پرایوتِ دتری
امروز داشتم به این فکر میکردم که چند وقته درد عصبی ندارم ازش خلاص شدم و شکر میکردم یهو یادم اومد چند
فعلا که قفس سینم سنگینی میکنه 😔😂.
پرایوتِ دتری
- من دوست نداشتم ؟!
تو تنها کسی بودی که . .
حتی بعد از خوابمم ، باهاش خوش
اخلاق بودم :)
پرایوتِ دتری
میگم مرده هر کی میپرسه حالت رو از من.
کشتمت توو قلبم و چالت و کندم
پرایوتِ دتری
گفته بودم یه روز بهت نزار رد بدم
افتادی بلندت کردم صد بار از چشمم.
پرایوتِ دتری
افتادی بلندت کردم صد بار از چشمم.
مینویسی جمله هارو پشت هم واسم.