نامه های کوتاه شبانه¹ :
سلام نور دیده !
امشب حالم خوش نیست .
از تو خواهشی دارم ،
قول و قراری باشد میان ما
اگر ، زبانم لال ، تو رفتی
و من ماندم که هیچ
به قول سیف فرغانی :
بیتو جهان کلبهی احزانِ من !
و اگر تو ماندی و من رفتم ،
به هرکه سراغِ مرا از تو گرفت
مثل نظامی بگو :
جانش ز شکنجهی جهان رَست !
نـبـٰات .
سنگ که نیستم ؛ دلم برات تنگ میشه خب : ))
ولی اینکه بخواد برای تو تنگه بشه ..
کاش سنگ بودم : )