eitaa logo
کانال تحلیلی حامیان ولایت
1.5هزار دنبال‌کننده
11.7هزار عکس
9.8هزار ویدیو
130 فایل
کانال تحلیلی حامیان ولایت @gh63_soldier_velyatfagih.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
قسمت 16 ❌ و النَّهْىَ عَنْ شُرْبِ الْخَمْرِ تَنْزِيهاً عَنِ الرِّجْسِ و اجْتِنابَ قَذْفِ الْمُحْصَناتِ حِجاباً لِلَّعْنَةِ و مُجانَبَةَ السَّرِقَةِ اِيجاباً لِلْعِفَّةِ و التَّنَزُّهَ عَنْ أَكْلِ مالِ الْيَتِيمِ وَ الْاِسْتِيثارِ بِهِ إِجارَةً مِنَ الظُّلْمِ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ ❌ نهی از شراب خوارى را برای دورى از پليدى و پرهيز از نسبت ناروا به بانوان پاك دامن را حصار از طرد و لعن. پرهيز از دزدى را موجب پاكى و عفّت آورد. و پارسايى و خوددارى از تصرّف اموال يتيمان و خوردن آن را براى دورى از ظلم و ستم قرار داد. 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ ❌ He prohibited consuming alcohol obligatory as a means of purifying from filth and doubtfulness; And avoidance of defamation and Abuse (perjury) as a screen against condemnation and abuse, He set avoidance of orphan’s occupation for avoiding Injustice, And avoidance of theft brings purity and chastity. piety and refuse of occupy the orphan's property, and to take it away from oppression.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شماره 16 🌹حضرت زهرا سلام الله روشن کننده صراط 🌹 ✨نورهم یَسعی (تحریم آیه 8) ✨ نور حضرت فاطمه سلام الله علیها و حضرت علی علیه السلام روشن کننده صراط است . 📕 عوالم العلوم ج 11 ص114
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
26-Doaye Madaraneh.mp3
12.24M
موضوع ⬅️ فضایل و مصائب حضرت زهرا سلام‌الله علیها و پیوند با امام عصر علیه السلام (۲۶ و ۲۵) 🔘ویژه ایام
✅آری اگر خداوند به مکه سوگند یاد می کند، به پاس احترام معصوم است. اگر کعبه و مسجدالحرام را به عظمت ستود و اگر می فرماید: « أ‌‌ َ‌لَمْ تَرَ کَیْفَ فعل ربک باصحاب الفیل.... اگر ابرهه با همه فیل هایش، به وسیله طیر ابابیل ذلیل می شود و فرار می کند،  🔥اما افرادی چون ابن زبیر که امام حسین علیه السلام را تنها گذاشت و به یاری شان نشتافت اگر به درون کعبه هم پناه ببرد، کعبه با همه قداستی که دارد دیگر حرمِ امن خدا نیست و با منجنیق حَجّاج بن یوسف ویران می شود... 🕋آری، حرمتِ کعبه به احترام امامتِ امام است. جان کعبه ولایت است. روح کعبه امامت است. اگر کسی امام را نشناخت مصداق «من مات ولم یعرف امام زمانه مات میتةً جاهلیة» خواهد بود و او اگر حتّی به درون کعبه پناه ببرد از امن اله برخوردار نیست. 🌹چنانکه امام صادق (علیه السلام ) در رابطه با آیه شریفه «و من دخله کان آمنا» می فرماید: أم هذا البیت و هو یعلم أنه البیت الذی أمر الله به و عرفنا اهل البیت حق معرفتنا کان آمنا فی الدنیا و الاخرة. که آن همان خانه‏اى است که خدا به زیارت آن فرمان داده، و ما اهل بیت را چنان که شایسته شناخت است بشناسد، در دنیا و آخرت ایمن خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تحلیلگر تلویزیون وزارت خارجه ایالات متحده: 🔹بعد از وتوی آمریکا یک اجماع بین‌المللی علیه ایالات متحده به وجود آمده که در ۵۰ سال اخیر بی‌سابقه است؛ آمریکا بهای سنگینی را خواهد پرداخت! 🔥🔥🔥 🔷معاریو: شعار "ارتش ما قدرتمند است" دروغی بیش نیست 🔹روزنامه عبری زبان معاریو تاکید کرد که تحلیلگران نظامی در شبکه‌های اسرائیلی حقیقت را به جامعه "اسرائیل" نمی‌گویند و شعار "ارتش ما قدرتمند و قادر به پیروزی بر هر تهدیدی است" دروغی است که آن را باور کرده‌ایم. 🔹این روزنامه افزود بیش از دو ماه از جنگ گذشت و ارتش رژیم صهیونیستی با وجود اینکه برای حملات خود هیچ محدودیت و مخالفت بین‌المللی یا داخلی نمی‌بیند، نتوانسته غزه را شکست دهد. 🔹معاریو بیان کرد: سال‌هاست که می‌خواهند به ارتش برای کسب پیروزی فرصت بدهند و اکنون ما این فرصت را دادیم اما نتیجه چیست؟ خیلی ساده باید گفت که ارتش قادر به پیروزی نیست. 🔥🔥🔥 ابوعبیده : ارتش اسرائیل تنها ارتشی در جهان است که پوشک می‌پوشد، به‌طور مشخص، پمپرز. 🔥🔥🔥 🔷 حزب‌الله عراق: تا اخراج آمریکایی‌ها دست به ماشه خواهیم ماند  🔹️کتائب حزب‌الله عراق اعلام کرد، مجاهدانی که داعش را شکست دادند تا اخراج آمریکایی‌ها دست به ماشه خواهند ماند. 🔥🔥🔥 تمام نگاه‌ها به انگشت اشاره سید یمانی است ! 🔹بسیج مردمی یمن در استان صعده! بیش از 16000 سربازی که برای حضور در نبرد طوفان الاقصی آموزش دیده و هم اکنون درحالت آماده باش کامل هستند.. 🔥🔥🔥 🔷معاون یونیسف: به رغم وضعیت خطرناک کنونی سازمان ملل قصد خارج کردن نیروهایش از غزه را ندارد 🔹تید شیبان معاون مدیر اجرایی سازمان یونیسف گفت، علی رغم وضعیت خطرناک موجود در نوار غزه، سازمان ملل و یونیسف قصد ندارند کارمندان خود را بازگردانند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فرمانده نیروی دریایی ارتش: می‌گفتند 2500 سال در دریا اقتدار داشتیم؛ کل اقتدار ما تا مدیترانه بود 👈 اما امروز عرض اقیانوس آرام را طی می‌کنیم 👈ایتالیایی ها نیروی دریایی ما را در دوره قبلی پایه گذاری کردند و اولین شناور ما را آنها ساختند؛ 👈 امروز پس از 45 سال کجا هستیم؟ 👈ناوشکن تمام ایرانی ساختیم که عرض اقیانوس آرام را طی می کند در حالی که تمام علمای دریایی می گفتند اصلا فکرش را نکنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️چگونه یک دختر بچه قاتل می‌شود؟! 🔸 نماز و روزه ی بدون بصیرت به درد ما نخواهد خورد همانطور که به درد عامل انتحاری شهادت آیت‌الله دستغیب نخورد... 🔸نشر به مناسبت ۲۰آذر سالروز شهادت حضرت آیت‌الله دستغیب
وزیر امور خارجه آمریکا: حماس تسلیم شود احتمال توقف فوری جنگ وجود دارد آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا گفت که کشورش با آتش‌بس در غزه مخالف است. به گزارش روسیا الیوم،  وی مدعی شد که تا زمانی که جنبش حماس شکست نخورد، مشکلات موجود حل نشده بلکه تداوم خواهد یافت. بلینکن در ادامه مدعی شد: «هنگامی که مسئله با آتش‌بس در غزه در حال حاضر مرتبط است و حماس هنوز وجود دارد و می‌تواند اعلام کند که مجددا قصد انجام حملات ۷ اکتبر را دارد، این امر به سادگی منجر به تداوم مشکل می‌شود.» وی افزود که آمریکا خواستار آتش‌بس بشردوستانه کوتاه مدت برای تبادل اسرا و رساندن کمک‌ها است. رئیس دستگاه دیپلماسی آمریکا گفت که اگر حماس تسلیم شود، امکان توقف فوری جنگ وجود دارد. 🔥🔥🔥 هیئت شورای امنیت برای بازدید از گذرگاه رفح وارد مصر شد هواپیمای حامل هیئت شورای امنیت که قرار است از گذرگاه زمینی رفح بین غزه و مصر بازدید کند، وارد فرودگاه بین‌المللی العریش شد. قرار است سفرای 12 کشور عضو شورای امنیت سازمان ملل از گذرگاه رفح بازدید کنند. بازدید سفرای کشورهای عضو شورای امنیت از گذرگاه رفح توسط امارات ترتیب داده شده است. 🔥🔥🔥 امیر شهرام ایرانی: به زودی ناو هواپیمابر آمریکایی دوایت آیزنهاور را از خلیج فارس بیرون خواهیم کرد
28.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هوالحکیم 🇵🇸 فلسطین؛ وجدان جهان! امروز فلسطین به وجدان جامعه بشری تبدیل شده است و این به این معناست که برای اولین بار پس از دو قرن؛ قدرت نرم آمریکا و غرب تضعیف شده است و قدرت نرم مسلمین با روندی صعودی در اوج خودش قرار گرفته است. امروز فلسطین و غزه قلب جهان نیست، بلکه وجدان جهان است. 👤ارائه‌ای از 👈 : 👈 فلسطین مرز بین حق و باطل است 👈سکوت در قضیه فلسطین یعنی انسان نیستیم و از مرتبه حیوانیت هم کمتریم چون حیوانات وحشی هم اینگونه جانی نیستن 👈 امروز غزه همان صحرای کربلاست اما تاریخ تکرار نخواهد شد و صهیونیزم جهانی را نابود خواهیم کرد
مارک تیس، فرمانده بازنشسته نیروی زمینی بلژیک: اگر در بلژیک جنگی رخ دهد، چند ساعت دیگر به دلیل مشکلات مهمات باید سنگ پرتاب کنیم گفته می شود که ارتش بلژیک که از ابتدای جنگ به اوکراین تسلیحات و مهمات می رساند، به شدت ضعیف شده است 🔥🔥🔥 سایت عبری کیبه: حتی در بین مردم اسرائیل محمد الضیف (فرمانده کل نیروهای قسام) به عنوان یکی از محبوب ترین و شجاع ترین فرماندهان جنگی شناخته میشود. 🔥🔥🔥 محبوب ترین رهبران جهان عرب در نظرسنجی اسپوتنیک با ۱۳ میلیون شرکت کننده تا الان : اول سید عبدالملک بدرالدین الحوثی با ۵۰/۵٪ دوم سید حسن نصرالله با ۱۹/۸٪ سوم یحیی السنوار با ۱۶/۶٪ رهبران محور مقاومت ۸۷٪ الباقی رهبران جهان عرب فقط ۱۳٪ ! مثلا محمد بن سلمان ۹٪ ... 🔥🔥🔥 🔴افزایش شمار شهدای غزه به بیش از ۱۸ هزار نفر 🔹وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که شمار شهدای غزه در نتیجه تجاوزات رژیم اسرائیل از هفتم اکتبر تاکنون به ۱۸٫۲۰۵ نفر افزایش یافته است. 🔹در جریان حملات اسرائیل، ۴۹٫۶۴۵ نفر نیز زخمی شده‌اند. 🔥🔥🔥 بمباران جنوب لبنان با بمب‌های فسفری آمریکایی! روزنامه واشنگتن پست تاکید کرد که "اسرائیل" در بمباران شهرک الظهیره در جنوب لبنان، از بمب‌های فسفری که آمریکا در اختیار این رژیم قرار داده بود، استفاده کرده است.
✍ سید عبدالملک بدرالدین الحوثی خطاب به نتانیاهو: اگر رژیم صهیونیستی علیه کشور ما حماقتی کند ، ما در حمله به مناطق حساس سرزمین های اشغالی از جمله مرکز هسته ای دیمونا تردید نخواهیم کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍ شبکه العربی قطر بررسی می‌کند: 👈 یمنی ها چگونه و با کدامیک از سلاح‌های ایرانی اسرائیل را هدف قرار می‌دهند؟ (پ.ن: این ادعاها مورد تأیید نیست و تنها در جهت اطلاع از گفته‌ها پیرامون قدرت ایران، باز نشر داده می‌شود.)
4_6030580077282988489.mp3
8.09M
✍ نقش استراتژیک سوریه در جبهه مقاومت چیست؟ 👈 در گفتگو با هادی معصومی زارع (صوتی) 👈مطالب مرتبط به با مدیریت کارشناس مقیم انگلیس تایید ایشان و تفکراتش نیست 👈
🚨یمن یک کشتی به مقصد رژیم صهیونیستی را توقیف کرد 🔻شبکه خبری الجزیره به نقل از منابع خود خبر داد که انصارالله یمن، از عبور یک کشتی دیگر در دریای سرخ جلوگیری کرده است. این کشتی به مقصد رژیم صهیونیستی در حال حرکت بوده است. 🔥🔥🔥 🔷تانک‌های اسرائیلی بیمارستان العوده را محاصره کردند 🔹احمد مهنا مدیر بیمارستان العوده در نوار غزه تاکید کرد که تانک‌های اسرائیلی این بیمارستان را محاصره کردند و وضعیت بسیار ناامنی بر مناطق اطراف بیمارستان حاکم است 🔥🔥🔥 اکونومیست گزارش داد: «اسرائیل فقط چند هفته فرصت دارد تا حماس را نابود کند»: آمریکا تا سال جدید به اسرائیل فرصت داده است تا عملیات در نوار غزه را تکمیل کند، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، در سفر اخیر خود به اسرائیل، پیام مشابهی را به همكاران خود ابلاغ كرد، دولت بایدن از اسرائیل می خواهد که برای کاهش رنج غیرنظامیان فلسطینی، به ویژه در جنوب نوار غزه، اقدامات بیشتری انجام دهد. اگر آمریکا خواستار توقف بمباران نوار غزه در اوایل سال آینده شود، ارتش اسرائیل به احتمال زیاد به عملیات نظامی خود، هرچند با شدت کمتر، ادامه خواهد داد، در این شرایط، حماس به کنترل بخشی از نوار غزه ادامه خواهد داد و اسرائیل به هدف اصلی خود یعنی نابودی سازمان دهندگان حمله 7 اکتبر دست نخواهد یافت. 🔥🔥🔥 سید عبدالملک بدرالدین الحوثی خطاب به نتانیاهو: اگر رژیم صهیونیستی علیه کشور ما حماقتی کند ، ما در حمله به مناطق حساس سرزمین های اشغالی از جمله مرکز هسته ای دیمونا تردید نخواهیم کرد.