Erinyes
جدن برام سوال کسای که به امام زمان امید ندارن با چه امیدی زنده ان؟
کاش سعادت داشتم بهشون بگم آقا اگه از همون اول سختی ها نبودید نابود میشدم اونقدری قوی نبودم که دووم بیارم
این روزا شاید بیشتر از هر شخص دیگه ای بهشون وابسته ام
برا حل مشکلات روحی روانیم نیاز دارم به زمان ،دو احتمال وجود داره یکی که اینکه بدترشه
یکی اینکه بهتر شده
و هیچکدومم دست من نیست
از اگاه تر از خودم که مشورت میگیرم تاکید بر فراموشی میکنند و من پتانسیلشو ندارم
رشته تجربی فرهنگیان باید ترازش بشه ۷۳۰۰به بالا اگه بشی ۸۵۰۰ به بالا حتما قبولی
خب مگه مجبورم؟ من اگه میتونستم این ترازو بیارم میرفتم پزشکی
ناشناس
راسته میگن ادمای معتقد به دین خوشحال ترن؟چند وقتیه ذهنمو خیلی درگیر کرده ولی به جوابی براش نرسیدم
Erinyes
ناشناس راسته میگن ادمای معتقد به دین خوشحال ترن؟چند وقتیه ذهنمو خیلی درگیر کرده ولی به جوابی براش نر
میخواستم امروز راجب همین حرف بزنم نمیدونستم چطور شروع کنم انگار که خواسته خدا بود بگم