پرایوتِ دتری
تو میدونی غم نبودتو یه تنه کشیدم؟!
تو میدونی دوریت چقدر سخت بود :) . . .
پرایوتِ دتری
تو میدونی دوریت چقدر سخت بود :) . . .
تو میدونی بعدت از همه آدما بریدم ؟
ولی بیا واسه آخرین بار یه جوری بغلم کن
دیگه خودمو حس نکنم ؛ باور کن نمیدونستم اون آخرین باری بود که قراره بغلت کنم💔🫂 :)
یك سوال از بندهيِ ایران تبارت ، اي خدا؛
غم چرا این خانه را هر لحظه ویران میکند؟
یه سری ها هم منتظر بودن اونی که به خلیج فارسشون گفته خلیج عرب نجاتشون بده
نجاتتون داد عزیزان؟.