نـبـٰات .
یکم باید با این کنار بیام که دیگه راهِ برگشتی وجود نداره 🗿 یعنی اگه پشیمون بشم گاردم سوراخ میمونه👩🏻
اتکا کن به گارد جدید داداچ😂🌒
نـبـٰات .
جات که خیلی خوبه😂✨
فقط تنها چیزی که اینجا پیشنهاد میشه برم خودمو یه گوشه خفه کنم😀 .
تو جمعایی که از آدماش خوشم نمیاد یه جوری ساکتم هر کی ندونه فکر میکنه زبونمو موش خورده👩🏻🦽..