eitaa logo
اقتدار ولایی
969 دنبال‌کننده
15هزار عکس
21.5هزار ویدیو
249 فایل
مباحث سیاسی فرهنگی اجتماعی اقتصادی تاریخی ادبیات فارسی و تفسیر و احادیث اهل بیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
26.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✔️ببینید| مهم و بصیرتی تحلیل این ژنرال بازنشسته اسراییلی در مورد قدرت ایران. دلیل ناامیدی عربها از آمریکا. بکارگیری جبهه های مقاومت. قدرت ناشناخته ایرانی ها. آینده اسرائیل و.... جالب است حتما" ببینید.
🚨اولین از رئیس جمهور منتخب جناب آقای پزشکیان،الوعده وفا شما فرموده بودید به مردم دروغ نمیگویید... فرموده بودید از هیچ حزب و گروهی نیستید... ✍چند سئوال از شما داریم؟ اگر از سخنرانیهای سالهای اخیر شما در قبل از انتخابات که بارها فرمودید من از حزب اصلاح طلب هستم،چشم پوشی کنیم، دلیل ارسال نامه ی دو روز پیش به سران اصلاح طلب و درخواست معرفی نیرو جهت استفاده در وزارت خانه ها را که رسانه ای کردید چطور توجیه کنیم؟؟؟ مگر شما نگفته بودید حزبی نیستید؟؟؟ مگر نگفتید دروغ نمیگویید؟؟ شما میتوانستید این نامه را به تمام احزاب موجود در کشور و حتی به گروههای مستقل مردمی و...بزنید، چرا این نامه ی رسمی صرفا به هم حزبیهای اصلاح طلبتان، ارسال و رسانه ای شد و صرفا از آنها درخواست معرفی نیرو کرده اید؟؟؟ ✍سئوال دیگر اینکه شما در انتخابات،مدعی شدید؛ با وجود آنکه در ستادهایتان، وزرا و مسئولین دولت حسن روحانی و حتی خاتمی در حال فعالیت هستند، شما با آنها هم فکر و همراه نیستید و آنها صرفا جهت جذب رای در ستادهایتان حضور دارند، این ادعا گرچه قابل پذیرش نیست چون اگر شما با آنان همفکر نباشید اجازه حضور درستادهایتان را نمیدادید که به مردم نشان دهید، راه و رسم مورد قبول شما، راه و رسم آنهاست اما سئوال مهمتر آنست؛ هم اکنون که انتخابات و تبلیغات تمام شده و شما نیازی به حضور این افراد جهت جذب آراء ندارید پس چرا در حال حاضر به آنها سِمت و مسئولیت در دستگاه ریاست جمهوری داده اید؟؟؟؟ چرا محمد جواد ظریف را رئیس شورای راهبردی دوره انتقال دولت چهاردهم قرار دادید؟؟؟ چرا محمد رضا عارف را مسئول شورای سیاستگذاری قرار دادید؟؟ چرا علی ربیعی، علی طیب نیا، رضا صالحی امیری و علی عبدالعلی زاده را از اعضای شورای سیاستگزاری قرار دادید؟؟؟ چرا علاوه بر وزرای دولت ۸ساله فلاکت بار حسن روحانی که حتی حضورشان در ستادتان را گردن نمیگرفتید، فتنه گران سال۸۸ و کسانی که مدام بر پیکره تنومند نظام اسلامی تاختند را به کار گرفته اید؟؟؟ شما میدانید که این افراد بدسابقه را اگر به عنوان وزیر معرفی کنید قطعا رای اعتماد نخواهند گرفت لذا کلیدی ترین مسئولیت در دولت که نیازی به رای اعتماد ندارد را به آنها داده اید، آنها شاکله برنامه ریزی ها و سیاستگزاری هایی که براساس آن وزرا انتخاب میشوند را برعهده دارند آنها نقشه راه و عملکرد وزیران دولت شما را طراحی میکنند بسیار زیرپوستی و زیرکانه در حال فعالیت برخلاف وعده هایتان هستید ✍مگر بنا نبود دروغ نگویید مگر بنا نبود حزبی نباشید مگر بنا نبود به عدالت و حق عمل کنید و به سیاستهای کلی نظام پایبند باشید جناب رئیس جمهور محترم، طبق فرمایش مقام معظم رهبری، مردم باید مطالبه گر از مسئولین باشند، شما نیز در تبلیغات انتخاباتی تان گفتید مردم میتوانند مطالبه کنند و حالا ما مطالبه داریم؛ از شما مطالبه میکنیم که حداقل به همان چند وعده محدودی که دادید عمل کنید نه اینکه هنوز حتی تنفیذ شما صورت نگرفته، اعمالی خلاف وعده ها و ادعاهایتان ببینیم، جناب پزشکیان ما از حضور افراد خطرناکی که به آنها مسئولیت داده اید به شدت نگرانیم و احساس خطر می کنیم...
مگر میشود انقلابی بود و وحدت نداشت؟ خاطرتان آسوده باد ادعای دکتر محمدباقر قالیباف قبل دور اول انتخابات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💫دعایی قطعی برای استجابت دعا به نیابت از آقا ابالفضل العباس(ع) برای ظهور امام عصر (عج) 💫دعایی که هفت امام معصوم تضمین کردند که با خواندن آن دعایتان مستجاب میشود 🔺دعای مختص روز عاشورا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔆 آیت الله حائری شیرازی: امام حسین علیه السلام در شب عاشورا یک جور سخن گفت و در روز عاشورا یک جور دیگر. ◼️شب عاشورا، سخن از «نمی‌خواهم، احتیاج ندارم، بروید، بیعتم را برداشتم» بود. 🔆روز عاشورا می‌گوید: «بیائید به من کمک کنید، آیا یاور و مددکاری هست؟ هل من ناصر ینصرنی؟» ◼️شب صحبت می‌کند تا مبادا خبیثی در بین طیّب‌ها باشد، و روز سخن می‌گوید تا مبادا طیّبی در بین خبیث‌ها مانده باشد. ◼️شب غربال می‌کند تا فقط «صالحان» بمانند و روز غربال می‌کند تا فقط «اشقیاء» در مقابل او ایستاده باشند.
🏴🏴 نشر عمومی بدهید فـاطمـه ام‌البنیـن(س) کیست؟ ➖➖➖➖➖➖➖ ✨نامش فاطمه بود . از آن دخترهایی که شمشیرزنی و نیزه داری را به خوبی می دانست و در جنگآوری ، همپای پسران قبیله بود . اولین مربی شمشیر زنی و تیراندازی پسرش ابالفضل العباس (علیه السلام) و برادرانش هم خود او بود ! 👈 نه این که تنها او اینچنین باشد ، تمام قبیله‌اش در شجاعت و دلیری زبانزد بودند . اما چیزی که او را متمایز می کرد ، حجاب و حیای مثال زدنی و زیبایی و ملاحت خاص زنانه بود که در کنار جنگآوری ، او را به یک دختر کم نظیر تبدیل کرده بود . ❇️ کمتر مردی جرأت خواستگاری از او را داشت و آنهایی هم که پا پیش می‌گذاشتند ، همگی از بزرگان و اشخاص مطرح بودند ؛ اما جز جواب رد چیزی حاصلشان نمی‌شد . ⁉️ وقتی از او می‌پرسیدند که چرا ازدواج نمی‌کنی ، ✨می گفت : «مردی نمی‌بینم ، اگر مردی به خواستگاری‌ام بیاید ، ازدواج می کنم!» 👹 معاویه از خواستگاران پر و پا قرصش بود ، ولی هربار دست خالی باز می‌گشت . 🌠 تا این که یک شب خوابی دید . صبح فردا ، وقتی «عقیل» ، برادر و فرستاده‌ی علی بن ابی طالب (علیه السلام) که مردی نسب شناس بود ، برای خواستگاری آمد ، فاطمه لبخند معنا داری زد ؛ فهمید که رؤیایش صادقه بوده است . 🎉از فرط شادمانی و رضایت ، گریست و گفت : «خدا را سپاس ! من به «مرد» راضی بودم ، ولی او « مرد مردان » را نصیب من کرد » و بی درنگ ، پس از موافقت پدر و مادرش ، موافقت خود را اعلام کرد و شد همسر علی بن ابی طالب (ع) ، جانشین رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم). 🔹بارزترین ویژگی اش ، ادب بود . 🔸 به جا و به موقع حرف می زد . 🔹حد خودش را می‌دانست . 🔸و رفتارش ، هرگز نشانی از خطا نداشت . ✨روزی که پا در خانه‌ی امیرالمومنین(ع) گذاشت ، اولین جمله‌اش به فرزندان ایشان این بود : نیامده ام جای مادرتان را بگیرم . من کجا و فرزندان زهرا (س) کجا؟ من آمده‌ام تا کنیزتان باشم . ✅ و به حق نشان داد که راست می‌گفت ؛ همان روز اول ، حسن و حسین (علیهما السلام) بیمار بودند . فاطمه ، بلافاصله به بالین آنها رفت و با محبت تمام ، به آنها رسیدگی کرد . و چند روز اول زندگی مشترکش ، به پرستاری از فرزندان زهرا (سلام الله علیها) گذشت؛ کاری که آن را افتخاری برای خود می‌دانست . 📜می گویند تا وقتی که فرزندان امام علی(ع) خردسال بودند ، بچه دار نشد تا مبادا به خاطر مادر شدن ، در حق آنها کوتاهی کند . 🔅از امام (ع) هم خواسته بود تا او را «فاطمه» خطاب نکند تا مبادا دل بچه‌ها از شنیدن نام مادرشان در خانه ، بشکند . ♥️ وقتی عباس (علیه السلام) ، نوزاد شیرین ام البنین به دنیا آمد ، بچه های زهرا (س) را جمع کرد . آنها را نزدیک به هم نشاند و نوزاد یک روزه اش را در آغوش گرفت ؛ بلند شد و عباسش را دور سر فرزندان فاطمه(س) چرخاند تا به همه بگوید که فرزندان ام‌البنین ، بلاگردان فرزندان فاطمه (س)اند . ✳️ همیشه و همه جا به فرزندانش یادآوری می‌کرد که : « مبادا حسن و حسین (علیهماالسلام) را برادر و همتای خود بدانید ، آنها تافته‌ی جدا بافته‌اند ، آسمانی‌اند ، نوادگان پیامبر(ص) اند » و همین تربیت بود که نتیجه‌اش را در کربلا نشان داد ... ✨او همان مادری است که وقتی کاروان کربلا را راهی می کرد ، با وجود این که چهار جوان خودش همراه کاروان بودند ، به تمام کاروان این طور سفارش می‌کرد : ⚡️چشم و دل مولایم امام حسین (ع) و فرمان بردار او باشید . ام البنین از حضرت علی (ع) ، صاحب چهار ستاره ی نورانی به نام های 🔮 عباس 🔮عبدالله 🔮 جعفر 🔮 عثمان شد که همگی در کربلا به شهادت رسیدند . 🇮🇷
🔻منطق سرخ حسین و منطق بی‌رنگ ما: ارادت دینی، اراده‌ی انقلابی 🖊مهدی جمشیدی ۱🔸. روزگار عجیبی‌ست که در آن، کسانی کربلا را در سال شصت‌ویک هجری متوقف کرده‌اند و برای امام شهید، حسین -علیه‌السلام- ناله سر می‌دهند، اما حاضر نیستند که در کربلای امروز، سر بدهند. همراهی‌شان با حسین، از سوگواری و گریه فراتر نمی‌رود؛ چنان‌که اشک‌های کوفیان نیز پس از کربلا جوشید، اما قیامی از آن نخروشید. نشسته‌اند و به گذشته می‌نگرند و اکنون‌شان، شبیه میلیون‌ها نظاره‌گر سال شصت‌ویک هجری است. نه این سو هستند و نه آن سو. در هنگامه‌ی کربلا، خاموش و بی‌طرف هستند و پس از کربلا نیز، جز عزا و مویه و فغان نمی‌ دانند. دلداده‌ی عزای حسین هستند و نه خط حسین. می‌گریند، اما فریاد برنمی‌آورند. تشنه‌ی چای روضه هستند، اما از شمشیرهایی که تشنه‌ی خون‌شان هستند، هراس دارند. با خون، عهد نبسته‌اند و جان خویش را عزیزتر از راه حسین می‌شمارند. از کربلا، یک داستان غم‌انگیز ساخته‌اند که فقط باید در سوگ آن گریست و محزون بود، اما اکنون‌شان و انتخاب‌های اکنون‌شان را به آن عرضه نمی‌کنند. در این روایت، کربلا نمی‌تواند خودآگاهی تاریخی ایجاد کند و مسئولیت اجتماعی بیافریند، بلکه در احوال و نقلیات شخصی، محدود می‌ماند و از درس و عبرت تاریخی، تهی‌ست. بر این ‌اساس، خط مقاومت و مخالفت و تضاد و عصیان از درون آن برنمی‌خیزد که هزینه‌دادن برای آن، معنا پیدا کند. ۲🔸. و کاش فقط نظاره‌گر بودند و بیرون از معرکه، در مرداب زندگی شخصی خویش فرومی‌رفتند، اما بسیاری، با کربلای دیروز، هم‌دردی می‌کنند و با کربلای امروز، نامردمی. زخم زهرآگین بر قلب خط مقاومت و مبارزه و انقلابی‌گری می‌نشانند و جبهه‌ی سازش و تسلیم و انقیاد را برمی‌گزینند. از راه‌ رفته، بازمی‌گردند و تجربه‌ی گره‌گشای مقاومت را کنار می‌نهند. مقاومت را باطل و بی‌فرجام می‌شمارند و بی‌اعتنا به خط حسین، به سوی قبله‌ی مذاکره و التماس و ذلت، سجده‌ می‌کنند. وعده‌ی همراهی می‌دهند اما اندکی بیش، دوام نمی‌آورند و به جبهه‌ی مقابل می‌گریزند. برای غربت حسین، بر سینه می‌کوبند، اما برای تداوم راه حسین، قدم برنمی‌دارند. منطق حسین را دفن کرده و قیام خونینش را به یک خاطره‌‌ی محزون فروکاهیده‌اند که بازخوانی سالیانه‌اش، حاصل عملی و عینی ندارد. در طلب ثواب شخصی هستند نه صواب جمعی. حق را می‌بینند و می‌یابند، اما جانب لذت و منفعت و تعصب را می‌گیرند. هم‌اشک و هم‌درد حسین هستند، نه هم‌راه و هم‌ منطق او. حقیقت را تنها نهاده‌اند و سر در لاک زندگی شخصی فروبرده‌اند. جز به خود نمی‌اندیشند و نصیبی از بی‌تعلقی نبرده‌اند. حسین را برای محرم و هیأت می‌خواهند و نه برای همیشه و جامعه. حزن را بر حماسه ترجیح می‌دهند و مذاکره را بر مقاومت. به میدان رفتن حسین را می‌ستایند، اما خودشان، دیپلماسی را برمی‌گزینند و حتی از احتمال جنگ می‌هراسند. آداب تقیه می‌دانند و با مبارزه بیگانه‌اند. برای حسین، قیام را می‌پسندند و برای خویش، تقیه را. از حسین، توقع خون دارند و از خویش، توقع اشک. در پوسته‌ها و ظواهر، متوقف مانده‌اند و خط و مرام و منطق حسین را دور افکنده‌اند. هم ‌عهد با عافیت هستند و تن به بلا نمی‌سپارند. رفیق منفعت هستند و نارفیق مصیبت. ۳🔸. چه کنیم با این تعارض‌ها و تهافت‌ها؟! چه کنیم با این تذبذب‌ها و تلاطم‌ها؟! چه کنیم با این فهم تاریخی‌شده از حسین؟! چه کنیم با ناهمسازی ادعا و عمل؟! چه کنیم با این ارادت‌های منهای اراده‌ی انقلابی؟! تشنگی حسین کجا و خوف اینان از تحریم کجا؟! معامله‌گری اینان کجا و مقاومت حسین کجا؟! او برای دین، هم نان می‌دهد و هم جان، و اینان برای دنیا و لذت، دین‌ فروشی می‌کنند. از دین خویش می‌فرسایند برای طلب دنیا. دنیای‌شان تا آنجا دینی‌ست که هزینه ندارد. دین‌داری‌شان، بی‌هزینه و عافیت ‌طلبانه و کاسبکارانه است. دکان گشوده‌اند و کیسه دوخته‌اند، اما حسین نیزه‌ نشین را می‌ستایند. هر که به مکتب و مرام حسین، نزدیک‌تر باشد را افراطی و‌ تندرو می‌خوانند؛ چنان‌که در زمانه‌‌ی حسین نیز، او را خارجی شمردند. اهل دنیا، در طلب زندگی هستند و نه مبارزه. و حسین، چه زیبا و‌ موجز، این حقیقت تلخ را در قالب کلمات ریخت و فرمود: «إنَّ الناسَ عَبيدُ الدُّنيا و الدِّينُ لَعقٌ على ألسِنَتِهِم يَحوطُونَهُ ما دَرَّت مَعائشُهُم، فإذا مُحِّصُوا بالبلاءِ قَلَّ الدَّيّانُونَ؛ همانا مردمان، بنده‌ی دنيايند و دين، لقلقه‌ی زبان آنهاست، و هر جا منافع‌شان به‌وسيله‌ی دين، بيشتر فراهم آید، زبان مى‌چرخانند و چون به بلا آزموده شوند، آنگاه دين‌داران، اندكند.» این سخن حسین، اعتراض صریح و گزنده‌ی او به جامعه‌ای است که دین را در سایه‌ی دنیا می‌طلبد و هر آن‌گاه که زمینه‌ی امتحان و ابتلاء فراهم گردد و میان این دو، تزاحم رخ بدهد، دین را به کناری می‌افکند و دنیا را بر صدر می‌نشاند. 1403/04/25 @mahdi_jamshidi60
جریان انقلاب به احترام ماه محرم و حضور پزشکیان در مراسمات عزاداری حسینی، نسبت به اعمال سیاسی او در این ایام سکوت کرده است. کارگروه‌های معرفی وزرا برخلاف شعار و وعده پزشکیان، تماما از جریانات اصلاح ‌طلب، لیبرال و بعضا ضدانقلاب با کارنامه مردود تشکیل شده است و اسامی مناسبی برای کرسی وزارت به گوش نمیرسد. از اسامی موجود بوی گران شدن بنزین، جهش قیمت ارز، سقوط بورس، رکود و بیکاری و تنگناهای اقتصادی استشمام می‌شود. با مطالبه مستمر و هوشیاری، مراقب باشیم کلاه سر آینده خود و کشور نرود.. ✍سیدامیرحسین حسینی
تصاویری از مراسم عزاداری شب عاشور در حسینیه امام خمینی (ره). ۱۴۰۳/۴/۲۵ 🏴 #بعثت_خون
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظاتی از نوحه‌خوانی آقای میثم مطیعی در مراسم عزاداری شب عاشورا در حسینیه امام خمینی (ره). ۱۴۰۳/۴/۲۵ 🏴
🔻 مبارزه، ادامه دارد ... ۱🔸. «إن‌شاءالله، خدا به حرمت مادر شهیدان، به آبروی سالار شهیدان و همه شهداء -علیهم‌السلام- به دل‌تان بیندازد که بازگردید. صلوات نذر می‌کنم و صدقه می‌گذارم کنار ...». در این مدت، صدها پیام از این قبیل برای من فرستاده شد. من در برابر حتی یکی از پیام‌های این‌ چنینی، احساس خجلت و شرمندگی می‌کنم و پاسخی ندارم؛ نه در دنیا و نه در آخرت. شرایط بر من دشوار است و روزانه اذیت می‌شوم و بر روحم زخم می‌نشانند. محتاج خلوت و گوشه بودم و می‌خواستم تیرهای تهمت و تخریب و‌ ملامت، روانه‌ام نشوند. احساس تنهایی داشتم و معتقد بودم که باید کناره‌گیری کنم تا شاید روزی از این غربت و انزوا و بی‌جبهه‌گی رها بشوم و بشویم. تردیدی نداشتم، اما سیل این پیام‌های صادقانه و مؤمنانه، مرا بازمی‌دارند. من نمی‌خواهم، اما دیگران اصرار می‌ورزند که بر تو، فرض است و نباید به میل و صلاح و علایق‌ات بنگری. بزرگان نیز مرا فراخواندند و امر کردند که بودنت، ضرورت است و تو، از آن خودت نیستی که بتوانی مستقل از شرایط انقلاب، تصمیم بگیری. هرچه گفتم که هیچم و اثر خاصی ندارم و‌ تلاطمات و تنش‌ها، مزاحم تلاش نظری و معرفتی‌ام می‌شوند، فایده نداشت. ۲🔸. برخی دوستان، مرا تندرو و افراطی و هتاک و فاشیست و بی‌اخلاق و بی‌منطق و ... می‌دانند. من بر اساس پنداشت و تصور ناصواب دیگران، خودم را تغییر نمی‌دهم و مرعوب حمله‌ی جمعی و‌ روایت ‌سازی نمی‌شوم. اینان می‌توانند هر برداشتی از هویت من داشته باشند، ولی من تکلیف ندارم که تابع سلیقه و پسند اینان باشم.‌ نمی‌توانم هویت فردی‌ام را در اراده‌ی جمعی اینان، مستحیل سازم و در مدار خواست‌شان قرار بگیرم. من محافظه‌کار و دوپهلونویس و وسط‌نشین نیستم و دکان نگشوده‌ام و کاسب‌کار نیستم. هیچ تعارفی با التقاط ندارم و در صراحت، میراث از ابوذر برده‌ام. پس گمان نشود که چیزی تغییر کرده و قرار است سر سبز بر زبان سرخ، ترجیح داده شود. من آداب محافظه‌کاری نمی‌دانم و با خوف و هراس، بیگانه‌ام. ۳🔸. نسبت‌دادن مواضع سیاسی و فرهنگی من به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه‌ی اسلامی، جفا و نارواست. هرچه که می‌نویسم و می‌گویم، مواضع شخصی خودم است و هرگز، جنبه‌ی نهادی و دستگاهی ندارد.‌ در این مجموعه، تنوع و تکثر وجود دارد و من نماینده و سخنگو و برآیند آن نیستم. مسئولیت همه‌ی مواضعم، فقط‌ و ‌فقط بر عهده‌ی خودم است و‌ نمی‌خواهم هزینه و عواقب آن، نصیب دیگران بشود. شما با یک چریک معرفتی مواجه هستید، نه یک سازمان. مرا عامدانه منتسب می‌کنند تا از طریق فشار سازمانی، کلماتم را به زنجیر بیفکنند و صراحت‌ها و تلخی‌ها و فریادها را زیر آوار دیوان ‌سالاری و اداره‌مآبی، دفن کنند.‌ تکیه‌گاه من، ایمان است و محتاج حمایت خاص نیستم. مرا زیر سایه‌ی دیگران ننشانید و شکایت از قلمم را نزد آنها نبرید. ۴🔸. نه سفارش می‌گیرم و نه پول. وام‌دار و بدهکار کسی نیستم و قلم ‌فروشی نمی‌کنم. جهاد تبیین، عرصه‌ی مبارزه و جنگ و روشنگری است، نه معامله و داد و ستد و سیاست ‌بازی. به تکلیف آمده‌ام و به تکلیف می‌روم. هیچ پشت ‌صحنه‌ای در میان نیست. ازاین‌رو، دگراندیشان سکولار در عرصه رسمی و غیررسمی، گمان نکنند که تیغ نقادی و واسازی، کند می‌شود و حقیقت به حاشیه خواهد رفت. مبارزه، ادامه دارد و تیغی که از نیام بیرون آمده، چوبی نیست. یک نزاع و معارضه‌ی واقعی در میان است و‌ هیچ حساسیتی جز اصالت ‌های انقلابی، تعیین‌کننده نیست. اگر واگرایی‌های دهه‌ی هفتاد را در پیش بگیرند و عهد تاریخی سکولاریسم رسمی را تجدید کنند، تردیدی در مواجهه‌ی چالشی نخواهیم داشت و‌ مرگ سرخ را با اشتیاق، در آغوش خواهیم کشید. هر خط و‌ جریانی که استحاله‌ی انقلاب را دستور کار قرار بدهد و بخواهد نظام را از انقلاب، تهی کند، با این لایه‌ی چریکی و حرفه‌ای و شجاع، روبرو خواهد بود. ما خود را برای چنین روزهایی آماده کردیم و با قواعد نبرد هویتی و گفتمانی، زندگی کرده‌ایم. امانت امام راحل و شهیدان مظلوم را رها نمی‌سازیم و مجال نمی‌دهیم که میدان برای معارضان برانداز و دگراندیشان هویت ‌سوز و انقلابی‌های پشیمان، فراهم شود. باید ایستاد و تا آخر ماند. این حقیر، کمترین و بی‌مایه ‌ترین است و وجود و عدمش، تفاوتی ندارد و فقط لطف اهل معرفت و دعای اهل دل، داشته و اندوخته‌ی اوست. کهنه‌ سرباز، تکلیفی جز جنگیدن ندارد. خواست غلیظ شما را بر خواست قطعی خودم ترجیح دادم و با دل‌وجانی که همچنان جراحت دارد، از انقلاب در سپهر رسانه خواهم نوشت؛ به حول و‌ قوه‌ی الهی. مهدی جمشیدی @mahdi_jamshidi60