eitaa logo
تنها راه نجات "فینال زمان"
1.2هزار دنبال‌کننده
10.4هزار عکس
8.9هزار ویدیو
202 فایل
به نام خدا "تنها راه نجات" اطاعت از رهبری ست همه ما دنبال #آرامش و لذت در زندگی هستیم ،زندگی یعنی مدیریت تمایلات و علاقه ها. #دین یعنی برنامه جامع برای مبارزه با هوای نفس. ادمین @Zahrali313_9 @Monji72 کسب و کار مواسات https://kmovasat.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
خبر خوش پزشکیان برای پرستاران، کشاورزان، معلمان و بیماران
🔴 چرا ظریف رو تطهیر میکنید یه بار بازداشت کنید و از این عکس بپرسید... دستگاه قضا ترک فعل نکند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ظریف، مؤسس شورای آمریکایی-یهودی نایاک اگر صحت دارد خداقوت به نهادهای امنیتی و قضایی اگر صحت ندارد تکذیب کنند
این نفوذی ها، همان‌ کسانی هستند که در عرصه روابط خارجی، برای انزوای ایران می‌کوشند و حامیان رابطه با جهان را غربگرا و واداده و منفعل می خوانند، اینان، همان هایی هستند که اولویت های کشور را جابجا می‌کنند تا مسائلی مانند نوع پوشش زنان در حد ⁴55امنیت ملی بالا برود، ولی موضوعاتی مانند بحران آب، مهاجرت نخبگان، ناترازی انرژی و ... در حد مقاله و سمینار متوقف بمانند، نفوذی‌ها، کسانی هستند که می‌کوشند چهره های وطن دوست و کارشناسان واقعی و دلسوز را به هزار انگ بنوازند و آزار دهند و تخریب کنند تا آنها را از به هر شکل ممکن ساقط کنند و افراد نادان و بی تجربه را بر مصادر امور بگمارند تا به طور خودکار به کار تخریب ملک و ملت بپردازند، نفوذی‌ها کسانی هستند که در قراردادهای اقتصادی ایران با کشورهای دیگر ایجاد اخلال می کنند تا ایران را به جزیره ای فقیر و دور افتاده از جهان تبدیل کنند، آنان کسانی هستند که اطلاعات دانشمندان هسته ای ایران را به اسرائیلی ها می‌دهند تا یکی پس از دیگری ترور شوند، نفوذی‌ها، کسانی هستند که با سخنان و مواضع و کارهای عجیب و غریب و غیر عقلانی مکررشان، مردم را نسبت به تدبیر و عقلانیت نظام حکومتی ناامید می کنند، اعضای خط نفوذ، آنانی هستند که ایجاد تشتت و چندگانگی و دوقطبی سازی کاذب در جامعه را وظیفه سازمانی خود می‌دانند، و سرانجام، نفوذی‌ها، کسانی هستند که اطلاعات لازم برای ترور هنیه در تهران را به تل آویو رساندند و در 24 ساعت حضور او در ایران، ماموریت‌شان را انجام دادند و اینک می‌کوشند خطر نفوذ را کم رنگ جلوه دهند. بی تردید، بخش مهمی از تحریم‌ها، مشکلات متعدد در روابط خارجی ایران، مصائب اقتصادی، نابسامانی های سیاسی و گسل های اجتماعی، محصول عملکرد نفوذی‌ها و خوش باوری و اعتماد نیروهای درون نظام به آنهاست. در واقع، مردم ایران، بسیار قبل از هنیه، قربانی آنها شده‌اند. از این روست که تاکید داریم انتقام از اسرائیل، بیش و پیش از آن که در تل‌آویو و حیفا و ایلات و دیمونا و ... باشد، باید در تهران باشد. گیریم که همین فردا در عملیات انتقام بزرگ، موشک های ایرانی، 100 نظامی صهیونیست را هلاک کنند ولی نفوذی های اسرائیل در ایران، همچنان فعال باشند و از درون به خنثی سازی آن پیروزی بپردازند و ضربه ای بزرگ تر بزنند؛ آیا در چنان وجهی، پیروزی با ما خواهد بود؟! یک عامل نفوذی در تهران، می تواند کاری کند که یک لشکر صهیونیست در غزه نمی توانند کما این که در تمام این سال ها نتوانسته بودند هنیه را نه در فلطسین و نه در هیچ جای دیگر دنیا هدف قرار دهند ولی به مدد نفوذی ها در ایران، توانستند. بزرگ ترین انتقام از اسرائیل، قطع کردن دستان متعدد این اختاپوس تروریست در داخل ایران است. آنگاه، صهیونیست‌ها در ایران کور خواهند شد و اعتماد بنفس‌شان را نیز خواهند باخت و این، لازمه پیروزی ماست. جای عملیات وعده صادق 2 در تهران است تا نفوذی های خوش خط و خال و ظاهر  الصلاح اسرائیل در ایران به سرنوشتی مشابه سلف شان "الی کوهن" دچار شوند.
💢 ایران یک نوتام جدید صادر کرد 🔺ایران به همه شرکت های هواپیمایی هشدار داده است که هنگام پرواز بر فراز مناطق خاصی در حریم هوایی ایران از شب اول سپتامبر بدون تاریخ پایان، مراقب باشند. 🔴ایران به همه شرکت های هواپیمایی هشدار داده است که از اول سپتامبر و بدون تاریخ پایان، هنگام پرواز بر فراز مناطق خاصی از حریم هوایی ایران احتیاط کنند.
دو تیتر روزنامه تلگراف انگلیس در فاصله ۹ ماه 🔹 ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ تلگراف:«حوثی‌ها به یک ملت سرکش خطرناک تبدیل شده‌اند. نیروی دریایی ایالات متحده می‌تواند آنها را درهم بشکند» 🔹۲۴ آگوست ۲۰۲۴ تلگراف:«حوثی ها نیروی دریایی ایالات متحده را شکست دادند.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 هر مدیری سر کار آمد نباید تصور کند که کسی شده است رئیس جمهور: من رییس جمهور شدم و خیال نمی کنم کسی شدم هنوز هم احترام اساتید را حفظ می کنم و تصور نمی کنم عددی شدم که برای کسی قیافه بگیریم . همچنان به بزرگان احترام می گذاریم و قدر آنها را خواهم دانست و اگر این عزیزان به ما کمک کنند می توانیم کاری انجام دهیم. هر مدیری سر کار آمد نباید تصور کند که کسی شده است. ما وظیفه داریم که احترام اساتید و بزرگان را تا آخر حفظ دهیم وبه پیشکسوتان و بزرگان بی احترامی نکنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 💢 نعمت دو‌تابعیتی‌ها و فرزندان مقیم غرب برای سرویس‌های جاسوسی! همه چیز را از زبان برایان هوک وقتی مسئول ویژه امور ایران در وزارت امورخارجه آمریکا بود بشنوید که رسما اعلام کرد که   و ازطریق فرزندان و خانواده‌هایشان دوعامل اصلی اعطای تابعیت و اقامت به فرزندان وخانواده‌های مقامات ایران است. .
. 💢 رهبر انصارلله یمن: هر کس از مقدسات غافل شود، ممکن است از شرف، ناموس و وطن خود غافل شود و این یک وضعیت خطرناک است، مسلمانان باید در این مورد تجدید نظر کنند. خطرناک ترین حمله به مسجد الاقصی، صحبت یکی از جنایتکاران صهیونیست درباره ساخت «کنیسه یهودیان» در مسجد است. ادامه جنایت صهیونیست ها با این همه وقاحت، جسارت و نسل کشی، ننگ انسانی برای جامعه بشری است. مسلمانان باید بر اساس وظیفه دینی خود یعنی با جهاد جلوی این جنایت را بگیرند. حزب الله ضربه محکمی به دشمن اسرائیلی زد و پرونده انتقام بر اساس ارزیابی نتایج باز است. جبهه حزب الله در سطح پشتیبانی روزانه، با حملات مستمر و خساراتی که به دشمن وارد می کند یک جبهه خطرناک به حساب می آید. مقاومت اسلامی عراق در این هفته عملیات هایی را انجام داد که از جمله آنها حیفا و ام الرشرش بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 پاسخ صولت مرتضوی به وزیر اقتصاد: همتی نه تنها حافظه بلند مدت ندارد حافظه کوتاه مدت هم ندارد / یادتان رفته کشور را با چه تورمی تحویل دادید؟ صولت مرتضوی در مراسم تودیع وزیر رفاه: 🔹 گفتند اسب زین شده دولت قبل نرخ تورمش چهل درصد و فلان قدر است. 🔹 یک سری هستند که حافظه بلند مدت‌شان مشکل دارد، این آقا انگار حافظه کوتاه مدتش هم خراب است. همان چند دقیقه قبلش گفته بود نرخ تورم سی و پنج درصد است. 🔹 یک زمانی شما در مقام سیاسی مناظره می کنی یک حرفهایی می زنی، ولی وقتی سکان سیاست اقتصاد کشور را دست گرفتی این حرفها دیگر بی ارزش است. آقای همتی فراموش کرده خودش با چه تورمی بانک مرکزی را تحویل داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢🔺ترامپ گفته ما باید کسی که پرچم امریکا رو به آتش میکشد، به یکسال زندان محکوم کنیم. بعد رئیس جمهور ما دنبال اینه که اساتید و دانشجوی اغتشاشگر که دنبال نابودی ایران بودن رو برگردونه دانشگاه...
🔰نا امیدی مطلق در اسرائیل حکمفرما می شود؟ ✍بر عکس آنچه رسانه های داخلی ما که خوراک ذهن‌شان معلوم نیست از کجاست، می گویند، فضای رسانه ای حاکم بر اسرائیل اوضاع را در آنجا، اصلا امیدوار کننده معرفی نمی کنند👇 گانتز: اسرائیل در حال فروپاشی است؛ مردم باید به خیابان بروند 🔹عضور سابق کابینهٔ جنگ اسرائیل: ربوده‌شدگان می‌میرند، ساکنان شمال تبعید می‌شوند و جامعهٔ اسرائیل در حال فروپاشی است. برخلاف مبارزان ما که جان خود را در جنگ به‌خطر می‌اندازند، کسانی هستند که توانشان را برای جلوگیری از این مرگ نمی‌گذارند. 🔹نتانیاهو تردید دارد؛ می‌ترسد و به‌دلیل ملاحظات سیاسی به‌جای اقدام، با زمان بازی می‌کند. بازی‌ای که به قیمت جان انسان‌ها تمام می‌شود. امروز مردم باید به خیابان بروند. زمان جایگزینیِ «دولت شکست مطلق» فرا رسیده است.
🔰به بهانه آرام گرفتن مرد ناآرام 🌱 از میرزا تقی خان امیرکبیر، خط شکن پسا ترکمان چای، تا  سید ابراهیم رییسی، خط شکن پسا برجام ✍دکتر موسی نجفی، رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی: 🔹نمی‌دانم چرا یک مرتبه چندین شباهت  بین سید ابراهیم رئیسی با میرزا تقی خان امیرکبیر ذهنم را مشغول کرد و از این میان به مطلب مهم تری رسیدم؛ 🔹شباهتی که این دو بزرگوار به لحاظ جایگاه اجتماعی داشتند این است که هر دو نفر از اقشار پایین جامعه بودند و توانستند در اثر لیاقت ذاتی رشد نمایند و در مدت تقریبی سه سال ریاست، کارهای زیربنایی عظیمی انجام دهند که از آن جمله می توان به عملیاتی نمودن اقتصاد ملی و بومی اشاره کرد که هردو به آن اعتقاد راسخ داشتند؛ هر دو از جنس مردم و مردم دوست بودند؛ هر دو تا پای جان بر سر عقیده و مرام خویش ایستادند؛ و در نهایت هر دو در جوار مولایشان، یکی در جوار امام حسین علیه السلام و دیگری در جوار امام رضا علیه السلام مأوا گرفت. اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود؛ بصیرت در تاریخ دیروز راز سیاست پنهان امروز را هم مکشوف خواهد کرد. 🔹 به نظر من آن چه بیش‌تر از هر چیز دیگری این دو قهرمان و شهید ملی را به هم نزدیک می‌کند، استقلال در برابر سیاست پلید خارجی است، و مهم تر از آن، پالایش سیاست و حاکمیت ایران از امواج فتنه و مکر اجنبی و جلوگیری از نفوذ آشکار و پنهان بیگانگان. 🔹 شهید میرزا تقی خان امیرکبیر درحالی سکان سیاست ایران عصر ناصری را به دست گرفت که ترکش های زهرآگین ترکمان چای تن ایران و ایرانی را رنجور و نحیف ساخته و او بود که این میراث شوم نفوذ و رخنه اجنبی را با تدبیر سیاستش چاره و درمان کرد. 🔹 اما در این طرف تاریخ، ابراهیم عزیز ما هم وارث عصر انحطاط برجام و برجامیان بود. تن و روح و جان و هویت ایرانیان نیز در این تحقیر، رنجور و سرگشته شده بود؛ این بار فرزند دیگری از ایران، در کسوت یک عالم دینی و منتسب به آل رسول الله، زخم های ناشی از سوء تدبیر دولت مردان نالایق سال های قبل از خودش را حکیمانه مرهم نهاد. 🔹 در دویست سال  اخیر از تاریخ ایران همواره ثابت شده است که استقلال واقعی ایران با مردانی از جنس امیرکبیر و رییسی هم چنان در افق مشرق زمین درخشش و تلألو داشته و لذا تا زمانی که خاک این سرزمین مستعد باروری چنین مردانی است؛ سیاست مکر اجنبی و اجنبی پرستی در این ملک به جایی نخواهد رسید . 🔹ظهور چنین ستارگانی در سپهر سیاست یک کشور به خاک مطهری نیاز دارد که با خون شهیدانش چون امیرکبیر و رییسی آبیاری شده باشد.
✍️ توییت استاد 8200=0 ☑️ @Masaf
👤 توییت استاد ✍ ‏و این دقیقا همان دلیلی است که امام حسین (علیه‌السلام) را برای تمامی اعصار دست‌یافتنی، مؤثر و‌ نجات‌بخش کرده است. 🔹و این دقیقا همان دلیلی است که همه ظالمان و دژخیمان تاریخ از نام و یاد او هراس دارند. 🔸و این دقیقا همان دلیلی است که ما پای این انقلاب ایستاده‌ایم. 🔹او رهبر تمام آزادی‌خواهان جهان در هر زمان و هر مکانی است. ☑️ @Masaf
👤 توییت استاد ✍ ‏پروژه وفاق ملی از الطاف خفیه الهی برای بیرون‌زدن دم خروس‌ها بود! 🔹اولا: تفاوت رأی ۱۱میلیونی بین احمدی‌نژاد و ‌موسوی دقیقا با چه سازو‌کاری باید منجر به پیروزی میرحسین می‌شد؟ رای مردم و دموکراسی و جمهوریت چه می‌شود؟ 🔸دوماً: مگر نه اینکه هر آن‌کس که می‌خواست و می‌توانست در کابینه موسوی به قدرت برسد چهار سال بعد در کابینه حسن روحانی به قدرت رسید؟ و آیا کشور دورانی سیاه‌تر از روحانی را در حافظه دارد؟ 🔹سوماً: به نظرتان دقیقا ماجرا برعکس نیست؟ کسی که شیرینی مشارکت ۸۵درصدی را در کام مردم تلخ نمود، مقصر نیست؟ 🔸چهارماً: حالا شاید بتوان قدری به برخی انقلابی‌هایی که مانند کبک سر خود را در برف فروکرده‌اند، گفت: پیوند اصلاح‌طلبان با شما کاملا تاکتیکی، زودگذر و برای پس‌زدن و انتقام از انقلابی‌هایی است که داغ ابطال انتخابات و خیانت به رای مردم را بر سینه‌شان گذاشتند. 💢 پ‌ن: هرچه بیشتر می‌گذرد هویت و انگیزه آن‌هایی که تهمت پول‌شویی به مؤسسه مصاف زدند و هشتگ انحلال مصاف را کار می‌کردند، آشکارتر خواهد شد. ☑️ @Masaf
👤 توییت استاد ✍ ‏دعوای «ملکه بدذات» و «سفیدبرفی» در داستان «سفیدبرفی و هفت کوتوله» به واقعیت تبدیل شد. ☑️ @Masaf