کاش حداقل وقتی از دلتنگی کل تنم درد میکنه همون لحظه خیلی یهویی تو فقط منو به یاد بیاری.. : )
پرایوتِ دتری
خواب دیدم.
خواب دیدم ؛
روی بالش چشم در چشم توام.
از سر شب
گونه هایم بوی باران می دهد...
من لذت اشپزیم به خوب بودن حالمه وقتی حالم خوبه تمرکز دارم به غذایی که میخوام درست کنم توجه میکنم با عشق علاقه روش کار میکنم وقت میزارم و یه شاهکار خلق میکنم ولی وقتی حالم بده تهش همین میشه گوشت قلقلی ها به کف ماهیتابه میچسبه و .. :(
دلم میخواد برم تو یه اتاق هیچکس و هیچی نباشه یه یخچال بزرگ باشه پر از شیرینی خامه ای آنقدر بخورم همو جا از قند زیاد بمیرم :/