eitaa logo
فیلمنامه نویسی
486 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
60 فایل
کانال فیلمنامه نویسی @FilmnameNevisi ارتباط با ادمین یا مدیر کانال فیلمنامه نویسی روزانه نویس @Dailywriter در كپی و ارسال این معرفی به علاقمندان به هنر فیلمنامه نویسی همکاری بفرمایید
مشاهده در ایتا
دانلود
در پی اولین و دومین گزارش مورد بحث، سرانجام همه پژوهشگران به این نتیجه مشترک رسیدند که بدون هیچ تردیدی، رابطه‌ای بین نمایش خشونت در برنامه‌های تلویزیونی و افزایش گرایش به سوی پرخاشگری، ناسازگاری و خشونت بین تماشاگران این‌گونه برنامه‌ها وجود دارد.[22] بلکه در مطالعات معروف بندورا و همکارانش که در آن، قهرمان یک فیلم، یک عروسک به نام ببو (bobo) را کتک می‌زند، نه‌تنها کودکانی که اعمال سینمایی پرخاشگرانه با عروسک‌های ببو را دیده بودند، بعداً همان اعمال را تقلید کردند[23] بلکه رفتارهای بدیع و تازه‌ای از خشونت از خود ابتکار نمودند![24] ارزیابی (یک تحلیل قرآنی) برخی محققین، معتقدند اسلام هرگز خشم را با بروز حالات پرخاشگرانه قابل مهار و فروکشی ندانسته و سه شیوه زیر را برای کنترل و مهار خشم توصیه می‌کند: 1. شناختی؛ یعنی آگاهی‌دهی درباره بدی خشم و پیامدهای مثبت و منفی مهار یا عدم مهار آن در قرآن کریم و روایات شریفه؛ مانند اینکه خشم ابزار شیطان است و ایمان را تباه می‌کند. 2. عاطفی؛ به معنی تحریک عاطفی افراد به ترک پرخاشگری از طریق نهی آنان از رفتار خشونت‌بار و توصیه به ضد آن. 3. رفتاری؛ به معنی ارائه الگوی عملی مهار خشم در رفتار اولیای دین و ائمه هدیعلیهم‌السلام.[25] منابع : [1]. برونیوس، تدی؛ کاتارسیس، مهدی نصیری، ماهنانه تخصصی تئاتر «صحنه»، شماره 58 و 59، اسفند 1385 و فروردین 1386، ص33. [2]. آریان‌پور، منوچهر و دیگران؛ فرهنگ انگلیسی به فارسی، تهران، جهان‌رایانه، 1385، چاپ ششم، ج1، ص353. [3]. برونیوس، تدی؛ پیشین، ص31. [4]. دانسی، مارسل؛ نشانه‌شناسی رسانه‌ها، گودرز میرانی و بهزاد دوران، تهران، چاپار و آنیسه‌نما، 1387، چاپ اول، ص215. [5]. ورون، هاید ماینر؛ تاریخِ تاریخ هنر (سیری در تاریخ تکوین نظریه‌ی هنر)، مسعود قاسمیان، تهران، فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران و سمت، 1387، چاپ اول، ص90. [6]. همان، ص97. [7]. شولتز، دوان پی و شولتز، سیدنی آلن؛ تاریخ روانشناسی نوین، علی‌‌اکبر سیف و دیگران، تهران، دوران، 1388، چاپ هشتم، ص441. [8]. ورون، هاید ماینر؛ پیشین، ص91-90. [9]. آذربایجانی، مسعود و دیگران؛ روان‌شناسی اجتماعی (بانگرش به منابع اسلامی)، قم، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و سمت، 1387، چاپ سوم، ص316-315. [10]. همان، ص318-313. [11]. ارنسون، الیوت؛ روان‌شناسی اجتماعی، حسین ‌شکر‌کن،‌ تهران، رشد، 1389، ویرایش هشتم، ص284-283. [12]. همان، ص285-284. [13]. همان، ص284. [14]. بدار، لوک و دزیل، ژوزه و لامارش، لوک؛ روان‌شناسی اجتماعی، حمزه گنجی، تهران، ساوالان، 1389، چاپ هفتم، ص244. [15]. همان، ص244. [16]. ارنسون، الیوت؛ پیشین، ص284. [17]. بدار، لوک و دزیل، ژوزه و لامارش، لوک؛ پیشین، ص244. [18]. ارنسون، الیوت؛ پیشین، ص286. [19]. ویمر، راجر دی و دومینیک، جوزف‌ آر؛ تحقیق در رسانه‌های جمعی، کاووس امامی، تهران، سروش، 1384، چاپ اول، ص674. [20]. همان، ص688. [21]. ملوین، دفلور و دنیس، اورت ای.؛ شناخت ارتباطات جمعی، سیروس مرادی، تهران، 1387، انتشارات دانشکده صدا و سیما، ص603-602. [22]. همان، ص603. [23]. ازکمپ، استوارت؛ روان‌شناسی اجتماعی کاربردی، فرهاد ماهر، مشهد، آستان قدس رضوی، 1369، چاپ اول، ص463. [24]. ارنسون، الیوت؛ پیشین، ص300. [25]. آذربایجانی، مسعود و دیگران، پیشین، ص326-318. منبع: http://pajoohe.ir/%D9%BE%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C-Catharsis__a-45052.aspx کانال فیلمنامه نویسی https://eitaa.com/FilmnameNevisi
⭕️مهلت رجیستری تبلت‌ها از طریق اتصال به شبکه ارتباطی اعلام شد 🔸حمیدرضا دهقانی‌نیا، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز: 🔹دارندگان تبلت لنوو تا قبل از شنبه دوم مردادماه مهلت دارند نسبت به ارسال و دریافت پیامک اقدام کنند. 🔹برای قرار گرفتن در شبکه ارتباطی و رجیستر شدن، کاربران باید تبلت خود را تا قبل از آغاز طرح رجیستری روشن و فعال کنند و دارندگان تبلت لنوو تا قبل از شنبه دوم مردادماه مهلت دارند نسبت به ارسال و دریافت پیامک اقدام کنند. 🔹دارندگان این دستگاه‌ها باید استعلام اصالت دستگاه خود را با شماره‌گیری #۷۷۷۷* را دریافت کنند. 🔹با توجه به این‌که مهلت رجیستری قابل تمدید نیست، دارندگان تبلت باید در زمان مشخصی که برای دستگاه آن‌ها در نظر گرفته شده آن را در شبکه ارتباطی کشور فعال کنند. 🆔 @YjcNewsChannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روزی که ایرانی با سگ هم ردیف بود اظهارات هویدا از تحقیر ایرانی ها در قبل از انقلاب, اینها گوشه ای از افتخارات دوران پهلوی است که اینطور بر زبان جاری می سازد . زمانی هم که بحرین را از ایران جدا کرد گفت بحرین دخترمان بود شوهرش دادیم . حالا ایشان در مجازی شده قهرمان ملی ! زیبا نیست این جعل تاریخ ؟ آی دی در ایتا و تلگرام @pahlaviiran https://t.me/pahlaviiran/8412 کانال فیلمنامه نویسی https://eitaa.com/FilmnameNevisi
داستان_یک_انسان_واقعی خلبان جنگنده روسی بدون‌ پای واقعی و با پاهای مصنوعی مجموعه دو جلدی ۲۰ ژوئیه ۱۹۴۳ (۲۸ تیر ۱۳۲۲) در هنگام یک درگیری هوایی در جریان «نبرد کورسک»، خلبان الکسی مارِسیِف* (تصوید دوم) به داد دو خلبان اتحاد شوروی رسید و جان آنها را نجات داد؛ برای این کار او دو فروند جنگنده برتر وقت، فوکه‌وُلف «اف دبلیو-۱۹۰» لوفت‌وافه*۳ را سرنگون کرد. کم‌کم همه جبهه و بعد همه کشور (شوروی سابق) دانستند که او بدون‌ پای واقعی و با پاهای مصنوعی پرواز می‌کند و به دشمن هجوم می‌برد؛ *۴ (تصاویر اول و پنجم) که متن اصلی آن را هم درکانال بارگذاری کرده‌ایم، داستان زندگی و منعکس‌کننده مبارزه مارِسیِف است. نام نویسنده کتاب (تصاویر سوم و چهارم) *۵ (با فامیلی واقعی کامپوف یا کامپُف) و مترجم‌ آن (از زبان واسطه) آقای (رضا رهگذر معروف قصه‌های ظهر جمعه) هستند. دو تصویر آخر مربوط به ترجمه فارسی کتاب است. 📝محمدحسین بختیاری __________ * Алексей Маресьев FW-190 *۳ Luftwaffe نیروی هوایی آلمان ۴*«Повесть о настоящем человеке» ۵* Бори́с Никола́евич Полево́й @vostokaero منبع: صفجه اینستاگرامی دکتر محمد رضا سرشار صاحب صدای نوستالژیک قصه ظهر جمعه رادیو↙️ https://www.instagram.com/p/CRocVoToNKJ/?utm_source=ig_web_copy_link ✅داستان این خلبان در خور تبدیل به فیلمنامه سریال یا سینمایی با کاراکتر و آتمسفر روسی است فیلمنامه نویسی https://eitaa.com/FilmnameNevisi/978
هدایت شده از پونز
💥 انتظار مرحوم فرج‌نژاد از اندیشمندان، سینماگران و هنرپژوهان انقلابی چیست؟ 🎥 امید که اندیشمندان و سینماگران و هنرپژوهان متعهد بتوانند با بررسی جامعی از این قبیل آثار، مسیری را پی‌ریزی کنند که در عین تخلق و مشروعیت دینی، جذابیت جدی داشته باشند و بتوانند راه درست و نادرست را از هم باز نمایند. 📚 برای نیل به این منظر، جدی گرفتن مباحث حکمت هنر دینی و فلسفه هنر غربی، مدیریت راهبردی رسانه و مدیریت علوم رسانه‌ای و سینمایی، فلسفه و تاریخ سینما و تربیت نیروهای متقی و متعهد در عرصه هنر و سینما و حمایت و پشتیبانی جدی علمی، دینی و مالی از آنان و تولید محصولات سدید و محکم و جذاب و سعی در پخش و توزیع گسترده این محصولات با اهمیت به نظر می‌رسد. ⚡️ گرچه توکل به خدا و توسل به روح بلند اولیاءالله شرط اساسی و برای موفقیت در چنین کارهای بزرگی است. انشاءالله تعالی. 🎙 مرحوم حجت‌الاسلام دکتر فرج‌نژاد 📌 @ponezs
هدایت شده از مجله خردورزی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻جریان نئولیبرالیسم ▫️دکتر شهریار زرشناس 🔖ما را دنبال کنید در: ⭕️ https://www.instagram.com/fekratmedia/ ⭕️ @fekratmedia
هدایت شده از مجله خردورزی
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▫️از نگاه لیبرال‌های سیاسی و اقتصادی‌ای مانند اسمیت امتیاز برجستۀ بازار این بود که افراد را دور هم جمع کرد. بازار شکلی جدید از برابری ایجاد کرد که در آن افراد در جایگاهی برابر با هم معامله و با دیدگاه‌های یکدیگر همراهی می‌کردند. 🔹دست آخر تبادل باعث آرامش اجتماعی می‌شود. اما از نگاه نئولیبرال‌ها حکایت به‌کلی متفاوت است. 🔻 دارایی اصلی سرمایه‌داری، نه ترکیب بلکه، تمیز است: رقابتْ رهبران را از رهروان متمایز می‌کند؛ برندگان را از بازندگان، تلاش‌گرها را از تنبل‌ها: مهاجری پویا، مولد، و انگلیسی زبان را از مهاجر مفت‌خور. 🔳با این اوصاف هر اقدامی که دولت بتواند برای فرآیند تقسیم‌بندی انجام دهد (مانند اصلاح نظام آموزشی) مفید ارزیابی خواهد شد. 🔻جریان نئولیبرالیسم ▫️دکتر شهریار زرشناس 🔖ما را دنبال کنید در: ⭕️ https://www.instagram.com/fekratmedia/ ⭕️ @fekratmedia
هدایت شده از مجله خردورزی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺ایشان مرحوم خانم دکتر طوبی کرمانی هستند. فارغ التحصیل فوق دکتری فلسفه و کلام تطبیقی از دانشگاه کالیفرنیای آمریکا و مؤلف بیش از ۷۰کتاب و مقاله علمی و اولین خانم که مسؤولیت رایزن فرهنگی ایران در یونان را به عهده داشتند. آخرین مسؤولیت ایشان دبیر کل مجمع جهانی اتحادیه زنان مسلمان بود. دکتر کرمانی استاد فلسفه دانشکده الهیات دانشگاه تهران و اولین زن فوق دکترای فلسفه در ایران و فارغ التحصیل فلسفه تطبیقی و کلام است. 🔺سخنان ایشان در مورد سبک زندگی اسلامی ایرانی و تفاوت آن با فرهنگ سکولار را بشنوید.👆👆 🔖ما را دنبال کنید در: ⭕️ https://www.instagram.com/fekratmedia/ ⭕️ @fekratmedia
هدایت شده از مجله خردورزی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺افشای راهبردهای سایبری غرب علیه زنان 🔻مهندس شکوهیان‌راد 🔖ما را دنبال کنید در: ⭕️ https://www.instagram.com/fekratmedia/ ⭕️ @fekratmedia
هدایت شده از فکرت
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📚معرفی کتاب ارتداد اثر وحید یامین پور 📖رمان ارتداد نوشته وحید یامین پور رمانی است سیاسی که با ماجرایی عاشقانه گره خورده است. 🖋راوی، داستان را از ماجرایی دردناک و خون آلود در 22 بهمن 57 شروع می کند، تاریخی که برای عموم آن زمان نشان شادی و پیروزی بود در این جا محمل وقوع حادثه ای تلخ می شود. 🔗رمان به خواننده نهیب می زند و در پی آن است که خواننده خود پی ببرد که نسبت به آرمان های انقلاب و رهبر، کجا ایستاده است. رمان «ارتداد» در در سه بخش «حیرت»، «ارتداد» و «رجعت» نوشته شده است. 🔅ژانر کتاب تاریخ جایگزین است یعنی نوشتن درباره ی اتفاقی تاریخی، اگر به گونه ای دیگر رخ می داد یا اصلا رخ نمی داد. •┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈• 📌آدرس کانال؛ 🆔@fekrat_net https://www.instagram.com/radiofekrat
هدایت شده از مجله خردورزی
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▫️از نگاه لیبرال‌های سیاسی و اقتصادی‌ای مانند اسمیت امتیاز برجستۀ بازار این بود که افراد را دور هم جمع کرد. بازار شکلی جدید از برابری ایجاد کرد که در آن افراد در جایگاهی برابر با هم معامله و با دیدگاه‌های یکدیگر همراهی می‌کردند. 🔹دست آخر تبادل باعث آرامش اجتماعی می‌شود. اما از نگاه نئولیبرال‌ها حکایت به‌کلی متفاوت است. 🔻 دارایی اصلی سرمایه‌داری، نه ترکیب بلکه، تمیز است: رقابتْ رهبران را از رهروان متمایز می‌کند؛ برندگان را از بازندگان، تلاش‌گرها را از تنبل‌ها: مهاجری پویا، مولد، و انگلیسی زبان را از مهاجر مفت‌خور. 🔳با این اوصاف هر اقدامی که دولت بتواند برای فرآیند تقسیم‌بندی انجام دهد (مانند اصلاح نظام آموزشی) مفید ارزیابی خواهد شد. 🔻جریان نئولیبرالیسم ▫️دکتر شهریار زرشناس قسمت اول: https://eitaa.com/fekratmedia/1322 🔖ما را دنبال کنید در: ⭕️ https://www.instagram.com/fekratmedia/ ⭕️ @fekratmedia