فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ذكرى عاشوراء
گروه انصار الله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا حوزه علمیه قم یا مشهد نیست لندن است و زنان اینگونه با افتخار در جایی که بی حیایی افتخار است ،حیا و عشق به حسین را فریاد میزنند .
#یاد_بگیریم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نبرد با ترورسیت ها در 50 روز اخیر
💢⚡️اصلاح طلبان، شکست پنهان، پیروزی آشکار!
✍عبدالله گنجی :
بالاخره اصلاح طلبان بدون، چون و چرا و با همه وجود وارد صحنه انتخابات شدند و در یک رقابت واقعی وزن اجتماعیشان روشن شد. اصولگرایان در سالهای ۷۶، ۸۰، ۹۲ و ۹۶ طعم شکست را چشیدند و هیچ ادعایی ندارند و هیچ تصویری «فرامن» از خود ارائه نمیکنند. چون خود را بخشی از نظام میدانند و در غم و شادی و تلخ و شیرینی حوادث کشور، خود را سهیم میدانند و ادای اپوزیسیون نمایی در نمیآورند. اما مدیریت حکیمانه نظام این دوره اصلاح طلبان را به درون کشاند و بسیاری از مدعیات آنان باطل شد. درست است که آنان از لحاظ حقوقی با ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار رأی پیروز انتخابات هستند، اما این پیروزی از جهت ثبت تاریخی برای آنان از شکست سنگینتر است. آنان هوشمندانه رصد میکردند تا هیچگاه از مردم شکست نخورند و علت مشارکت پایین در سال ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ را نه فقط به عملکرد دولت منتسب به خود ارجاع نمیدادند بلکه علت مشارکت پایین را عدم حضور کاندیداهای اختصاصی خود در صحنه میدانستند و در سال ۱۴۰۲ برای فرار از شکست به کاندیداهای سراسر کشور زنگ میزدند که به نام اصلاحات کاندیدا نشوید. آنان باوری تولید کرده بودند که ملت با ماست. با ما شرکت میکند و با ما شرکت نمیکند. خاتمی میگوید در ۱۴۰۲ در کنار ۶۰ درصد ایستاده است. حال معلوم شد آن ۶۰ درصد اصلاً کنار خاتمی نایستادهاند. اصلاح طلبان دولت تشکیل میدهند، اما آن هیمنه پنبهای فرو ریخت. خاتمی، ظریف، روحانی، آذری جهرمی، نهضت آزادی، علیرضا رجایی، زیدآبادی، صمیمی، تاجزاده، محقق داماد و همه و همه آمدند تا پایینترین درصد رأی یک رئیسجمهور در تاریخ ۴۵ ساله جمهوری اسلامی را به آقای پزشکیان بدهند. اگر چه معتقدم آنان هیچ تأثیری نداشتند و این رأی هم مدیون مرام خود پزشکیان است. اکنون اصلاح طلبان صاحب پایین ترین رأی یک رئیس جمهور در کشورند. حتی نتوانستند رأی رئیس جمهور عاریتی خود یعنی روحانی را احیا کنند و مسنترین کاندیدای تاریخ انقلاب نیز از آنان است. اکنون ۷۴ درصد ملت به آنان «نه» گفتهاند و این وزن واقعی فقط در چنین شرایطی شفاف میشد. اپوزیسیوننماها دیگر نمیتوانند بگویند آن ۵۰ درصد که مشارکت نکردند با ما هستند، زیرا شما التماس کردهاید، وحشت آفرینی کردهاید، با شعار «برای ایران» از جمهوری اسلامی برائت جستهاید، اما وقعی به شما گذاشته نشد.
بعد از شکست سنگین اجتماعی، شکست گفتمانی نیز رقم خورد. آیا کسانی که دنبال رأی برای پزشکیان بودند همان هایی هستند که در جمع ۴۰ نفر در سال ۱۴۰۰ تاجزاده را نفر سوم انتخاب و پزشکیان را ندیدند؟ تئوریسینهای ضد اسلام سیاسی، مفسران یکه سالاری از ولایت فقیه، مبلغان انتخابات آزاد و رفراندوم و مرزسازان با نظام دینی، یک مرتبه همه مدعیات سه دهه خود را به رودخانه ریختند و تصاحب قدرت، دروغین بودن همه آن باورها را اثبات نمود. خاتمی یا ظریف واقعاً فکر میکردند ملت ایران قامت آنان را با همه وجود نظارهگر است حال معلوم شد اینها اگر سهمی هم داشتهاند زیر سقف ۲۶ درصد واجدین شرایط است. اکنون سکولارهای ضد ایدئولوژی باید نهج البلاغه بخوانند. مفسران یکه سالاری از ولایت فقیه باید به دستور پزشکیان سیاست های کلی نظام را دنبال نمایند. مدعیان «مردم همیشه با ما هستند» باید برای رضایت ۵۰ درصد مردم تلاش کنند و این تلاش اکنون در درون قدرت است و نمیتوانند بر عشوه «اصلاحات جامعه محور» اپوزیسیون نمایی را بفروشند. تله وزن کشی اصلاحات به بهترین شیوه کار کرد و البته مگر این جماعت غریبهی نظام، از رو میروند؟ در این انتخابات نه آنان از تقلب سخن گفتند و نه ما طراحان انقلاب رنگی را دیدیم، همه چیز بر وفق مرادشان بود تا نظام جمهوری اسلامی آنان را به تله خود شناسی بکشاند و اسطورههای اجتماعی شان جای خود را مجدداً بشناسند. البته، چون ما مانند آنان روشنفکر اپوزیسیوننما نیستیم، نمیتوانیم مشی آنان با رئیسی را دنبال کنیم. ما هرگز پزشکیان را «رئیس جمهور پایین ترین اقلیت تاریخ جمهوری اسلامی» خطاب نخواهیم کرد. هشتگ دولت علیل و دولت انتصابی نخواهیم زد. ما حتماً به او کمک خواهیم کرد. عمل مثبت او را در سبد نظام میدانیم. آنچه وظیفه ماست نورتابانی بر دخمه سکولارهای خودشیفته است که ما آنان را مصادیق نااهلان و نامحرمان انقلاب اسلامی میدانیم و آرشیوهای آنان را به میدان روشنایی منتقل خواهیم کرد. تردیدی نیست که آنان از پزشکیان عبور خواهند کرد و آن روز فرا خواهد رسید، زیرا روشنفکر سکولار نمیتواند هم درون قدرت، کلاه جمهوری اسلامی سرش باشد هم بگوید، برای «ایران انتزاعی» هستیم و همچنان فکر کند که میشود سر مردم کلاه گذاشت. از عوامل اصلی مشارکت پایین، فرچههای سیاه نمای این جماعت است. حال میخواستند خود را سفید نشان دهند و در قبال تابلو نظام که سیاه کرده اند سکوت کنند.
26.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✔️ببینید| مهم و بصیرتی
تحلیل این ژنرال بازنشسته اسراییلی
در مورد قدرت ایران.
دلیل ناامیدی عربها از آمریکا.
بکارگیری جبهه های مقاومت.
قدرت ناشناخته ایرانی ها.
آینده اسرائیل و....
جالب است حتما" ببینید.
#نشر_حداکثری
🚨اولین #مطالبه از رئیس جمهور منتخب
#جهاد_تبیین
جناب آقای پزشکیان،الوعده وفا
شما فرموده بودید به مردم دروغ نمیگویید...
فرموده بودید از هیچ حزب و گروهی نیستید...
✍چند سئوال از شما داریم؟
اگر از سخنرانیهای سالهای اخیر شما در قبل از انتخابات که بارها فرمودید من از حزب اصلاح طلب هستم،چشم پوشی کنیم، دلیل ارسال نامه ی دو روز پیش به سران اصلاح طلب و درخواست معرفی نیرو جهت استفاده در وزارت خانه ها را که رسانه ای کردید چطور توجیه کنیم؟؟؟
مگر شما نگفته بودید حزبی نیستید؟؟؟
مگر نگفتید دروغ نمیگویید؟؟ شما میتوانستید این نامه را به تمام احزاب موجود در کشور و حتی به گروههای مستقل مردمی و...بزنید، چرا این نامه ی رسمی صرفا به هم حزبیهای اصلاح طلبتان، ارسال و رسانه ای شد و صرفا از آنها درخواست معرفی نیرو کرده اید؟؟؟
✍سئوال دیگر اینکه شما در انتخابات،مدعی شدید؛ با وجود آنکه در ستادهایتان، وزرا و مسئولین دولت حسن روحانی و حتی خاتمی در حال فعالیت هستند، شما با آنها هم فکر و همراه نیستید و آنها صرفا جهت جذب رای در ستادهایتان حضور دارند، این ادعا گرچه قابل پذیرش نیست چون اگر شما با آنان همفکر نباشید اجازه حضور درستادهایتان را نمیدادید که به مردم نشان دهید، راه و رسم مورد قبول شما، راه و رسم آنهاست
اما سئوال مهمتر آنست؛ هم اکنون که انتخابات و تبلیغات تمام شده و شما نیازی به حضور این افراد جهت جذب آراء ندارید پس چرا در حال حاضر به آنها سِمت و مسئولیت در دستگاه ریاست جمهوری داده اید؟؟؟؟
چرا محمد جواد ظریف را رئیس شورای راهبردی دوره انتقال دولت چهاردهم قرار دادید؟؟؟
چرا محمد رضا عارف را مسئول شورای سیاستگذاری قرار دادید؟؟
چرا علی ربیعی، علی طیب نیا، رضا صالحی امیری و علی عبدالعلی زاده را از اعضای شورای سیاستگزاری قرار دادید؟؟؟
چرا علاوه بر وزرای دولت ۸ساله فلاکت بار حسن روحانی که حتی حضورشان در ستادتان را گردن نمیگرفتید، فتنه گران سال۸۸ و کسانی که مدام بر پیکره تنومند نظام اسلامی تاختند را به کار گرفته اید؟؟؟
شما میدانید که این افراد بدسابقه را اگر به عنوان وزیر معرفی کنید قطعا رای اعتماد نخواهند گرفت لذا کلیدی ترین مسئولیت در دولت که نیازی به رای اعتماد ندارد را به آنها داده اید، آنها شاکله برنامه ریزی ها و سیاستگزاری هایی که براساس آن وزرا انتخاب میشوند را برعهده دارند
آنها نقشه راه و عملکرد وزیران دولت شما را طراحی میکنند
بسیار زیرپوستی و زیرکانه در حال فعالیت برخلاف وعده هایتان هستید
✍مگر بنا نبود دروغ نگویید
مگر بنا نبود حزبی نباشید
مگر بنا نبود به عدالت و حق عمل کنید و به سیاستهای کلی نظام پایبند باشید
جناب رئیس جمهور محترم، طبق فرمایش مقام معظم رهبری، مردم باید مطالبه گر از مسئولین باشند، شما نیز در تبلیغات انتخاباتی تان گفتید مردم میتوانند مطالبه کنند و حالا ما مطالبه داریم؛
از شما مطالبه میکنیم که حداقل به همان چند وعده محدودی که دادید عمل کنید نه اینکه هنوز حتی تنفیذ شما صورت نگرفته، اعمالی خلاف وعده ها و ادعاهایتان ببینیم، جناب پزشکیان ما از حضور افراد خطرناکی که به آنها مسئولیت داده اید به شدت نگرانیم و احساس خطر می کنیم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
معنی حزب و دولت سایه در نگاه علیرضا پناهیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💫دعایی قطعی برای استجابت دعا
به نیابت از آقا ابالفضل العباس(ع) برای ظهور امام عصر (عج)
💫دعایی که هفت امام معصوم تضمین کردند که با خواندن آن دعایتان مستجاب میشود
🔺دعای مختص روز عاشورا
🔆 آیت الله حائری شیرازی: امام حسین علیه السلام در شب عاشورا یک جور سخن گفت و در روز عاشورا یک جور دیگر.
◼️شب عاشورا، سخن از «نمیخواهم، احتیاج ندارم، بروید، بیعتم را برداشتم» بود.
🔆روز عاشورا میگوید: «بیائید به من کمک کنید، آیا یاور و مددکاری هست؟ هل من ناصر ینصرنی؟»
◼️شب صحبت میکند تا مبادا خبیثی در بین طیّبها باشد، و روز سخن میگوید تا مبادا طیّبی در بین خبیثها مانده باشد.
◼️شب غربال میکند تا فقط «صالحان» بمانند و روز غربال میکند تا فقط «اشقیاء» در مقابل او ایستاده باشند.
🏴🏴 نشر عمومی بدهید
فـاطمـه امالبنیـن(س) کیست؟
➖➖➖➖➖➖➖
✨نامش فاطمه بود .
از آن دخترهایی که شمشیرزنی و نیزه داری را به خوبی می دانست و در جنگآوری ، همپای پسران قبیله بود .
اولین مربی شمشیر زنی و تیراندازی پسرش ابالفضل العباس (علیه السلام) و برادرانش هم خود او بود !
👈 نه این که تنها او اینچنین باشد ، تمام قبیلهاش در شجاعت و دلیری زبانزد بودند .
اما چیزی که او را متمایز می کرد ، حجاب و حیای مثال زدنی و زیبایی و ملاحت خاص زنانه بود که در کنار جنگآوری ، او را به یک دختر کم نظیر تبدیل کرده بود .
❇️ کمتر مردی جرأت خواستگاری از او را داشت و آنهایی هم که پا پیش میگذاشتند ، همگی از بزرگان و اشخاص مطرح بودند ؛ اما جز جواب رد چیزی حاصلشان نمیشد .
⁉️ وقتی از او میپرسیدند که چرا ازدواج نمیکنی ،
✨می گفت : «مردی نمیبینم ، اگر مردی به خواستگاریام بیاید ، ازدواج می کنم!»
👹 معاویه از خواستگاران پر و پا قرصش بود ، ولی هربار دست خالی باز میگشت .
🌠 تا این که یک شب خوابی دید .
صبح فردا ، وقتی «عقیل» ، برادر و فرستادهی علی بن ابی طالب (علیه السلام) که مردی نسب شناس بود ، برای خواستگاری آمد ، فاطمه لبخند معنا داری زد ؛ فهمید که رؤیایش صادقه بوده است .
🎉از فرط شادمانی و رضایت ، گریست و گفت :
«خدا را سپاس !
من به «مرد» راضی بودم ، ولی او « مرد مردان » را نصیب من کرد »
و بی درنگ ، پس از موافقت پدر و مادرش ، موافقت خود را اعلام کرد و شد همسر علی بن ابی طالب (ع) ، جانشین رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم).
🔹بارزترین ویژگی اش ، ادب بود .
🔸 به جا و به موقع حرف می زد .
🔹حد خودش را میدانست .
🔸و رفتارش ، هرگز نشانی از خطا نداشت .
✨روزی که پا در خانهی امیرالمومنین(ع) گذاشت ، اولین جملهاش به فرزندان ایشان این بود :
نیامده ام جای مادرتان را بگیرم .
من کجا و فرزندان زهرا (س) کجا؟
من آمدهام تا کنیزتان باشم .
✅ و به حق نشان داد که راست میگفت ؛
همان روز اول ، حسن و حسین (علیهما السلام) بیمار بودند . فاطمه ، بلافاصله به بالین آنها رفت و با محبت تمام ، به آنها رسیدگی کرد .
و چند روز اول زندگی مشترکش ، به پرستاری از فرزندان زهرا (سلام الله علیها) گذشت؛
کاری که آن را افتخاری برای خود میدانست .
📜می گویند تا وقتی که فرزندان امام علی(ع) خردسال بودند ، بچه دار نشد تا مبادا به خاطر مادر شدن ، در حق آنها کوتاهی کند .
🔅از امام (ع) هم خواسته بود تا او را «فاطمه» خطاب نکند تا مبادا دل بچهها از شنیدن نام مادرشان در خانه ، بشکند .
♥️ وقتی عباس (علیه السلام) ، نوزاد شیرین ام البنین به دنیا آمد ، بچه های زهرا (س) را جمع کرد .
آنها را نزدیک به هم نشاند و نوزاد یک روزه اش را در آغوش گرفت ؛ بلند شد و عباسش را دور سر فرزندان فاطمه(س) چرخاند تا به همه بگوید که فرزندان امالبنین ، بلاگردان فرزندان فاطمه (س)اند .
✳️ همیشه و همه جا به فرزندانش یادآوری میکرد که :
« مبادا حسن و حسین (علیهماالسلام) را برادر و همتای خود بدانید ،
آنها تافتهی جدا بافتهاند ،
آسمانیاند ،
نوادگان پیامبر(ص) اند »
و همین تربیت بود که نتیجهاش را در کربلا نشان داد ...
✨او همان مادری است که وقتی کاروان کربلا را راهی می کرد ، با وجود این که چهار جوان خودش همراه کاروان بودند ، به تمام کاروان این طور سفارش میکرد :
⚡️چشم و دل مولایم امام حسین (ع) و فرمان بردار او باشید .
ام البنین از حضرت علی (ع) ، صاحب چهار ستاره ی نورانی به نام های
🔮 عباس
🔮عبدالله
🔮 جعفر
🔮 عثمان
شد که همگی در کربلا به شهادت رسیدند .
🇮🇷 #پشتیبان_ولایت_فقیه_باشید
🔻منطق سرخ حسین و منطق بیرنگ ما:
ارادت دینی، ارادهی انقلابی
🖊مهدی جمشیدی
۱🔸. روزگار عجیبیست که در آن، کسانی کربلا را در سال شصتویک هجری متوقف کردهاند و برای امام شهید، حسین -علیهالسلام- ناله سر میدهند، اما حاضر نیستند که در کربلای امروز، سر بدهند. همراهیشان با حسین، از سوگواری و گریه فراتر نمیرود؛ چنانکه اشکهای کوفیان نیز پس از کربلا جوشید، اما قیامی از آن نخروشید. نشستهاند و به گذشته مینگرند و اکنونشان، شبیه میلیونها نظارهگر سال شصتویک هجری است. نه این سو هستند و نه آن سو. در هنگامهی کربلا، خاموش و بیطرف هستند و پس از کربلا نیز، جز عزا و مویه و فغان نمی دانند. دلدادهی عزای حسین هستند و نه خط حسین. میگریند، اما فریاد برنمیآورند. تشنهی چای روضه هستند، اما از شمشیرهایی که تشنهی خونشان هستند، هراس دارند. با خون، عهد نبستهاند و جان خویش را عزیزتر از راه حسین میشمارند. از کربلا، یک داستان غمانگیز ساختهاند که فقط باید در سوگ آن گریست و محزون بود، اما اکنونشان و انتخابهای اکنونشان را به آن عرضه نمیکنند. در این روایت، کربلا نمیتواند خودآگاهی تاریخی ایجاد کند و مسئولیت اجتماعی بیافریند، بلکه در احوال و نقلیات شخصی، محدود میماند و از درس و عبرت تاریخی، تهیست. بر این اساس، خط مقاومت و مخالفت و تضاد و عصیان از درون آن برنمیخیزد که هزینهدادن برای آن، معنا پیدا کند.
۲🔸. و کاش فقط نظارهگر بودند و بیرون از معرکه، در مرداب زندگی شخصی خویش فرومیرفتند، اما بسیاری، با کربلای دیروز، همدردی میکنند و با کربلای امروز، نامردمی. زخم زهرآگین بر قلب خط مقاومت و مبارزه و انقلابیگری مینشانند و جبههی سازش و تسلیم و انقیاد را برمیگزینند. از راه رفته، بازمیگردند و تجربهی گرهگشای مقاومت را کنار مینهند. مقاومت را باطل و بیفرجام میشمارند و بیاعتنا به خط حسین، به سوی قبلهی مذاکره و التماس و ذلت، سجده میکنند. وعدهی همراهی میدهند اما اندکی بیش، دوام نمیآورند و به جبههی مقابل میگریزند. برای غربت حسین، بر سینه میکوبند، اما برای تداوم راه حسین، قدم برنمیدارند. منطق حسین را دفن کرده و قیام خونینش را به یک خاطرهی محزون فروکاهیدهاند که بازخوانی سالیانهاش، حاصل عملی و عینی ندارد. در طلب ثواب شخصی هستند نه صواب جمعی. حق را میبینند و مییابند، اما جانب لذت و منفعت و تعصب را میگیرند. هماشک و همدرد حسین هستند، نه همراه و هم منطق او. حقیقت را تنها نهادهاند و سر در لاک زندگی شخصی فروبردهاند. جز به خود نمیاندیشند و نصیبی از بیتعلقی نبردهاند. حسین را برای محرم و هیأت میخواهند و نه برای همیشه و جامعه. حزن را بر حماسه ترجیح میدهند و مذاکره را بر مقاومت. به میدان رفتن حسین را میستایند، اما خودشان، دیپلماسی را برمیگزینند و حتی از احتمال جنگ میهراسند. آداب تقیه میدانند و با مبارزه بیگانهاند. برای حسین، قیام را میپسندند و برای خویش، تقیه را. از حسین، توقع خون دارند و از خویش، توقع اشک. در پوستهها و ظواهر، متوقف ماندهاند و خط و مرام و منطق حسین را دور افکندهاند. هم عهد با عافیت هستند و تن به بلا نمیسپارند. رفیق منفعت هستند و نارفیق مصیبت.
۳🔸. چه کنیم با این تعارضها و تهافتها؟! چه کنیم با این تذبذبها و تلاطمها؟! چه کنیم با این فهم تاریخیشده از حسین؟! چه کنیم با ناهمسازی ادعا و عمل؟! چه کنیم با این ارادتهای منهای ارادهی انقلابی؟! تشنگی حسین کجا و خوف اینان از تحریم کجا؟! معاملهگری اینان کجا و مقاومت حسین کجا؟! او برای دین، هم نان میدهد و هم جان، و اینان برای دنیا و لذت، دین فروشی میکنند. از دین خویش میفرسایند برای طلب دنیا. دنیایشان تا آنجا دینیست که هزینه ندارد. دینداریشان، بیهزینه و عافیت طلبانه و کاسبکارانه است. دکان گشودهاند و کیسه دوختهاند، اما حسین نیزه نشین را میستایند. هر که به مکتب و مرام حسین، نزدیکتر باشد را افراطی و تندرو میخوانند؛ چنانکه در زمانهی حسین نیز، او را خارجی شمردند. اهل دنیا، در طلب زندگی هستند و نه مبارزه.
و حسین، چه زیبا و موجز، این حقیقت تلخ را در قالب کلمات ریخت و فرمود: «إنَّ الناسَ عَبيدُ الدُّنيا و الدِّينُ لَعقٌ على ألسِنَتِهِم يَحوطُونَهُ ما دَرَّت مَعائشُهُم، فإذا مُحِّصُوا بالبلاءِ قَلَّ الدَّيّانُونَ؛ همانا مردمان، بندهی دنيايند و دين، لقلقهی زبان آنهاست، و هر جا منافعشان بهوسيلهی دين، بيشتر فراهم آید، زبان مىچرخانند و چون به بلا آزموده شوند، آنگاه دينداران، اندكند.» این سخن حسین، اعتراض صریح و گزندهی او به جامعهای است که دین را در سایهی دنیا میطلبد و هر آنگاه که زمینهی امتحان و ابتلاء فراهم گردد و میان این دو، تزاحم رخ بدهد، دین را به کناری میافکند و دنیا را بر صدر مینشاند. 1403/04/25
@mahdi_jamshidi60
جریان انقلاب به احترام ماه محرم و حضور پزشکیان در مراسمات عزاداری حسینی، نسبت به اعمال سیاسی او در این ایام سکوت کرده است.
کارگروههای معرفی وزرا برخلاف شعار و وعده پزشکیان، تماما از جریانات اصلاح طلب، لیبرال و بعضا ضدانقلاب با کارنامه مردود تشکیل شده است و اسامی مناسبی برای کرسی وزارت به گوش نمیرسد.
از اسامی موجود بوی گران شدن بنزین، جهش قیمت ارز، سقوط بورس، رکود و بیکاری و تنگناهای اقتصادی استشمام میشود.
با مطالبه مستمر و هوشیاری، مراقب باشیم کلاه سر آینده خود و کشور نرود..
✍سیدامیرحسین حسینی
تصاویری از مراسم عزاداری شب عاشور در حسینیه امام خمینی (ره). ۱۴۰۳/۴/۲۵
🏴 #بعثت_خون