eitaa logo
دانلود
مجازی جالبی نیست اسمای که اسم خودت نیست هویتی که هویتت نیست و فقط شخصیتت که اینجا می‌تونی راحت خودت باشی باعث میشه بمونم اینجا🙂
ویرگو ، هنوز تموم نشده.
جدن برام سوال کسای که به امام زمان امید ندارن با چه امیدی زنده ان؟
Erinyes
جدن برام سوال کسای که به امام زمان امید ندارن با چه امیدی زنده ان؟
کاش سعادت داشتم بهشون بگم آقا اگه از همون اول سختی ها نبودید نابود میشدم اونقدری قوی نبودم که دووم بیارم این روزا شاید بیشتر از هر شخص دیگه ای بهشون وابسته ام
برا حل مشکلات روحی روانیم نیاز دارم به زمان ،دو احتمال وجود داره یکی که اینکه بدترشه یکی اینکه بهتر شده و هیچکدومم دست من نیست از اگاه تر از خودم که مشورت میگیرم تاکید بر فراموشی میکنند و من پتانسیلشو ندارم
اگر از جانب معشوق نباشد کششی کوشش عاشق بیچاره به جای نرسد
رشته تجربی فرهنگیان باید ترازش بشه ۷۳۰۰به بالا اگه بشی ۸۵۰۰ به بالا حتما قبولی خب مگه مجبورم؟ من اگه میتونستم این ترازو بیارم میرفتم پزشکی