تنها مدرک واهی و پوچالی (پوچ+پوشالی) نانکلی برای ادعای موقوفه بودن ششدانگ روستای امامزاده علاءالدین که به دادگاه آوج ارائه داده است و بر اساس همین، سالهاست که امور اهالی روستا را با کمک شورای پفیوز روستا و خائن روستا قفل کرده است!
لطفا به توضیحات پیوست مراجعه کنید.
ضمیمه پیام توضیحی در کانال گنبد فیروزه:
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/363
سیدمحمدحسینی(منتظر)
جهت إشراف بر کلیات امور و اطلاع از جزئیات مسائل راهبردی روستای امامزاده علاءالدین به ما بپیوندید:
کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای علاءالدین):
🆔 @SayyedAlaaddin
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی امامزاده علاءالدین):
🆔 @GonbadeFirozeh
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
یکهتازی نانکلی بدون مدرک!!!
تنها مدرکی که نانکلی اوقافی بمنظور موقوفه قلمداد کردن ششدانگ روستای امامزاده علاءالدین به دادگاه ارائه داده است، همین متن تایپ شده (ضمیمه ☝️) است!
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/362
این متن، طبق مفاد آن، از روی وقفنامه جعلی (اختلاسنامه ملاعبدالجواد ۱۲۹۷قمری یا اختلاسنامه انصاری ۱۳۲۳شمسی!) در زمانی تایپ شده که قزوین بعنوان استان جدید از استان زنجان منفک گردیده است.
یعنی بعد از سال ۱۳۷۵ که قزوین تبدیل به استان مستقلی شد و اهالی روستا مشغول احداث سد خاکی دلیلکلیقیه بودند!
همانطور که قابل ملاحظه است؛ آخرین نفری که این وقفنامه جعلی را تأیید کرده، فردی بنام محمدابراهیم بوده که تاریخ ۲۳/۱۲/۱۴ را در آن درج کرده است و احتمالاً همان انصاریست که آخرین متولی دو دانگ امامزاده بوده است و در اولین مدرکی که بنده در مورخه ۱۴۰۱/۸/۲۲ در کانال سیدعلاءالدین به اشتراک گذاشتم از او یاد شده است که در تاریخ ۱۳۶۲/۶/۱۲ صادر گردیده است.
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/36
منظور از «۲۳» در تاریخ مذکور، احتمالاً ۱۳۲۳ شمسیست که مقارن سال مرگ رضاخان میرپنج و تثبیت سلطنت پسرش؛ محمدرضاشاه بوده است!
ضمنا این احتمال دور از ذهن نیست که؛ محمدابراهیم انصاری، (که طبق اشعاریه اداره ثبت، در سال ۱۳۲۰ اظهارنامه ثبتی بدون امضائی را تحویل اداره ثبت آوج داده است!) هیچ مدرکی دال بر موقوفه بودن دو دانگ در اختیار نداشته است فلذا جرأت نکرده اظهارنامه خود را امضاء و پیگیری نماید در نتیجه اداره ثبت آوج هم بیش از ۸۰ سال در باره آن، سردرگم بوده است!
و ۳ سال پس از ارائه اظهارنامه ثبتی بیمبنای خود، اقدام به تنظیم وقفنامه جعلی نموده است و تاریخ آن را هم ۲ سال قبل از تاریخ وقفنامه اصلی (صورتجلسه حل اختلاف مالکین و مستأجرین ۱۲۹۹ قمری) درج کرده است تا وانمود کند که این وقفنامه قدمت بیشتری دارد و لابد معتبرتر است! غافل از اینکه میتواند بعنوان منسوخ هم تلقی شود.
جعل وی دو بار انجام شده است که اولی فاقد هرگونه مهری است و دومی ممهور به مهرهای ناشناختهای است! که بنده هر دو مدرک را در کانال سیدعلاءالدین به اشتراک گذاشتم.
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/40
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/42
و شاید با ملاحظه تواریخ مذکور، بشود نتیجه گرفت که مدت تولیت دو دانگ روستا توسط محمدابراهیم انصاری، ۴۰ الی ۵۰ سال بوده است.
در هر حال، ارائه چنین مدرک مجعول و نامعتبری به دادگاه (۱۴۰۱/۵/۱۲) توسط نانکلی (علیرغم آنکه ۲۰۲ روز قبل از آن (۱۴۰۰/۱۰/۲۳)، طی صورتجلسهای با اهالی روستا مهر و امضاء کرده بود که وقفنامه اصلی را معیار تفاهم و عمل قرار دهد!) نشانه نانجیبی اوست تا دادگاه را به خبط و خطا بکشاند!
وانگهی طبق همین اختلاسنامه جعلی، مگر سادات از این روستا هجرت کردهاند؟! و یا مگر همگی آنان فوت کردهاند که نوبت به تولیت اضطراری و دخالت نامعقول اداره اوقاف بوئین برسد؟!
فلذاست که بجای اثبات «عدم حضور و عدم حیات» سادات در دادخواست مکارانه خود، اجداد آنها را «مجهولالمکان» جلوه داده است تا دادگاه را به شبهه افکند تا قاضی گمان کند که شرط عدم حضور و عدم حیات سادات، تحقق یافته است!
زهی به اینهمه بیشرمی و نیز أُف بر آنها (بویژه اعضای شورای خائن و پفیوز) که خود را زنگوله چنین نامردی کرده و در این سالها به اهالی روستا آشکارا خیانت ورزیدند تا اراذل و اوباش چاقوکش تحریکشده آنها، تنها دهیاران بومی روستا را به خاک و خون بکشند! تا ابد شرمتان باد.
✍️سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
جهت إشراف بر کلیات امور و اطلاع از جزئیات مسائل راهبردی روستای امامزاده علاءالدین به ما بپیوندید:
کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای علاءالدین):
🆔 @SayyedAlaaddin
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی امامزاده علاءالدین):
🆔 @GonbadeFirozeh
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
✍️ تحریری #حم؛
(از سخنرانیهای تکراری حم از سال ۱۳۶۴ تاکنون!):
بسمه تعالی
جایگاه ابدی #روحانیت!
(بمناسبت سالیاد #شهادت #امام_صادق علیه و علی آبائه الثناء و السلام)
⁉️ اگر همه #روحانیون را جمع کرده و به #دریا بریزیم چه میشود؟!
جوابهای محتمل:
۱) همه آنها غرق میشوند زیرا اگر #شنا هم بلد باشند، لباسشان اجازه شناگری نمیدهد!
۲) این کار ثقیل، ناشدنی است زیرا نیازمند چنان «زمان+هزینه» و مدیریتی است که فقط یک #حکومت قدرتمند، قادر به انجام آنست!
۳) انجام این #فتنه نافرجام، اساسا امکانپذیر نیست. زیرا #پیامبر_اعظم (ص) فرمودند: «العلماء باقون ما بقی الدهر» یعنی تا روزگار برقرار است، #علماء هم باقی هستند. (ولو اینکه #جن و #إنس جمع شوند تا علماء را محو و نابود سازند. هرگز نخواهند توانست!) فلذا اقدامی کاملا عبث و پوچ است.
۴) بعد از امحاء کامل روحانیون فعلی، مجددا همانند اینها عینا و بلکه بصورت مضاعف جایگزین خواهند شد. زیرا ... (این مقاله در صدد توضیح همین بند از جواب است):
سال ۱۳۶۴ نقطه عطفی در کار و زندگی بنده بود. زیرا مأموریت یافتم که به شهرستان #خمین، عزیمت کرده و به #تعلیم و #تربیت #طلاب آن خطّه بپردازم. برای فراخوان #جذب_طلبه دنبال عبارت مناسبی میگشتم که دوستان آیه ۳۹ از سوره #احزاب؛ «الَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَ يَخْشَوْنَهُ وَ لَا يَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ ۗ وَ كَفَىٰ بِاللَّهِ حَسِيبًا» (كسانى كه پيامهاى الهى را #ابلاغ مىكنند و از #خدا مىترسند، و از هيچ كس جز خدا بيم ندارند، و خداوند براى #حسابرسى كافى است.) را پیشنهاد دادند ولیکن بنده آیه ۱۲۳ از سوره بدون #بسمله را ترجیح دادم: «۞ وَ مَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً ۚ فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَ لِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ۞» (و سزامند نیست #مؤمنان همگی باهم #کوچ نمایند. پس چرا از هر قومی، طایفهای برای #فهم_دین #الله مهیا نباشند تا قوم خود را چون به نزدشان بازگشتند #هشدار دهند؟، باشد که #حذر کنند.)
زیرا این آیه شریفه (۱۲۲/توبه) به سه ضرورت #اجتماعی اشاره میکند که عبارتند از:
۱) «لِيَتَفَقَّهُوا» (ضرورت #فهم_دین خدا بصورت #گروهی و #تخصصی و #متمرکز)
۲) «لِيُنْذِرُوا» (وجوب هشدار به #مردمان همزبان ولو اینکه ترتیباثری ندهند!)
۳) «رَجَعُوا» (لزوم بازگشت «فقهآء منذر» بسوی مردمان همزبان خویش)
#تفقه (در دین خدا) و #رجعت (بسوی مردم) جهت #هشدار خطرات (أخروی و دنیوی) سه #مطالبه_الهی از #مؤمنان است که آنها را باید #واجب_کفائی تلقی کرد.
تا زمانی که این آیه شریفه برجاست، #نهضت و #نظام تشکیل و تشکل قشری در همه #جوامع_بشری (ولو بدون یونیفورم متحدالشکل) هم برپاست که آنرا باید #فقهآء_منذرون یا #فقهآء_راجعون نامید. فلذا اگر شخصی حقیقی یا حقوقی اراده کند که علماء و روحانیت (اعم از شیعه و سنی) را ریشهای براندازد باید ابتدائاً این آیه شریفه را محو یا #تحریف نماید که هیچکسی هرگز قادر به انجام نبوده و نیست و نخواهد بود. زیرا این آیه در #قرآن و کتابی ثبت شده است که الی الابد #ماندگار است و خود #خالق_متعال از آن محافظت فرموده و میفرماید و خواهد فرمود: «إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ» (آیه ۹ از سوره حجر)
بنابراین به فعالان خاماندیش محو روحانیت از جامعه باید گفت:
ای مگس! عرصه #سیمرغ نه جولانگه توست
عِرض خود میبری و زحمت ما میداری!
و به آنها که پیوسته یا گسسته در صدد فریب روحانیون یا هواداران #روحانیت هستند باید گفت:
برو این دام بر مرغی دگر نِه
که عنقا را بلند است آشیانه
شاید بیهوده نباشد که عدهای هم میگویند: «العلماء باقون ... بقیه درب و داغون»!!! 😇
✍️سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
🆔 @chelcheraaqHM
7.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
سیدمحمدحسینی(منتظر)؛
تدریس «حکمرانی قرآنی» برای مدیران دولتی
(جلسه مقدماتی در نمازخانه بنیاد قرآن)
۱۴۰۱ هجری شمسی/تهران
🆔 @chelcheraaqHM
جهت إشراف بر کلیات امور و اطلاع از جزئیات مسائل راهبردی روستای امامزاده علاءالدین و اهالی محترم و نامحترم آن، به کانالهای «سید علاءالدین» و «گنبد فیروزه» بپیوندید:
🆔 @SayyedAlaaddin
💠
🆔 @GonbadeFirozeh
💠
سیدمحمدحسینی(منتظر)؛
تدریس «حکمرانی قرآنی» برای مدیران دولتی
(جلسه مقدماتی در نمازخانه بنیاد قرآن)
۱۴۰۱ هجری شمسی/تهران
✍️سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
جهت إشراف بر کلیات امور و اطلاع از جزئیات مسائل راهبردی روستای امامزاده علاءالدین به ما بپیوندید:
کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای علاءالدین):
🆔 @SayyedAlaaddin
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی امامزاده علاءالدین):
🆔 @GonbadeFirozeh
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
دستخط کیست؟
بسمه تعالی
ریاست محترم بخشداری شهرستان آوج
سلام علیکم
پس از تقدیم سلام و ادای احترام و عرض ادب
اینجانب سیدابراهیم موسوی؛ فردی از ساکنین دهکده امامزاده علاءالدین هستم و مطالب مشروحه زیر را بعرض میرسانم:
از زمانهای دوران گذشته و خیلی سالیان پیش که بنده یادم میآید در حال حاضر هشتاد و یک سال دارم و حداقل هفتاد سال آنرا کاملاً یاد دارم از زمان پدر شیخ ابراهیم انصاری و زمان خود شیخ ابراهیم که تولیت حضرت امامزاده علاءالدین به مشارالیه مربوط بود کلیه درآمد و عایدات دو دانگ موقوفه که به حضرت امامزاده علاءالدین وقف گردیده است و نذورات نقدی آن پس از اخذ نمودن حق تولیت شیخ انصاری کاملاً برای تعمیرات بقعه و بارگاه حضرت امامزاده خرج و هزینه میشد تا زمانیکه از طرف سازمان اوقاف آمدند و ملک مزبور را به رعایای حضرت امامزاده که قبلاً هم در دستشان بود به اجاره سنوات طولانی دادند از آنزمان به بعد دیناری برای تعمیرات و آبادانی بقعه شریفه خرج نشده است.
البته ناگفته نماند آن شخص واقف مرحوم، ملک یادشده بالا را به این نیت و منظور وقف نموده که این بقعه شریف و آثار بارگاه و ساختمان حضرت امامزاده از خرابی و انهدام مصون بماند نه اینکه تمام مازاد ملکی آن در وسط حیف و میل شده باشد.
و یک تقاضای دیگر؛ لطف بفرمائید در اوایل شهریورماه یک نفر کارشناس اعزام فرمائید. متشکرم
از آن مقام محترم تقاضامندم برای رضای حق تعالی در این امرخیر اقدام فرمائید.
اجرکم علیالله
با تقدیم احترامات فائقه
سیدابراهیم موسوی
متشکرم ۱۳۸۱/۵/۳
مضامین متن ورقه مورد تصدیق است؛
سیداسداله موسوی
سیدیوسف علاءالدینی
@GonbadeFirozeh
لایحه ارسالی نماینده حقوقی ادارهکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین به دادگاه ۱۴۰۲/۳/۳ (پرونده تجدیدنظرخواهی نانکلی) که در طی آن مجددا بر «محکومیت خواندگان» (۱۸ تن از اجداد/اموات اهالی) تأکید کرده است!
لازم به ذکر است که نانکلی مجرم و وکیل بیسواد وی از حضور در دادگاه تجدیدنظرخواهی خودشان، امتناع ورزیدند! اگرچه دادگاه محترم هم بعلت بیخیالی اهالی، از محکومیت «متجاوزین به حقوق اهالی و حیثیت اجدادی آنها» امتناع ورزید!
(لطفاً به پیام فوقالعاده ۳ بنده مراجعه نمایید)
سیدمحمدحسینی(منتظر)
کانالهای حم؛
«سید علاءالدین»:
🆔 @SayyedAlaaddin
و «گنبد فیروزه»:
🆔 @GonbadeFirozeh
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین
پیام فوقالعاده (۳):
حکم صادر نشد!!!
دادگاه تجدیدنظر نانکلی علیه اجداد اهالی روستای امامزاده علاءالدین، در موعد مقرر (۱۴۰۲/۳/۳) در محل شعبه یکم دادگاه آوج، برگزار گردید ولیکن متأسفانه حکمی علیه نانکلی اوقاف صادر نشد! چرا؟!
اگر خاطرتان باشد در پیام شماره ۵۱ کانال سیدعلاءالدین (مورخه ۱۴۰۱/۹/۲۵) بنشانی:
https://eitaa.com/SayyedAlaaddin/181
«بیخیالی اهالی» را هفتمین مشکل از «أهم مشکلات» روستا (= هفتمین بدبختی موجب «رنج مستمر» اهالی) معرفی کرده بودم که در جلسه اخیر دادگاه رسیدگی به شکایت مخفیانه نانکلی علیه اموات روستا، هم خود را بعینه نشان داد!
بعلت عدم وصول گواهی فوت دو سوم از اجداد متوفای اهالی به دادگاه، بلحاظ قانونی بر قاضی دادگاه محرز نشد که همه متهمین نانکلی، مردهاند و بالتبع قابل محاکمه نیستند. فلذا وضعیت پرونده، قابلیت صدور حکم را نداشت و لذا بحالت تعلیق در آمد!
چنانچه بازماندگان ۱۲ متهم مرده نانکلی همانند بازماندگان ۶ متهم دیگر نانکلی، گواهی فوت پدران خود را تقدیم دادگاه نموده بودند، پرونده شکایت نانکلی علیه اهالی روستا مختومه میشد ولیکن بعلت مرض یا غرض «بیخیالی اهالی» (که بلحاظ معادل «بیغیرتی» بودن، شاید بدترین بلیّه این روستا باشد!) رسیدگی به پرونده مذکور متأسفانه به جلسه دیگری که مدارک ذیربط تکمیل گردد، موکول شد!
همانطور که در پیامهای قبلی خود تصریح کرده بودم که نانکلی در دادگاه حضور نخواهد یافت، حتی وکیل وی (آرش آریافرد) هم به دادگاه نیامد! چرا؟!
احتمالا وی اطلاع داشته که دو سوم اهالی روستا در امر دفاع از «حیثیت اجدادی» و نیز دفاع از «حقوق مالکیتی» خود (و احیاناً متأثر از کفتارهای شرور روستا یا جهالت و یا لجاجت خود!!!) نه تنها بعنوان «اعتراض شخص ثالث» وارد پرونده نشدهاند بلکه از ارائه یکبرگه گواهی فوت پدران خود هم، قصور ورزیدهاند و بالتبع حکمی صادر نخواهد شد! فلذا نیامد. شاید هم پیشاپیش میدانست که هیچ نتیجه مثبتی از آن نخواهد گرفت!
در هر حال، یادداشتی فرستاده بود که تصویر و مفاد آنرا (به پیوست این پیام) باشتراک گذاشتم و عنداللزوم در مجال مناسبی آنرا تحلیل خواهم کرد.
...ادامه دارد.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
کانالهای حم؛
«سید علاءالدین»:
🆔 @SayyedAlaaddin
و «گنبد فیروزه»:
🆔 @GonbadeFirozeh
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین
پیام فوقالعاده (۴):
صدور حکم مختومه شدن دادخواست نانکلی (= محکومیت اوقاف) منوط به «تجمیع گواهی فوت متهمین نانکلی در پرونده» بود ولیکن بعلت «بیخیالی اهالی» (و بیاعتنائی به تقاضاها و توصیهها و هشدارهای بنده!) به تعویق افتاد!
گواهی فوت متهمینی که در پرونده وارد شده (توسط بازماندگان خوشغیرت):
۰۱)سیدمیرباباحسینی
۰۲)سیدمرتضی(موسی)حسینی
۰۳)سیدحیدرحسینی
۰۴)سیدسیفاله حسینی
۰۵)سیدتقی حسینی
گواهی فوتهائی که علیرغم تحویل به دادگاه (توسط بازماندگان خوشغیرت)، وارد پرونده نشده یا پس از ورود، به سرقت رفتهاند:
۰۶)سیدصفدرموسوی
۰۷) سیدعلیاکبر موسوی
گواهی فوتی که بجای تحویل دادگاه برای بنده ارسال شده!
۰۸)سیداسحاق(عیسی)حسینی
گواهی فوت متهمینی که (بعلت اهمال بازماندگان؟ یا...!) به دادگاه ارائه نشده:
۰۹)سیدنقی حسینی
۱۰)سیدمحمودحسینی
۱۱)سیدابوالقاسم حسینی
۱۲)سیدافضل حسینی
۱۳)سیدحسین موسوی
۱۴)سیدقدرتاله موسویان
۱۵)سیدهتاجماه موسویان
۱۶)سیدامالبنین حسینی
۱۷)سیدهخاورحسینی
۱۸) محبوبه برجلو
سه نکته مهم:
۱) «استعلام حیات و ممات متهمین نانکلی اوقاف از اداره ثبت احوال» طبق اظهار قاضی محمدی؛ منوط به ارائه «کد ملی یکی از بازماندگان اموات» مذکور است که امیدواریم بازماندگان بیخیال ۱۱ متهم، هرچه زودتر کدملی خود را برای دادگاه یا یکی از خوشغیرتهای روستا ارسال نمایند.
۲) ممدشورا که (عضویت شورای روستا و عنوان امین اوقاف را یدک میکشد!) ادعا میکرد؛ کد ملی همه اهالی را در اختیار خود دارد، (و علیرغم وعدهای که به من داده بود) از ارائه حتی یک مورد به دادگاه، دریغ ورزید!!! (لابد نانکلی؛ ارباب مفلوک اجازه نداده بود!)
۳) حسنشورا که (ریاست شورای روستا را یدک میکشد و بیشترین املاک و اراضی روستا را تصاحب کرده است!) و برای توجیه حضور بدون دعوت خود در جلسه نه چندان مهم امام جمعه محترم آوج نوشته بود: «...دلیل حضور من ... این بود که اولاً به عنوان شورا باید شرکت میکردم ... و دلیل شرکت کردنم غیر از نمایندگی از طرف اهالی ...»!!! (در همان پیامی که مرا «ممدچرت» و «یلا قبا» نامیده بود!!!)
ولیکن از هرگونه دخالت در اقدام حقوقی غیرقانونی نانکلی علیه اهالی روستا، و جلسه رسمی سرنوشتساز برای اهالی، امتناع کرد که البته علت آن بر همگان کاملاً واضح است!
وی برای توجیه فضولی خود در جلسه غیررسمی امامجمعه، به دروغ ادعا کرد که «به دعوت امام جمعه» رفته (و حال آنکه دفتر امام جمعه اظهار داشت که اساسا نه تلفنی از شورای روستای ما دارند و نه شناختی از اعضای آن و نه حضور آنها وجاهت و ضرورتی داشت) و حال آنکه بدستور اربابش نانکلی رفته بود و در اینجا هم بدستور نانکلی نه تنها دلیلی برای شرکت نداشته بلکه لازم به اطلاعرسانی در گروه شورا هم ندانسته است. در اینجاست که دم خروس این پفیوزها برای کوردلترین افراد اهالی هم باید پیدا باشد.
«فأعتبروا یا اولی الابصار»
سیدمحمدحسینی(منتظر)
کانالهای حم؛
«سید علاءالدین»:
🆔 @SayyedAlaaddin
و «گنبد فیروزه»:
🆔 @GonbadeFirozeh