چرا انجام دادن کارای خوب و مفید انقدر سخته؟
خب یذره از کارای بد یاد بگیرید ، نکرده انجام میشن اصلا.
هدایت شده از آنِمن.
چرا باید دستم برای مراقبت از تو کوتاه باشه؟ اگه تو به اندازه کافی مراقب خودت نباشی چی؟
دلم از این چتای 12:00 تا 5:00 صبح میخواد
پر از هیجان، ذوق، نیش باز و تپش قلب ولی توان اشنایی با آدم جدید و شکستن ندارم برا همین ترجیح میدم بزنم تو دهن دلم و بگم بشین سرجات.
پرایوتِ دتری
دلم از این چتای 12:00 تا 5:00 صبح میخواد پر از هیجان، ذوق، نیش باز و تپش قلب ولی توان اشنایی با آدم
ما هستیم ولی نمیزارن باشیم👩🏻🦯