ولی من اولین نفری که برام گل لیلیوم و آفتابگردون بگیره رو هیچوقت فراموش نمیکنم ( : ✨>>
نـبـٰات .
سلام ، خوبید ؟ 🌚💕 +بیاین یه سوال بپرسم جواب بدید : )) اگر بهت یه جعبه بدم و توش همه چیزایی که از دست
سلام ، خوبید ؟🌚💕
+یه سوال جدید براتون آوردم : ))
اگه یه آینه داشته باشی که فقط لحظه هایی رو نشون بده که واقعا خوشحال بودی ، اولین لحظه ایی که میخوای ببینی چیه : )🥲 ؟ .
آنان که میروند هرگز نمیدانند چه هیاهویی در دلِ کسی که جا مانده ، برپاکردهاند : )) .
نـبـٰات .
وایبِ بازای اصفهان : ))🛐✨>>>
عکاسی بهانه است ؛
شات به شات به دنبال تو میگردم : )