نـبـٰات .
موقعیت ؟ * هیچی ، خونهمون رو دارن موشک میزنن اونوقت همچنان من 💀🤏🏻:
تازه من بین رفیقام بیخیال ترین آدم نسبت به درست وایسادن روسری هستم🙂😂
فکر ميکردم او با همه فرق دارد ، درست هم فکر ميکردم ، با همه فرق داشت .
بقیه اگر رهایم کردند ، او غرقم کرد :)
اوهوم ، حالم خوبههااا ولی نمیدونم چرا برای یه بریدگی ِ ساده نشسته ام دوساعت گریه کردم جوری که دیگه هیچ بغضی تو گلوم نیست . . .🚶🏻♂
نـبـٰات .
اوهوم ، حالم خوبههااا ولی نمیدونم چرا برای یه بریدگی ِ ساده نشسته ام دوساعت گریه کردم جوری که دیگه
اینکه داداشم از سر لج بازی دوباره روی اون بریدگیم زد و بدتر از قبلش شد دوباره به گریه ام میندازه🚶🏻♂