پرایوتِ دتری
امید داشتن یعنی میل به زندگی کردن.
امیدوار بودم و آنهایی که امیدوارند بیشتر رنج میکشند.
درد فقط تا یه جایی قویت میکنه از اون به بعد آدمو بیحس میکنه، روح آدمو میکشه، ذوق آدمو میکشه، قلب آدمو سنگ میکنه، آدمو پیر میکنه..
همونقدر که توی سین زدن پیامت خوبم ؛ شک نکن توی ایگنور کردنم حرف ندارم عزیزم👀🤌🏻.