نـبـٰات .
__
حضرت آقا فرمودن:
بنده حوائج یك سالهی خود را
در ایام فاطمیه میگیرم : )))
کـُلِ تَعریفِ مَنْ اَز عِشق هَمین اَست فَقَطْ
شُکرِ ایزَد که زِ دَر ، بویِ[ پِدَر ] می آیَد
:)🌒✨
آدمی رو که فکر میکردم باهم یه رشته میریم و تا آخرین ترم دانشگاهمم باهمیم الان وقتی همدیگه رو تو خیابون میبینیم راهمونو کج میکنم👩🏻🦯...
من به دل میگیرم چون واقعا مطمئنم آدما میدونن دارن چیکار میکنن و چه حرفی میزنن👩🏻🦽..