بسمه تعالی
قابل توجه اهالی امامزاده علاءالدین
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۰۹۶):
آقای ک.م. (هماهنگ با گله کفتارهای روستا!) با این تصور که بنده در بین اهالی، چندان شناخته شده نیستم! لذا با شگرد «أنظر إلی من قال و لا تنظر إلی ما قال» و انحراف توجه اهالی از «گفتهها» به «گوینده» (و تحقیر گوینده)، گمان کرد؛ میتواند ننگ را با رنگ پاک کند!
چنانکه داماد ایشان هم صریحاً گفت: من غریبه از وقتی که داماد این خانواده شدهام در این ۱۶ سال، همه اهالی این روستا را میشناسم اما عجیبه که از شما حتی اسمتان را هم تا حالا نشنیدهام!!
حال اگر بعنوان یک روستائی در بین نسل جدید روستا ناشناخته بمانم اینها با تکیه به ناشناس بودن بنده و تأکید بر آن، یکهتازی کرده و حواس اهالی را از گفتههای بنده دور میکنند تا از پاسخگوئی و شفافسازی مسائل خیانتبار خود فرار نمایند و اگر بنده ناچار شوم که خلاء ناشناسی خود را اندکی پر کنم، فغان بر میدارند که فلانی در صدد خودستایی است!!
واقعاً متحیرم که از کی تا حالا، اشاره به رزومه سوابق، علائق و ذوائق، خودستائی است!؟!
در هر حال ضمن تأکید بر اینکه اصل توجه اهالی محترم باید «ترجیح گفته بر گوینده» باشد و روی گفتههای بنده و سایر خادمین روستا تمرکز شود نه شخصیت فردی آنان، بخاطر فاصله شناختی نسل جدید روستا و نیز همسایههای جدیدی که هیچگونه شناختی از دوره قدیم آن ندارند و نه تنها خودم را قبلاً ندیدهاند بلکه اسم مرا هم نشنیدهاند، ناچارم در معرفی خیلی کوتاه خود، شمهای از سوابق خویش را مورد اشاره قرار بدهم تا پاسخ این سؤال هم درآید که؛ «کجا بودی تا حالا؟»!
پاسخ حرافیهای ملاء روستا؛
(نقادی سرگشاده ک.م.) ۵۲
ادامه رزومه اجمالی حم؛
۲) مطالعات مذهبی، سیاسی و سینمائی و تشکیل «انجمن سینمائی فجر» بمنظور «صدور هنری انقلاب اسلامی به تمام جهان» از طریق تولید فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی (۱۳۵۹) با حمایت شهید رجایی و شهید باهنر و..
و همزمان؛
۲/۱- بلیطفروشی و نمایش فیلم در مساجد (و سالن تئآتر شهر!)
۲/۲- مبارزه با گروهکهای چپاندیش در عرصه هنر
۲/۳- مبارزه با تفالههای رژیم شاه در عرصه رسانه
۲/۴- خبرنگار افتخاری مجله هفتگی سروش (+درج گزارشی از روستای امامزاده)
۲/۵- تحریر مقالاتی برای روزنامههای انقلاب اسلامی (بنیصدر) و جمهوری اسلامی (حزب جمهوری اسلامی) و..
۲/۶- انحلال انجمن مذکور (زمانی که کنترل آن بدست عوامل سازمان کمونیستی پیکار افتاد!)
۲/۷- ناکامی در همکاری با سازمان صدا و سیمای قطبزاده (معدوم) بجرم مکتبی بودن سناریوی پیشنهادیم!
۳) مشارکت فعال رزمی در جبهههای دفاع مقدس تا مرحله جانبازی (۶۲-۱۳۶۰)
و همزمان؛
۳/۱- همکاری با گروه تئاتر ادارهکل ارشاد اسلامی کرمانشاه
۳/۲- همکاری با عقیدتی سیاسی پادگان ۲ لشگر ۸۱ زرهی
۳/۳- مدیریت آشپزخانه و هوشیاری در پیشگیری از عملیات مسمومسازی سربازان توسط منافقین بمنظور خلع سلاح پادگان
۳/۴- توزیع غذای مازاد بین جنگزدگان و فقراء باختران
۴۴) تحصیلات حوزوی (۶۸-۱۳۶۲) و همزمان؛
۴/۱- دریافت مقام استادی (بدلیل پیشرفت جهشی) ۱۳۶۳
۴/۲- پاکسازی حوزه علمیه شرق تهران از نفوذیهای انجمن حجتیه (انجلیزیه)
۴/۳- کسب رتبه اولین معمم حوزه علمیه آیةالله جلالی خمینی شرق تهران (۱۳۶۴) بدست آیةالله مهدوی کنی
۴/۴- لبخند رضایت امام خمینی بابت تدریس و مدیریت بنده حقیر در حوزه علمیه خمین
۴/۵- اعزامهای مکرر به جبهات دفاع مقدس بعنوان مبلغ (+ همکاری با اعزام مبلغ اهواز)
۴/۶- امامت جماعت قرارگاه مرکزی سپاه سوم قدس در اهواز (به فرماندهی سردار جعفری)
۴/۷- سرکشی به خطوط مقدم جبهههای دفاع مقدس سراسر جنوب (و ارزیابیهای فرهنگی، دینی و روانی گردانهای رزمی)
۴/۸- تأمین تدارکات تیپ طلاب رزمی و سایر تیپهای سپاه سوم قدس (+ تأمین ۶۰ دستگاه TV)
۵) تحصیلات حوزوی (۷۱-۱۳۶۴) و مأموریتهای تبلیغی و حراستی در ناوگان دریایی بینالمللی (به مقصدهای ژاپن، کره جنوبی، سنگاپور، ایتالیا، آلمان، یونان، هلند، بلژیک و اسکندریه) بعنوان افسر .p.r.s
و همزمان؛
۵/۱- مربی کمیته انقلاب اسلامی (قبل از ادغام)
۵/۲- تشکیل خانواده با سه فرزند
۵/۳- امام جماعت و تدریس در وزارت سپاه (قبل و بعد ادغام)
۵/۴- بازرس در «سازمان بازرسی ویژه فرمانده کل قوا» و دریافت لوح تقدیر از حاج علی فلاحیان
۵/۵- مشاور ژنرال شهید علی صیاد شیرازی در «معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح» و تقدیر آنشهید عالیمقام.
۶) همراهی هیئت اقتصادی بخش خصوصی به ترکیه (استانبول) جهت مذاکره و معاقده با یکی از شرکتهای بزرگ ترکیه که شیعه بودند و مایل به سرمایهگذاری در ایران بعد از جنگ
و همزمان؛
۶/۱- دیدار از آنکارا و مذاکره با معاون اقتصادی سفارت ایران در ترکیه (۱۳۶۸)
۶/۲- دیدار از پروژههای عمرانی شرکت ترکیهای در سواحل دریای مارمارا (مرمره)
...ادامه دارد.
حسینی منتظر
بهار ۱۴۰۲
سیدمحمدحسینی(منتظر)؛
مسئول فرهنگی لشگر ۷ ولیعصر(عج) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خوزستان (جبهه کرخه نور) ۱۳۶۴
ضمیمه پیام شماره 096 گنبد فیروزه:
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/229
سیدمحمدحسینی(منتظر)؛
سخنران مدعو در مراکز فرهنگی، هنری شهرداری تهران و سایر ادارات
(عید غدیر ۱۳۸۶)
⭕️جزئیات جدید از درگیری در روستای دانیال متل قو/ بازداشت اعضای شورا، دهیار روستا و عوامل تیراندازی
رئیس کل دادگستری مازندران:
🔹پس از منازعه مسلحانه منتهی به قتل در روستای دانیال از توابع شهر سلمانشهر شهرستان عباسآباد، اعضای شورا اسلامی و دهیار روستای دانیال، با صدورِ قرارِ تامینِ کیفری، بازداشت و روانه زندان شده و عوامل تیراندازی نیز در مرجع انتظامی، تحتنظر قرار دارند.
🔹این درگیری ناشی از وضعیت وقفیت زمینهای روستای دانیال میباشد که قدمت وقف آن به حدود ۷۰ سال قبل برمیگردد.
🔹اداره اوقاف مدعی است که حدود ۹۰ هکتار از زمینهای روستای مذکور به عنوان عین موقوفه تلقی شده و باید تحت تولیت متولی خاص (موقوفهی عام امامزاده دانیال) قرار گیرد.
💢کانال خبری #شهدای_ایران
✅@shohadayeiran57
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی امامزاده علاءالدین
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۰۹۷):
تداوم سرقتها!!!
عطف به بند ۵ پیام ۰۴۲ اطلاع داده شد که؛ دزدیها و سرقتها به انحاء گوناگون متأسفانه کماکان در روستا تداوم یافته است و آخرین آنها قبل از عید نوروز ۱۴۰۲ صورت گرفته است که سارق داخلی از غیبت صاحب مال سوءاستفاده کرده و بستههای کود او را از درب خانهاش به یغما برده است!
صد البته بدیهیست که نگهبان روستا (حتی اگر ۱۰ نفر باشد) نمیتواند بر در و دیوار همه خانهها پایش مستمری داشته باشد ولیکن اگر کفتارهای شرور اجازه میدادند لااقل در معابر اصلی روستا دوربینهای مداربسته، نصب شود، قاعدتاً این دزدیها و حرامخوارگیها به حداقل خود میرسید تا اهالی مجبور نباشند هم پول نگهبانی پرداخت کنند و هم مال و اموالشان دائما به غارت برود!
(ضمناً در این رزومهنویسی اجمالی، صرفاً در صدد جواب این سؤالم که اغلب اهالی میپرسند: «تا حالا کجا بودید؟!» وگرنه بیان جواب این سؤال که «در آنجاها چهها میکردم؟»، آسوده شبی خواهد و خوشمهتابی!
و در قریب باتفاق این امور، تئوریسین (te'orisiyan) بودم. یعنی اشتغال و پیشه اصلی بنده تئوریپردازیهای نوآورانه و سپس حرکت بر مدار آنها بوده است.
«نویسنده، رزمنده، جانباز، موجی، مبارز، انقلابی، شورشی، خبرنگار، بسیجی، پاسدار، روحانی، امام جماعت، مبلغ، مدرس، معلم، مفسر، مربی، مشاور، نخبه، استاد، پیشگو، ادیب، علامه، منتقد، نقاد، نقاش، مسئول، مدیر، مدیرعامل، مدیرمسئول، رئیس، دبیر، دبیرکل، کارشناس، شاعر، ساحر، فرمانده، کوهنورد، دریانورد، جهانگرد، افسر، روشنفکر، سناریست، گرافیست، هنرمند، بازیگر، کارگر، کارگردان، کارآفرین، کارمند، بانکدار، سیاح، سیاستمدار، بازجو، بازرس، بازرس ویژه، عزرائیل، خلاق، مخترع، مبتکر، بلاگر، افشاگر، نوآور، فنآور، آبادگر، خیّر، دکتر، مهندس، مقتصد، فقیه، حقوقدان، تاریخدان، سيدِخندان، سخنران و امثالهم»، معمولاً عناوین ناحق و بعضا بحقی بودهاند که توسط دیگران به بنده نسبت داده شدهاند ولیکن همگی بنظرم ذیل «تئوریسین» بودن این «طلبه بسیجی» و صد البته «محقق و نظریهپرداز»، قابل ارزیابی هستند!
و «سادهلوح، بازیچه، متوهم، ممدچرت، تلقین میت، بیکار، خطگیر و..» هم از آخرین عناوین اهدائیست!
هر کسی از ظن خود شد یار من!)
و اما بعد؛
پاسخ حرافیهای ملاء روستا؛
(نقادی سرگشاده ک.م.)۵۳
ادامه رزومه اجمالی حم:
۶/۳- تأسیس ۳ شرکت تعاونی رزمندگان (ناتمام مثل صدها شرکت مشابه بعلت شعاری بودن طرح هـ. رفسنجانی در حمایت از رزمندگان پس از جنگ!)
۷) تحصیلات حوزوی (۷۵-۱۳۷۲) و مأموریتهای تبلیغی و تدریسی به مناطق محروم س. و ب.
و همزمان؛
۷/۱) ابداع روش سوادآموزی جهشی (سوادآموزی در ۲۴ ساعت!)
۷/۲- تشکیل مرکز اسلامی کوثر
۷/۳- تدریس علوم قدیمه و فنون جدیده در حوزه زابل
۷/۴- تدریس در مدارس دولتی و غیرانتفاعی (راهنمائی، دبیرستان و دانشسرا) زابل
۷/۵- مبارزه با عوامل انجمن حجتیه
۷/۶- مبارزه با دراویش و صوفیان
۷/۷- درگیری با فرماندار زابل تا برکناری وی
۷/۸- طراحی قوه خامسه (ارشادیه) نظام ج.ا.ا. (بمنظور جبران آسیبپذیری فرهنگی نظام) و ارائه به رئیس جمهور وقت؛ هاشمی (۱۳۷۴) که متأسفانه قبول نکرد!
۷/۹- مصاحبه با تلویزیون (پخش از انواع کانالها) ۱۳۷۵ در موضوع تهیه جامعترین نرمافزار قرآنی (با کمک اخوی؛ آ.سیدعلی) آنهم در محرومترین استان کشور!
۸) ریاست «خانه آموزش هنر و ادبیات سوره» (۸۱-۱۳۷۵) در محله ۷چنار تهران
و همزمان؛
۸/۱- عضویت در هیئت مدیره کارخانجات کفش شادانپور (و نماینده کارگران در انجمن اسلامی)
۸/۲- تأسیس حزب وحدت و عدالت
۸/۳- عضویت در «تعاونی چندمنظوره صالحان»
۸/۴- تشکیل آموزشگاههای زنجیرهای «کوکب فیلم» با ۹ شعبه در سراسر تهران و نیز «کوکب رسانه» و «کوکب دانش»
۹) ریاست «خانه نوآوران سازمان فرهنگی هنری شهرداری» (۸۷-۱۳۸۱)
و همزمان؛
۹/۱- ابداع مبتکرانه دهها وسیله فنی مهندسی
۹/۲- شرکت در جشنواره ایدههای نو و کسب رتبه برتر نوآوری با ابداع دستگاه و استادیوم ورزشی-تبلیغی تاواتاو (بالابال) ۱۳۸۱
۹/۳- تأسیس «انجمن نخبگان ایران» و تمهید دیدار نخبگان علمی با مقام معظم رهبری که هنوز هم هر سال تکرار میشود و با توصیه معظمله «بنیاد ملی نخبگان ریاست جمهوری» تشکیل گردید. (۸۵-۱۳۸۱)
۹/۴- کارشناس مسئول هویتی فرهنگسرای خاوران (۱۳۸۳)
۹/۵- کارشناس ارشد مذهبی و نوآوری ستاد قلمرو شرق سازمان فرهنگی شهرداری (۱۳۸۴)
۹/۶- کارشناس ستادی تلفیق بودجه و امکانات فرهنگسراها و مشاور مدیریتی معاونت هماهنگی سازمان فرهنگی (۱۳۸۵)
۹/۷- کارشناس فرهنگی مرکز فرهنگی نوجوانان تهران (۱۳۸۶)
۹/۸- ابداع تکنیکهای ابزارمند نوآوری و خلاقیت (دستگاههای مهندسی برای مخترعسازی ایرانیان)
..ادامه دارد.
سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
سیدمحمدحسینی(منتظر)؛
کارشناس طراحی فرهنگی مرکز فرهنگی هنری نوجوانان تهران ۱۳۸۷
(اقامه نماز جماعت در مراسم جشن تکلیف دختران)
کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @SayyedAlaaddin
🆔 @SayyedAlaaddin
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @GonbadeFirozeh
🆔 @GonbadeFirozeh
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
جهت ارتباط گفتمانی معطوف به روستای امامزاده علاءالدین، لطفا از طریق عضویت در گروههای ذیل، استفاده نمائید. 🙏🌹✌️
گروه «سید علاءالدین»:
https://eitaa.com/joinchat/3763470541Cd25cef0ad4
گروه «هماندیشی سادات میدان»:
https://eitaa.com/joinchat/1424556326Cd51a6f2d0a
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
🌻🌿🌺🍃
🌿💐
🌺
🍃
#متن 4⃣
🛑 چه نیازی هست که برای ظهور امام عصر عجل الله ، زمینه سازی کنیم و شرایط ظهور را در جامعه فراهم کنیم ⁉️
💥 به این دلیل که👈 حکومتِ هیچ ولیِ زمانی قرار نیست با معجزه در جامعه گسترانیده شود و جامعه باید قابلیت خود را نشان دهد ❗️
💠 امام صادق علیه السلام میفرمایند :
⚜ قسم به خدایی که جانم در دست او است اگر قرار بود کارها خود به خود درست شود برای رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم درست می شد.
[غیبت نعمانی]
✅ به این معنا که جامعه باید مستعد و آماده ی ولیِ هر زمانی باشد. لذا با دست روی دست گذاشتن و یکجا نشستن نمی توانیم شرایط ظهور را فراهم کنیم ، و تا شرایط ظهور هم فراهم نشود ظهور امام عصر صورت نمی گیرد.
🔰 مقام معظم رهبری می فرمایند : جامعه ای میتواند پذیرای مهدی موعود باشد که در آن👈 آمادگی و قابلیت👉 باشد ، در غیر این صورت مثل حرکت انبیا و اولیا در طول تاریخ بی نتیجه میماند.
🌟 مردم جامعه باید به این حقیقت دست یابند که وقتی ما میخواهیم متخصص معصوم را سر راس جامعه قرار بدهیم باید اول از خود جامعه شروع کنیم و آمادگی و قابلیت را در مردم جامعه ایجاد کنیم⬅️ زیرا این امر یک کار جمعی است و این امر مهم هم صورت نمیگیرد الا با تهذیب.
👈 یعنی بندگی خداوند و اطاعت از امام با پیاده شدن ﴿ تقوا ، حقیقت اسماء الله و توجه تام به امام ﴾ در جامعه گسترانیده شود .
✨ پيامبر صلي الله عليه و آله :
يَخرُجُ ناسٌ مِنَ المَشرِقِ فَيُوَطِّئونَ لِلمَهدِيِ سُلطانَهُ .
🔹 پيامبر صلي الله عليه و آله : مردمى از مشرق قيام مى كنند و زمينه حكومت مهدى را فراهم مى آورند.
[ كنزالعمّال ، ح 38657 ]
🇮🇷 اساس و بنیاد انقلاب ایران با همه انقلاب ها در سراسر جهان متفاوت است.
انقلاب اسلامی نتیجه تلاش و زحمت های بسیار عظیم مردم جامعه از سال ۱۳۴۲ تا سال ۱۳۵۷ است.
❇️ ( ۱۵ سال) زمينه سازی و تلاش مستمر بوده تا انقلاب اسلامی صورت گرفت. قطعا انقلاب حضرت مهدی سلام الله علیه که انقلابی جهانی میباشد زحمت بیشتری دارد.
✍ پس ضروری است که همه مردم جامعه در غیبت امام زمان سلام الله علیه تحت فرمایشات مقام معظم رهبری و با همدلی و گسترش تقوای الهی و تهذیب نفس به صورت فردی و جمعی و با تلاش مستمر زمینه ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را فراهم کنند.
🎙 مدیر مجموعه فرهنگی مذهبی یاوران امام زمان عجل الله (سید علیرضا حسینی)
✅ نشر این مطلب #صدقه_جاریه هست.
🍃
🌺
🌿💐
🌻🌿🌺🍃
سیدمحمدحسینی (منتظر)؛
کاتب پیامهای مسلسل در کانالهای اطلاعرسانی «سید علاءالدین» و «گنبد فیروزه» (ویژه مسائل راهبردی روستای امامزاده علاءالدین) ۰۲-۱۴۰۱
کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @SayyedAlaaddin
🆔 @SayyedAlaaddin
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @GonbadeFirozeh
🆔 @GonbadeFirozeh
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
جهت ارتباط گفتمانی معطوف به روستای امامزاده علاءالدین، لطفا از طریق عضویت در گروههای ذیل، استفاده نمائید. 🙏🌹✌️
گروه «سید علاءالدین»:
https://eitaa.com/joinchat/3763470541Cd25cef0ad4
گروه «هماندیشی سادات میدان»:
https://eitaa.com/joinchat/1424556326Cd51a6f2d0a
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
روزها فکر من این است و همه شب سخنم
که چرا غافل از احوال دل خویشتنم
از کجا آمدهام آمدنم بهر چه بود
به کجا میروم آخر ننمایی وطنم
مانده ام سخت عجب کز چه سبب ساخت مرا
یا چه بوده است مراد وی از این ساختنم
آنچه از عالم عِلوی است من آن می گویم
رخت خود باز بر آنم که همانجا فکنم
مرغ باغ ملکوتم نِیم از عالم خاک
چند روزی قفسی ساخته اند از بدنم
کیست آن گوش که او می شنود آوازم
یا کدام است سخن می کند اندر دهنم
کیست در دیده که از دیده برون می نگرد
یا چه جان است نگویی که منش پیرهنم
تا به تحقیق مرا منزل و ره ننمایی
یک دم آرام نگیرم نفسی دم نزنم
می وصلم بچشان تا در زندان ابد
به یکی عربده مستانه به هم درشکنم
من به خود نامدم اینجا که به خود باز روم
آنکه آورد مرا باز برد تا وطنم
تو مپندار که من شعر به خود می گویم
تا که هشیارم و بیدار یکی دم نزنم
(مولوی)
خدا به خیر بگذرونه!
آیا توطئه جدیدی علیه اهالی در راه است؟!
امیدواریم؛ آقای «صوفی نیارکی»، بخشی از «حل مسئله» باشد نه «صورت مسئله»!
سیدمحمدحسینی(منتظر)
🆔 @GonbadeFirozeh
🆔 @GonbadeFirozeh