نـبـٰات .
هر چقدرم آدم دورم باشه هیچ کدومشون مثل تو برام زیبا نیست :).
اینو الان دارم بهش میرسم🤌🏻✨
هدایت شده از "شوق وصال"
این پیام رو فور کنید و عضو روزنگارپوکی و محمد قلی مهربون و فراتر از زندگی و نیکوتین تا یک پست ازتون فور بشه + بگیم اگه ابر بودید احتمال چه بارشی داشتید☁️
- حتما عضو باشید چک میشه
- عضو چنلتون میشم