و این چقدر بده که آدمایی رو که از من خوششون نمیاد رو نمیتونم زوری پیشِ خودم نگه شون دارم 🚶🏻♂..
نـبـٰات .
و این چقدر بده که آدمایی رو که از من خوششون نمیاد رو نمیتونم زوری پیشِ خودم نگه شون دارم 🚶🏻♂..
آدم واقعا وقتی کسی رو دوست داره و اون ازش خوشش نمیاد دلش میخواد زودتر بمیره ، مثل من : )