فقط میدونم هر اتفاقی بدی که از اون روز به بعد داره تو زندگیم می افته حقمه ، تازه کمه بیشتر از اینا باید تاوان بدم.
پرایوتِ دتری
فقط میدونم هر اتفاقی بدی که از اون روز به بعد داره تو زندگیم می افته حقمه ، تازه کمه بیشتر از اینا
الله شرمنده نتونستم از این امتحانت سربلند بیام بیرون آنقدر بنده خوبی نبودم که بتونم..
پرایوتِ دتری
از یجایی به بعد به هیچ چیزی اعتراضی نمیکنی فقط سکوت میکنی.
امیدوارم به این یجایی به بعد ها..
دچار نشید.
هدایت شده از -آیمآه؛
بشدت ادمه:
«یا خدا چیکار کردم چی گفتم، ناراحت شدن ازم؟چرا جوابمو نمیدن، نکنه چیزی شده»
ای هستم متاسفانه...