نـبـٰات .
و امروز : )))🛐>>>> *بمونه به یادگار از ¹²آبانِ⁴⁰⁴🌚✨
و تو برایَم ؛ نورٌ في العتمة، ودعاءٌ في الغيب : ))))
از امروز هرچی بگم عالی بود کم گفتم : ))🛐>>>
*بمونه به یادگار از ¹³ آبانِ ⁴⁰⁴:)✨
نـبـٰات .
ای اشک های گرم و مزاحم ، از من دور شید میخواهم یوسفم را ببینم
چقدر دوستش داره الهی😭
و این چقدر بده که آدمایی رو که از من خوششون نمیاد رو نمیتونم زوری پیشِ خودم نگه شون دارم 🚶🏻♂..