نـبـٰات .
چقدر سخته که باید بین دوتا راه یکی رو انتخاب کنم🙂
دعا کنید هر چی هست قسمت و روزیم بشه:)✨
به نام خدایی که تو را آفرید :)
به نام خندههایی که از تهِ تهِ دل باهم تجربه کردیم ✨🤍:)
امروز ¹ تیر ¹⁴⁰⁴ تولد حنیفای قشنگم هست از همینجا میتونم بگم تولدت مبارک امیدوارم تا الان برات رفیق خوبی بوده باشم 🌝🎀
<<از صمیم قلبم برات آرزوی موفقیت دارم 🥲💕>>
نگاهم میکنی، قلبم درون سینه میلرزد
نگاهم کن، نگاه تو به درد سینه میارزد : ))))
نـبـٰات .
ایتا رو اعصابم داره دو میدانی میره 💀🤏🏻
این اوضاعی
که ایتا راه انداخته ؛ از
خـُود ،
جنگ بیشتر به
سلامت ِ روان آسیب میزنه .🗿🧋.
دلم میخواد یه جوری از ته دلم ذوق کنم که دیگه کارم به بیمارستان بکشه و ختم و خاکسپاری. . . 💀🎀