متاسفانه تو ذهنم همیشه یه راهی پیدا میکنم که به آدمای موردعلاقم، برای رفتارای بدشون حق بدم.
از اون خواب های یک ساعته که انگار چندسال خوابیدی و سبک میشی نیاز دارم این خواب ها پوچن آدم سیر نمیشه بلکه خسته تر میشه عیش.
ولی اگه یه روزم من بخشیدمت، تو خودتو به خاطر شبایی که من با گریه خوابیدم نبخش.
به نظر من وحشتناک ترین حس دنیا بی حس بودنه
اینکه نه کسیو دوست داشته باشی ، نه عاشق باشی نه متنفر باشی؛
بی حسی آخرین مرحله شکستنه