نشر حداکثری ✧❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
═✧❁﷽❁✧═ ✅ 1. ان هذا من آمن بی 📚 الأمالي( للصدوق)، النص، ص: 22 2. و من صدقني 📚 الأمالي( للصدوق)، النص، ص: 22 3. فإنّه من يراني 📚 بشارة المصطفى لشيعة المرتضى (ط - القديمة)، النص، ص: 153 4. من يصافحني يوم القيامة 📚 بشارة المصطفى لشيعة المرتضى (ط - القديمة)، النص، ص: 153 5. علي (ع) الناس إسلاما 📚 الإختصاص، النص، ص: 125 6. علي(ع) من اتبعني 📚 عيون أخبار الرضا عليه السلام، ج‏2، ص: 60 7. من یدخل من هذا الباب امام المتقین 📚إثبات الهداة بالنصوص و المعجزات، ج‏3، ص: 273 8. من یدخل الجنة انا و انت و فاطمة و الحسن و الحسین(ع) 📚بشارة المصطفى لشيعة المرتضى (ط - القديمة)، النص، ص: 47 9. اربعة یدخلون الجنة 📚 الخصال، ج‏1، ص: 255 10. علي(ع) من يقرع باب الجنة 📚 تأويل الآيات الظاهرة في فضائل العترة الطاهرة، ص: 753 11. وأنت من أعانني على أمري 📚عيون أخبار الرضا عليه السلام، ج‏1، ص: 304 12. من جاهد معي عدوّي 📚 عيون أخبار الرضا عليه السلام، ج‏1، ص: 304 13. وأنت من صلّى معي 📚 بشارة المصطفى لشيعة المرتضى (ط - القديمة)، النص، ص: 126 14. انا من یجثو بین یدی الرحمن للخصومة 📚صحيح البخارى - (13 / 322) حدیث : 3965 15. وأنت من يجوز الصراط معي 📚بحار الأنوار (ط - بيروت)، ج‏38، ص: 140 16. يا علي(ع) من تنشق الارض عنه محمد(ص) ثم أنت 📚 بحار الأنوار (ط - بيروت)، ج‏38، ص: 140 17. من يحيى محمد (ص)، ثم أنت 📚 اليقين باختصاص مولانا علي (ع) بإمرة المؤمنين، النص، ص: 165 18. و من يكسى محمد(ص) ثم أنت 📚اليقين باختصاص مولانا علي(ع) بإمرة المؤمنين، النص، ص: 165 19. علي(ع) من آخذ ميثاقه من الائمة(ع) 📚البرهان في تفسير القرآن، ج‏4، ص: 231 20. علي(ع) من وحد الله مع رسوله(ص) 📚 الأمالي( للصدوق)، النص، ص: 22 21. فأنت يا عليّ (ع) الاثني عشر الامام (ع) 📚 مختصر البصائر، ص:144 ❁دلائلُ الصِّدق لِنَهجِ الحق✧❁ 🆔@Dalaaelossedgh110
═✧❁﷽❁✧═ ◀️ امام رضا (ع) درباره فضیلت زیارت حضرت معصومه (س) می فرماید: ♦️«... من زارها عارفا بحقها فله الجنّة...» ⏺ در اینکه «حق و معرفت حقیقی حضرت معصومه(س) چیست» می توان به موارد زیر اشاره کرد: 1️⃣ حضرت معصومه (س) از سلاله پاک امام کاظم (ع) است. این سلسله نورانی، منتخب و پاک شده درگاه الهی هستند. حضرت معصومه جلوه ای از آن نسلی است که از حضرت آدم (ع) شروع شده تا قیامت محور امامت و نبوت الهی هستند. زیارت ایشان نقطه ربط و اتصال با انبیاء و ائمه (ع) است. 2️⃣ اوضاع فکری و فرهنگی زمان ایشان به گونه ای بود که قدرت های شیطانی، با ترویج موسیقی ها حرام، رقص، شراب خواری تمام تلاش خود را در جهت از بین بردن عفت و حیای زنان و دختران، به کار بستند! گوشه ای از این حقایق در کتاب «الاغانی» ذکر شده است. حضرت معصومه (س) با تربیت الهی در دامن امام کاظم (ع)، الگوی عملی _همانند حضرت فاطمه و خدیجه (س)_ برای دختران با حیا و عفیف شد. 3️⃣ شهر قم در روایات مهدوی جایگاه بسیار ممتازی در نشر حقایق دینی دارد. بی شک تمام شرافت و توان نقش آفرینی آن در تولید فکر دینی در عرصه جهانی، مدیون حصضرت معصومه (س) است. آری! هجرت ایشان و انتخاب شهر مقدس قم مقدمه این تحولات عظیم جهانی است. 4️⃣ تدبیر شیطانی مامون آن بود که امام رضا (ع) را بالاجبار از مدینه دور کند. او را به نجاست خلافت غصبی خود آلایش دهد ولی تدبیر الهی آن بود که این هجرت اجباری مقدمه فتح فکری و مذهبی ایران گردد. آری هجرت آن بانو همسو و مکمل هجرت برادرش بود. همانند قیام و هجرت امام حسین (ع) و زینب (س). ✧❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
═✧❁﷽❁✧═ 1️⃣ لقب «امیرالمومنین» از القاب اختصاصی امام علی علیه السلام است. جالب است بدانید که در هیچ جای «صحیح بخاری»این لقب به حضرت علی علیه السلام نسبت داده نشده است! 2️⃣ سوگمندانه این لقب در برخی موارد به افرادی نسبت داده می شود که نه تنها بهره ای از ایمان ندارند بلکه کسانی هستند که در دشمنی با اهل بیت(ع)کوتاهی نکردند. ❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
═✧❁﷽❁✧═ 🔶 مروری بر انتخابات بنی ساعده: 🔵 کاندیداها: 1️⃣ ابوعبیده بن الجراح: از اصحاب صحیفه ملعونه و کسی شیر سگ خورده بود و بدنش همیشه بوی بسیار نامطبوع می داد. 📚 عيون الأخبار - (1 / 400) 2️⃣ عمر بن الخطاب: فردی بسیار خشن و بی ادب که خود را منافق می دانست. او اعتراف به تزویر و حقه بازی خود در سقیفه نموده است. 📚 مسند أحمد بن حنبل - (1 / 55) 3️⃣ ابوبکر بن ابی قحافة: او هیچ گاه خود را شایسته خلافت نمی دانست و بارها اعتراف کرد که دائما شیطان بر روح و جسمش تسلط دارد. 📚 مصنف عبد الرزاق - (11 / 336) 🔵 تبلیغات انتخاباتی: 1️⃣ عمر شمشیر به دست، مردم را به جهت بیعت کردن با ابوبکر می ترساند! 📚 الجمع بين الصحيحين البخاري ومسلم - (4 / 148) 2️⃣ خبری ارائه طرح و برنامه نبود و معیار انتخاب خلیفه تنها عصبیت جاهلی، پان عربیسم، قبیله گرایی شدید و ثروتمندی بود! 📚 السنن الكبرى ت :محمد عبد القادر عطا - (8 / 142) 3️⃣ حین انتخاب ابوبکر، عمر در صدد کشتن مخالفین او _ سعد _ بود و او را لگد مال کردند! 📚 سيرة ابن كثير - (4 / 486) 🔵 تعداد شرکت کننده ها: چند ده نفر حاضر در سقیفه که عائشه آنها را منافق دانسته است. 📚 صحيح البخاري - (3 / 1341) 🔵 مخالفین: 🔸 حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) و شیعیان مخلص او همانند سلمان، ابوذر، مقداد، عمار، بریده و ... . بنا بر نص صحیح بخاری در انتخابات در حق آنها آنها ظلم شد! 📚 صحيح البخاري - (4 / 1549) 🔸 عباس عموی رسول خدا (ص): جالب اینکه به اعتراف عمر، حضرت علی (ع) و عباس، او و خلیفه منتخب را، از روز انتخابات تا سال آخر خلافت عمر(حدود 13 سال)، خائن، کذاب، حقه باز، فاجر، گناهکار و دغل کار می دانستند! 📚 مختصر صحيح المسلم - (1 / 484) 🔸 اکثریت انصار: آنها تحصن کردند و شعار دادند که به غیر از علی (ع) با کس دیگری بیعت نمی کنیم! 📚تاريخ الطبري - (2 / 233) 🔸 هزاران نفر دیگر که چند روز بعد از دادن زکات به خلیفه غاصب خودداری کردند و به ارتداد متهم شدند! 🔵 آثار انتخابات: 🔸 حمله به خانه مخالفین و شهادت صدیقه طاهره (س) 🔸کشتن هزران نفر از مسلمین به بهانه ارتداد 🔸 انحراف اسلام از مسیر هدایت بشری و تلاش در جهت فتح کشورها با هدف به دست آوردن غینمت اقتصادی و دختران زیبارو. 🔸 شهادت عترت رسول الله (ص) و صدها صحابه و صدها هزار مسلمان در جنگ های صفین و نهروان و جمل و ... . 🔸 تاریخی پر از خونریزی توسط بنی عباس و بنی امیه تا زمان ما توسط آل سعود و داعش و ... . ⛔️ تمامی مطالب فوق از معتبرترین کتب اهل سنت است. ❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
✧❁﷽❁✧ 1️⃣ عمر بن خطاب معروف به خشونت و سنگدلی است. بر اساس گزارش های تاریخی تازیانه او هولناک تر از شمشیر حجاج _که هزاران نفر را کشت_ است. عمر همیشه زن ها و کنیزان را با تازیانه کتک می زد. 2️⃣ ابن سعد در طبقات می گوید: ♦️عاتکه همسر عبدالله بن ابی بکر بود. شوهرش از دنیا رفت. او شرط کرده بود که بعد از او با مرد دیگری ازدواج نکند و مجرد باقی بماند. مردان به خواستگاری او می رفتند ولی او جواب رد می داد. عمر از پدر عاتکه او را خواستگاری کرد ولی عاتکه قبول نکرد. عمر گفت او را به عقد من دربیاور! پدر عاتکه او را به عقد عمر درآورد. ⛔️ «... فأتاها عمر فدخل عليها فعاركها حتى غلبها على نفسها فنكحها فلما فرغ قال أف أف أف أفف بها ثم خرج من عندها وتركها لا يأتيها فأرسلت إليه مولاة لها أن تعال فإني سأتهيأ لك.» 🔶 عمر بر عاتکه وارد شد سر و گردن او را گرفت و به زمین کوبید و به او تجاوز جنسی کرد وقتی که نزدیکی او تمام شد گفت: اف اف اف صد ها اف بر این زن! سپس او را ترک کرد ...» 📚 تصویر سند از 👈 الطبقات الكبرى - (8 / 265) 3️⃣ خلیفه دوم با زشت ترین و خشن ترین شکل مرتکب زنا شد! چون همه فقهای اهل سنت فتوا داده اند که اختیار زن بیوه در اختیار او است و پدر او بدون رضایت او نمی تواند او را به عقد کسی دربیاورد! 📚 ر.ک: الموسوعة الفقهية الكويتية - (11 / 253) ✅ درباره اوصاف بندگان مقرب الهی تدبر کنید که آنها: 🔹 و لا يَزْنُونَ وَ مَنْ يَفْعَلْ ذلِكَ يَلْقَ أَثاما يُضاعَفْ لَهُ الْعَذابُ يَوْمَ الْقِيامَةِ وَ يَخْلُدْ فيهِ مُهانا (الفرقان/ 68 و 69) ❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
✧❁﷽❁✧ 1️⃣ حاکم نیشابوری نویسنده «المستدرک علی الصحیحین» یکی از علمای بزرگ اهل سنت (متوفی 405 هجری قمری) است. 2️⃣ یکی از آثار ارزشمند وی کتاب «فضائل فاطمة الزهراء (س)است. 3️⃣ او در مقدمه این کتاب به فضای فکری زمانه خود اشاره می کند و می نویسد: ✍️«ما امروز گرفتار حاکمانی هستیم که مردم برای اینکه به آن‌ها نزدیک بشوند به اهل‌بیت علیهم السلام بغض می‌ورزند و آنها را کوچک می شمارند و فضائل آن‌ها را منکر می‌شوند.» 🔷 حاکم درباره انگیزه نوشتن این کتاب می گوید: ✍️ « روزی در جلسه ای که بزرگان فقها، قاضیان و مسؤلین در آن حضور داشتند،شرکت کردم .یکی از بزرگان فقها امیر المومنین (ع) را تنقیص کرد و گفت :علی ع حافظ قرآن نبوده است!» 4️⃣ از کلمات این عالم بزرگ اهل سنت به خوبی فهمیده می شود و انکار فضائل اهل بیت (ع) و جعل روایات دروغین در میان بزرگان و فقهای اهل سنت امری عادی بوده است! 5️⃣ آیا رسول الله (ص) بر اساس رویات متواتر و قطعی "ثقلین" امت خویش را توصیه به تمسک به قرآن و عترت نکرده است؟ ✅ با این سابقه تاریک برخی از علمای اهل سنت در با آل محمد(ص)، آیا احتمال گمراهی آنان از پیامبر (ص) وجود ندارد؟ ❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✧❁﷽❁✧ نور باشد سایه‌ای در پای دیوار شما کور بینا می‌شود با یاد دیدار شما با کلاف جان به بازار محبت بسته صف صد هزاران یوسف مصری خریدار شما 💬 شب میلاد علی بن موسی‌الرضا ع حالی عوض کنیم...(مداحی دلنشین حاج علی ملائکه) @fekreshanbe ❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✧❁﷽❁✧ ✍ فضیلت زیارت امام رضا علیه السلام در بیان آیه الله العظمی وحید خراسانی دامت ظله ❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u
✧❁﷽❁✧ 🔸 ابوعبد الله جدلي نقل می کند: در جوانی عازم حج گرديدم. در مدينه به گروهي از مردم برخورد كردم و همراه آنان حركت كردم تا اينكه به خانه امّ سلمه، همسر پيغمبر اكرم (ص) وارد شديم. پس از آنكه حضّار نشستند، از امّ سلمه شنيدم كه صدا زد: اي شيب بن ربعي! 🔸 مردي بی ادب و خیره سر پاسخ داد: چه مي فرمائي، اي مادر! 🔸 فرمود: آيا معمول شماست كه هرگاه مجلسي منعقد مي سازيد، رسول خدا (ص) را سب مي كنيد و به آن حضرت ناسزا مي گوئيد؟! وي با تعجب پاسخ داد: هرگز چنان نيست! 🔸ام سلمه گفت: آيا در مجالستان، علي بن ابوطالب (ع) را سبّ و لعن می کنید؟ 🔸 آن مرد در پاسخ گفت: آری! ما برای رسیدن به متاع دنیوی و پول، نسبت به علی بن ابوطالب (ع) سبّ و بدگویی می کنیم! 🔸ام سلمه گفت از پیامبر (ص) شنیدم که مي فرمود: 🔵 هر کس علي (ع) ناسزا بگويد، به من ناسزا گفته هر کس مرا سبّ كند، خدا را سب كرده است. ◀️ این ماجرا با سندی صحیح در کتب اهل سنت وارد شده است. تصویر سند را ملاحظه کنید. ✅ منظور رسول الله (ص) از برابری سبّ و لعن امیرالمومنین (ع) با سبّ و لعن خداوند چه می تواند باشد؟ ❇️ پاسخ ها را با ما @Abolhasanain110 در میان بگذارید تا در «دانشگاه امامت» به اشتراک بگذاریم! ❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔 @Emamat110u