- نیاز به کسی دارم برای ساعتها گفتگویِ عمیق، جوری که یادمون نیاد از کجا به اینجا رسیدیم.
هدایت شده از نیلماه¹¹⁴؛
مرگ واقعا خیلی دردناکه..
فکر کن اون آدم دیگه هیچ جایی از این دنیا نیست که بتونی توی آغوشت بکشیش
اون مرده:))
آبی تر از آنم، ك بی رنگ بمیرم . .
از شیشه نبودم ك با سنگ بمیرم؛
تقصیر کسی نیست؛ که اینگونه غریبم
شاید که خدا خواست ك دلتنگ بمیرم:)!
نـبـٰات .
برای شادی روح یه عزیزی میتونید سه تا صلوات بفرستید ؟:)
ولی نباید میرفتی من خیلی احساس تنهایی میکنم :)