دلم از این چتای 12:00 تا 5:00 صبح میخواد
پر از هیجان، ذوق، نیش باز و تپش قلب ولی توان اشنایی با آدم جدید و شکستن ندارم برا همین ترجیح میدم بزنم تو دهن دلم و بگم بشین سرجات.
پرایوتِ دتری
دلم از این چتای 12:00 تا 5:00 صبح میخواد پر از هیجان، ذوق، نیش باز و تپش قلب ولی توان اشنایی با آدم
ما هستیم ولی نمیزارن باشیم👩🏻🦯