امروز داشتم به این فکر میکردم که چند وقته درد عصبی ندارم ازش خلاص شدم و شکر میکردم یهو یادم اومد چند ماه پیش داشتم بابت تمام شدن حملات عصبی شکر میکردم که بعدش درد عصبی اومد سراغم..
منتظرم ببینم درد بعدی چیه....😂
پرایوتِ دتری
امروز داشتم به این فکر میکردم که چند وقته درد عصبی ندارم ازش خلاص شدم و شکر میکردم یهو یادم اومد چند
فعلا که قفس سینم سنگینی میکنه 😔😂.
پرایوتِ دتری
- من دوست نداشتم ؟!
تو تنها کسی بودی که . .
حتی بعد از خوابمم ، باهاش خوش
اخلاق بودم :)
پرایوتِ دتری
میگم مرده هر کی میپرسه حالت رو از من.
کشتمت توو قلبم و چالت و کندم
پرایوتِ دتری
گفته بودم یه روز بهت نزار رد بدم
افتادی بلندت کردم صد بار از چشمم.