قهوه و نسکافه را هم دوست می دارم ولی . . :)
محبوبم ؛
اگه قرار نیست ساعت سه شب باهم چایی بخوریم تکس های این چنل رو بخونیم لطفاً هیچوقت نیا!"☕️🤎"
پرایوتِ دتری
دنجش ؟! از هیاهوی جهان پناه میبریم، به گرمای خانه و بوی چای ؛ [ https://eitaa.com/Denjesh ] کنجی
چنل دوستمه ازش حمایت کنید🌚🎀