یه نکتهء دیگه ایی درباره ی این آدما بگم که متاسفانه کسایی شون که گیر من میان زبون آدمی زاد حالی شون نیس😃.
هدایت شده از «تکههایيازیكکلمنسجم»
- گردش مالی عروسکِ لبوبو در ایران ،
بالای ۷۰۰ میلیارد است !
+ نمیشد این ۷۰۰ میلیارد رو خرجِ
سیستانوبلوچستان کنن ؟!
نـبـٰات .
از دست بعضی آدما دلم میخواد خودمو بکشم 🚶🏻♂
هرکی قرص برنج داره بیاد پیوی 💀🎀
نـبـٰات .
https://daigo.ir/secret/31393913216 سلامم:))))))) خوشحال میشم صحبت کنید🎀.
تشکر از حضور پرشورتون🥲😂🎀