این قضیه فقط و فقط نتیجه ی مذاکراته . . .
حالا چرا ؟ چون ما حس کردیم توی یه جامعه ی اسلامی ؛ اقتصاد، مهم تر از انتشارِ دین و اندیشهمونه .
با واژه جنگ شوخی نکنید
جنگ پدر را میگیرد
خانه را میگیرد
فرزند بیگناه را میکشد
مادر را داغدار میکند
خواهری که سرباز دارد را بیقرار میکند
جنگ مرگی در پی دارد که
سالها داغ بر سینه یادگار میگذارد
کاش جنگ رخ ندهد،
در هیچ نقطهای از خاک . . !
ما تا جان در بدن داریم دشمن خاکمان هر که باشد مقابلش می ایستیم و از کارشان او را بسیار پشیمان میکنیم 🇮🇷
تا جان پا به پای وطن