eitaa logo
گنبد فیروزه
59 دنبال‌کننده
547 عکس
161 ویدیو
22 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
بسمه تعالی قابل توجه اهالی امامزاده علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۶۶): فراتر از تعارض منافع!! (بخش ۲۵): سند مثلثی (سه سند در یک سند)! در پیام قبلی، اشاره کردم که بنده در اولین ارزیابی خود از این سند، آنرا «هبه‌نامه»ای بنفع آ.سیدقاسم یافتم ولیکن در دومین ارزیابی خود آن‌را «معاوضه‌نامه»ای بنفع آ.زین‌الدین یافتم! فلذا ارزیابی اولیه خود را تخطئه کردم و نوشتم «اشتباه بود»! اما در سومین ارزیابی خود (که دنبال علت اشتباهم بودم) متوجه شدم که این سند، حاوی «هبه‌نامه»ای بنفع بانو زهرا داودی هم است! و نهایتاً به این نتیجه رسیدم که؛ این سند، دارای ترکیب خاصی است و هر سه کارکرد مذکور را یکجا در بر دارد! یعنی هم معاوضه‌نامه‌ است (تا مدرکی باشد برای توجیه مالکیت زمین معوضه ۳۰۰ متری آ.سیدابراهیم توسط آ.زین‌الدین) و هم هبه‌نامه‌‌ای دو گانه برای توجیه؛ الف) مالکیت آ.سیدقاسم بر بخشی از زمین معوضه ۱۲۰ متری آ.زین‌الدین ب) مالکیت صبیه آ.زین‌الدین بر الباقی زمین باقیمانده از خانه مخروبه مشارالیه. در واقع طرفین معامله و معاوضه (آقایان سیدابراهیم و زین‌الدین) با یک تیر ۳ نشان زده‌اند! این نکته را از عبارت «معاوضه شده» دریافتم و اشتباهی در کار نبوده. نشان به آن نشان که؛ ۱) اگر زمین ۳۰۰متری، معارضی پیدا کند، این سند بدرد آ.زین‌الدین می‌خورد. ۲) اگر زمین ۱۲۰متری، معارضی پیدا کند، همین سند بدرد آ.سیدقاسم می‌خورد. ۳) اگر برای الباقی زمین معوضه، معارضی پیدا شود، همین سند بدرد خانم داودی می‌خورد. جالبه! نه؟! ..ادامه دارد. سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۲ آبان۱۴۰۲ ✅ حم‌ در ایتا 🆔 @chelcheraaqHM 💠 🆔 @GonbadeFirozeh
سلام بر اعضای محترم کانال گنبد فیروزه لیست جدیدی از شماره تلفن‌های اهالی امامزاده علاءالدین بدستم رسید. ضمن عرض خیر مقدم و خوش‌آمدگویی به تازه‌واردین کانال، از کسانی که احیاناً از اهالی روستای امامزاده علاءالدین نیستند، استدعا می‌کنم، از این کانال، خارج شوند🙏 وگرنه حوصله‌تون ممکنه سر بره!😂🌹 در هرحال موفق باشید 😍✅
قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۶۷) فراتر از تعارض منافع!! (بخش ۲۶) میرزایی‌ها در پارکینگ آ.سیدقاسم! (۱) اخیراً خانم زهرا میرزایی در گروه مجازی شورای روستا، اقدام به بازنشر پیامی از سیدصادق کرده است! چرا؟! پیام سیدصادق دو عکس معطوف به پارکینگ سیدقاسم است که یکی دیدار فرماندار آوج از آن و دومی، تصویری از شکایت سیدعلی علیه برادرش. خانم میرزایی با ورود رسانه‌ای به دعوای سه‌جانبه؛ (سیدصادق، سیدعلی و سیدقاسم)، سعی در تبدیل این قضیه مثلثی به قضیه‌ای مربعی دارد! چرا؟! مضافاً که طبق گزارش ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ کارشناسی به شعبه اول دادگاه آوج در موضوع پ.ک.۰۱۰۱۰۲۱ (ابلاغیه ۱۴۰۲۲۲۱۰۰۰۰۰۵۰۰۳۵۴) دادخواست سیدعلی و سیدعبداله به طرفیت سیدقاسم (هر سه؛ موسوی فرزند سیدابراهیم)؛ هنگام مراجعه کارشناس اعزامی دادگاه، زهرا میرزایی به همراه دخترش و نیز آقایان؛ سیدصادق موسوی و صالح حسن‌آبادی و همچنین زبیده‌خانم (خواهر سیدصادق) در صحنه حاضر شده و راجع به کوچه سیدقاسم، اظهارنظر کرده‌اند! چرا؟! البته اظهارنظر جُرم نیست ولیکن تحرکات مذکور نشان از علاقمندی «طایفه میرزایی‌ها» به دخالت در قضیه «کوچه زهرماری» است! همچنانکه دخیل کردن «دخترخاله» بعنوان وکیل یک‌طرف دعوا در پرونده، جرم نیست! البته این‌گونه علاقمندی‌ها (آتش‌بیاری معرکه) هم جُرم نیست ولیکن آیا با ادعا و توصیه حسین‌میرزایی مبنی بر اینکه «خواهشن طایفه میرزایی هاراوسط نکشین»!!! [خواهشاً طایفه میرزایی‌ها را وسط نکشید] آیا منافات آشکاری ندارد؟! ...ادامه دارد. سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۳ آبان ۱۴۰۲ 💠 🆔 @chelcheraaqHM 💠 🆔 @GonbadeFirozeh
بسمه تعالی قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۶۸) فراتر از تعارض منافع!! (بخش ۲۷) میرزایی‌ها در پارکینگ آ.سیدقاسم! (۲) در پیام شماره ۱۶۴ گنبد فیروزه، وعده دادم که اتهامات اربعه آقای حسین میرزایی (مشهور به حسین‌دادا!) پسر مرحوم قربانعلی و برادر زهرا میرزایی و سازنده خانه او (همسایه آ.سیدقاسم) و نوه دختری سیده‌ثریاخالا را مورد بررسی قرار بدهم که عبارتند از: ۱) وسط کشیدن طایفه میرزایی‌ها! ۲) حمایت از فردی خیلی مطرود! ۳) آتش‌بیار معرکه شدن بنده! ۴) مشکل داشتن بنده با ساخته/سازنده خانه‌ای در زمین مرحومه سیده‌ثریا! در خصوص تهمت اول، طی پیام مستندی، روشن شد که خود میرزایی‌ها (همچون نانکلی اوقاف و کفتارهای وابسته او و برخی از اهالی بی‌ربط!) شدیداً علاقمندند که ضلع چهارم دعوای مثلثی (سه‌جانبه میان سیدصادق و سیدعلی و سیدقاسم) باشند و بنده اتفاقاً سعی می‌کنم که «طایفه میرزایی‌ها» را از این آتش، دور سازم نه آنکه به وسط بکشانم. و نوشته‌های اخیر بنده گواه این مطلب است: ۱) «بنده، عدم اعتنای بازماندگان آن مرحومان (میرزائی‌ها؟) به طرح هادی و اقدام به حصارکشی اولیه (نیم‌متری) و آنگاه احداث خانه را خطا و ناحق نمی‌دانم. و حتی تلاش آن‌ها برای زدودن هرگونه اثری که برای معارضین احتمالی، موجد حق ارتفاقی گردد را هم ناحق نمی‌دانم.» ۲) «وارثین مذکور [میرزایی‌ها]، اقدام رسمی [علیه طرح هادی] را به شورا واگذار کرده و خودشان اقدام به احداث خانه می‌کنند و عملاً از حق خود دفاع می‌کنند ولیکن «طرح هادی» (بنیاد مسکن) آنرا اشغال معبر عمومی تلقی می‌کند و آن‌قسمت را در نقشه خود، «ستاره‌دار» نشان می‌کند که مفهوم آن؛ لزوم تخریب خانه میرزایی‌ها است! شورای خائن و دهیار غیربومی روستا بجای تلاش برای اصلاح نقشه طرح هادی و حذف قسمت بناحق تصرف شده توسط بنیاد مسکن، راه‌حل غلط و شرورانه‌ای را دنبال می‌کنند و...» ۳) «... چنانکه وارد کردن بی‌ربط میرزایی‌ها به معرکه هم از فتنه‌گری‌های ممدرنگی است!» (در این عبارت؛ کلمه «و صادق‌رنگی» از قلم افتاده است) ۴) «... بلکه از جانب افراد بی‌ربطی از قبیل؛ کاظم‌رنگی‌ها و صادق‌رنگی‌ها و میرزایی‌ها و امثالهم انجام گرفته است! این احتمال، بسیار بعید است» بنابراین؛ بنده معتقدم (و چنانکه صریحاً نوشته‌ام)؛ طایفه میرزایی‌ها؛ الف) هیچ‌ ربطی به قضیه پارکینگ سیدقاسم ندارند و نباید داشته باشند و نباید پای‌شان در این معرکه باز بماند و خودشان هم باید تلاش کنند که از این «کوچه جهنمی»! فاصله بگیرند و پای خود را از این معرکه بیرون بکشند. ب) در دعوای بین طرح هادی با وارثین سیده‌ثریا، بنده جانب حق را به میرزایی‌ها داده‌ام و از آن‌ها حمایت کرده‌ام و حتی حاضرم بخاطر آن‌ها با بنیاد مسکن آوج بجنگم (بشرطی که با طناب‌های پوسیده ممدرنگی و کاظم‌رنگی و صادق‌رنگی و نانکلی‌ننگی و امثالهم به چاه نروند). زیرا تعبیه زمین مرحوم سیدحسین موسوی بعنوان «معبر عمومی در طرح هادی» را غلط می‌دانم ولو اینکه به خواست برادر من صورت گرفته باشد و آن ستاره قرمز در نقشه طرح هادی (بمفهوم لزوم تخریب خانه زهرا میرزایی) هرچه زودتر باید زدوده شود و هیچ شخص حقیقی یا حقوقی، حق ندارد خانه زهرا میرزایی را مورد تهدید یا تحدید قرار بدهد. خب! با توجه به این موضع شفاف و صریح بنده در حقانیت خانه‌سازی میرزایی‌ها و علیرغم حمایت آشکار و واضح از آن‌ها در مقابل طرح هادی بنیاد مسکن آوج، چرا باید آقای حسین میرزایی (با لحن عجیب و ناسپاسانه‌ای!) از من بپرسد: «خونه سیدثریاراهم من ساخته‌ام اگه مشکلی دارین بفرمایین»؟؟؟!!! آیا نوشته‌های بنده، کمترین نشانه‌ای از این مسئله دارند که من با ساخته/سازنده خانه ثریاخالا، مشکلی دارم؟؟؟ یا کمترین بویی از حمایت نسبت به طرح هادی دارند؟؟؟ یا اینکه بالعکس؛ بنده نه تنها هیچ مشکلی ندارم بلکه دارم مکرراً از این‌ها حمایت می‌کنم و به ساخته/سازنده، حق می‌دهم و آشکارا در برابر بنیاد مسکن، صف‌آرایی می‌کنم؟! صرف‌نظر از اینکه؛ شورای روستا طبق قوانین، حق داشته مانع ساخت‌وساز ایشان بشود و حتی در صدد تخریب خانه ایشان برآید (ولو اینکه از نظر بنده همگی غلط است!) و حق نداشته با انتقال این مشکل به پارکینگ سیدقاسم، صورت‌مسئله را تغییر بدهد، چرا ایشان دچار چنین سوءتفاهم مضحکی شده است که دوست و دشمن را از هم تشخیص نمی‌دهد و جای جلاد و شهید را عوض می‌کند؟! بنظرم؛ مشکل اصلی در «تأثیرات جادوئی» رنگرزهای مکار روستاست که پشتشان به نانکلی شیاد و ساده‌لوحی و بی‌خیالی اهالی، گرم است! تا اینجای مطلب، تهمت‌های اول و چهارم حسین‌دادا را مستنداً مورد بررسی قرار دادم و قضاوت نهایی را به خدای سریع‌الحساب و قاصم‌الجبارین و نیز عقلای اهالی می‌سپارم. و اما اتهامات دوم و سوم ایشان ..ادامه دارد. سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۳ آبان ۱۴۰۲ 🆔 @chelcheraaqHM 💠 🆔 @GonbadeFirozeh
بسمه تعالی قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۶۹) فراتر از تعارض منافع!! (بخش ۲۸) سیدصادق!! و ما ادریک ما سیدصادق!! (۰۱) در پیام شماره ۱۵۳ خود در کانال گنبد فیروزه، خطاب به فرزندان مرحوم آ.سیدابراهیم موسوی نوشتم؛ «شما پسرعمه‌های بنده هستید و تک‌تک شما را دوست دارم و مکلفم به خیرخواهی برای یکایک شما عزیزان»، همین احساس و گفته را نسبت به فرزندان مرحوم آ.سیدشفیع موسوی هم دارم. ولیکن در مرام بنده، وحدت بشرط عدالت است و عدالت بشرط وحدت! یعنی با وحدت بدون عدالت، هیچ میانه‌ای ندارم و با عدالت بدون وحدت هم ناسازگارم فلذا در مواجهه با آن‌ها شورشی و عاصی هستم و بی‌مهابا بر آن‌ها می‌تازم ولو با توسل به خشونت و ادبیاتی خشن! حق ملایمت و ملاطفت آنجاست که وحدت و عدالت، قرین همدیگر باشند. به اشتراک گذاشتن پیام‌هایی تحت عنوان «فراتر از تعارض منافع» در کانال گنبد فیروزه، بازخوردهای مختلفی در بین اهالی داشت که یکی از مفیدترین آن‌ها تماس‌های آ.سیدصادق (بیش از ۷۰دقیقه) در مورخه ۲۲ آبان بود! ایشان نکات خیلی مهم و بسیار ارزشمندی را بیان داشت که بنده نهایت تشکر و قدردانی از این اطلاع‌رسانی وی را دارم و قطعاً کمال استفاده از آن‌ها را در روشنگری قضایای هزارتوی این روستای کوچک به عمل خواهم آورد إن‌شآءالله. ضمناً ایشان فرمودند (با قید «فعلاً دوستانه»!) که بنده به علت توهینی که به او روا داشته‌ام (به کار بردن عبارت صادق‌رنگی در پیامهای اخیرم)، در کانال‌ها و گروه‌های خود از ایشان عذرخواهی کنم! ...ادامه دارد. ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۳ آبان ۱۴۰۲ 💠 گروه هم‌اندیشی سادات میدان 🎲
«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ» 🔹دوست و دشمن واقعی🔹 💠قال‌الحسین(ع): «مَن اَحَبَّکَ نَهاکَ وَ مَن اَبغَضَکَ اَغراکَ»؛[1] امام حسین(ع) فرمود: هرکس تو را دوست بدارد، تو را(از بدی‌ها و زشتی‌ها و کارهای ناشایسته) نهی می کند و هرکس تو را دشمن بدارد، تو را( به سوی زشتی‌ها و پلیدی‌ها و کارهای ناپسند)تشویق می‌کند. 📚1- بحارالانوار، ج ۷۵، ص ۱۲۸ 🌏مجتمع اهل البیت علیهم السلام ☝️از پیام‌های وارده☝️ سلام به گروه و کانال‌های حسینی منتظر بپیوندید: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
☫﷽☫ @SMHM212 ⁉️ از کی؟! از کی بگیرم؟! و خود را از کی بگیریم؟ (پاسخی به امثال ): غزّه و مسائل سه‌گانه و دوگانه آن 1⃣ الف) سه‌گانه (مثلث فلسطین): ⚠️ در قضیه قِصّه پر غُصّه غَزّه، با مثلثی مواجهیم که اضلاع آن عبارتند از: ۱) و جاری شبانه‌روزی در (باریکه غزه و بعضاً در کرانه باختری و تا حدودی هم در مرزهای لبنان) که از فردای عملیات محیرالعقول تاکنون لاینقطع ادامه دارد! و نزدیک چهل شبانه‌روز است که هر ۱۰ دقیقه یک کودک، سلاخی می‌شود و با هزاران تن بمب و موشک اهدائی ، طی جنایاتی سبعانه و وحشیانه و کم‌سابقه، ده‌ها هزار نفر از زنان و مردان فلسطینی به خاک و خون کشیده شده و صدها هزار نفر از خانواده‌ها آواره گشته‌اند! تلخ‌ترین واقعه غیرقابل انکاری که مقابل اتفاق می‌افتد و ادامه دارد! ۲) ضرورت مشاهده و معاینه و توجه عمیق و دقیق و مداوم و گسترده و لحظه بلحظه به ابعاد و اعماق و آثار ظلم و تحمیلی در این صفحه روزگار به سرکردگی بر و مظلوم در پهنه و توسعه إدراک و فهم و لزوم ایجاد و تشدید غیرت و همت نسبت به و آحاد بشر بویژه در جهت پی بردن به ضرورت اهمیتی و اولویتی نجات منطقه بویژه غزه از چنگال خون‌ریز و متمرکز در برای امحاء ملت فلسطین از طریق آشکار و بی‌محابا! ۳) اقامه انواع راهکارهای بازدارندگی درّندگان در سراسر جهان از تداوم سفّاکی و قصّابی غاصبان_قدس و حوالی مقدسه آن به پیشتازی مبارزان فلسطینی، لبنانی، یمنی، عراقی، ایرانی وو.. که هرچه زودتر باید بصورت روزافزون توسعه و تداوم یابد و «جنگ جنگ تا رفع کل فتنه»، تحقق یابد. 👌 حال هر شخص حقیقی یا حقوقی که خارج از این ، هرگونه گفتار و نوشتار و رفتاری که از خود بروز بدهد تا موجب مردمان این روزگار از این مثلث مقاومت و به تقویت آن شود، بدون تردید در جبهه تحرک دارد و باید سریعاً و قویاً منکوب شود. در مثلث مقاومت، قاعدتاً ما باید تکلیف خود را از و دریافت نمائیم نه از پلید و پلشت. یاوه‌گویی‌های گستاخانه امثال ظریف، خارج از «عرصه مثلث مقاومت» است و محکوم به هم‌آوایی با دشمنان که باید خفه‌خون بگیرند. ⁉️ آیا ما باید وظیفه و تکلیف خود را از بدبخت‌های ذلیل و بدنام‌هایی مثل ظریف (و در باطن؛ ذلیل، سخیف، شنیع و زمخت) بگیریم؟! ⁉️ از ( و ) و یا از و اشخاصی بی‌بنیاد یا بدبنیاد؟! از کی بگیریم؟! 💠 قرآن: «ءَ أَرْبَابٌ مُّتَفَرِّقُونَ خَيْرٌ أَمِ اللَهُ الْوَ'حِدُ الْقَهَّارُ؟!» (سوره یوسف/آیه ۳۹) یعنی؛ آیا خدایان متفرق (بی‌حقیقت مانند بتان و فراعنه و غیره) بهترند یا خدای یکتای قاهر و غالب؟ (این سؤال مهم در قرآن از زبان (ع) نقل می‌شود که گرفتار توطئه شده و به افکنده شد و مجدداً گرفتار شد و به زندان افکنده شد تا گردد! و اینک فلسطین، گرفتار بنی‌اسرائیل خبیث و هوس‌رانان منطقه و جهان گشته و پشت دیوارهای حائل به حبس و حصر کشیده شده و به تونل‌ها و چاه‌ها رانده شده است!) ✅ قرآن: «و مَا لَكُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِى سَبِيلِ اللَّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَ النِّسَآءِ وَ الْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَآ أَخْرِجْنَا مِنْ هَذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَ اجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنكَ وَلِيّاً وَ اجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنكَ نَصِيرا» (آیه ۷۵/سوره زنان) ًیعنی؛ شما را چه شده كه در راه خدا و (در راه نجات) مردان و زنان و كودكان مستضعف نمى‏جنگید؟! آنانكه مى‏گویند: پروردگارا! ما را از این شهرى كه اهلش ستمگرند، بیرون ببر و از طرف خود سرپرستى براى ما قرار ده و از سوى خودت، براى ما ياورى قرار بده. آری! طرح هر بحثی خارج از این «مثلث اسلامی و مستضعفین غزه»، خیانت در حق مسلمین و مستضعفین عالم است و هر کسی که مرتکب آن شود، بلاشک است. یعنی ناامید و هر کسی که در این ، دم از ناامیدی بزند، چیزی بجز قاذورات ابلیس نیست و باید رجم (رانده) گردد. ...ادامه دارد. ✍ حسینی(منتظر) دبیرکل حزب وحدت و عدالت ۲۳ آبان۱۴۰۲ 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 💠 🆔 @chelcheraaqHM
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
☫﷽☫ @SMHM212 (ادامه مقاله «دین و سیاست خود را از کی بگیریم؟»): 🚩🇪🇭🚩🇮🇷🚩 🌐 بزرگترین معجزه عملیات اینست که دَفعَةً، را ناگهان به ⚠️ بحبوحه مثلثی افکند که اضلاع آن عبارتند از؛ 1⃣ تصویری واضح از جنون نسل‌کشی 2⃣ فهم ضرورت واکنش به این توحش 3⃣ واکنش میدانی آحاد بشری به جنایات 👌 حال؛ واقعیت اینست که ما (انسان‌های دنیای امروز) در وسط این مثلث هستیم و هر کسی از خود/از دیگران می‌پرسد که چه کنم/چه کنیم؟! 🔥 متقابلاً (علیرغم غافل‌گیری‌های اولیه و ثانویه و...!)، بدنبال تغییر و تحریف اضلاع این مثلث هستند. به همین علت هم سزامند است، نامیده شود و بجرأت باید گفت که «حفظ یا حذف این مثلث در سطح جهانی»؛ عظیمی در سطح نبردی بزرگتر و مهمتر از جنگ جاری در است! بارزترین جلوه و بی‌پایان خیر و شرّ، امروز در همین نبرد حفظ/حذف مثلث مقاومت در سطح جهانی است. ادعاهای کذب «خستگی ملت ایران از مسئله فلسطین» و «عدم ضرورت جنگیدن ایرانیان بجای مستضعفین» در یاوه‌گوئی‌های امثال را در چنین عرصه‌ای باید مورد ارزیابی قرار داد. وی در صدد حذف و تشویش مثلث مقاومت است نه حفظ و تدویم آن! آیه ۷۵ سوره زنان و دختران (نساء) در صدد حفظ و تدویم ضلع دوم مثلث مقاومت (فهم ضرورت واکنش به توحش وحوش) است و وِرّاجی‌های امثال نباید جایگزین این آیت قرآنی و روایت نبوی (یا للمسلمین) گردد. ...ادامه دارد. ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) دبیرکل حزب وحدت و عدالت ۲۴ آبان۱۴۰۲ 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام
. ♻️ در سازمان اوقاف چه خبر است؟ 🔰 حمید رسایی: تا همین چند ماه قبل، آقای خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در برابر انجام تحقیق و تفحص مقاومت می‌کرد و با لابی کردن و پای کار آوردن برخی جایگاه‌ها مانع آن شده بود که تحقیق و تفحص در دستور کار مجلس قرار بگیرد. علاوه بر آن، روند نظارت سازمان بازرسی را هم دچار همین مصلحت‌اندیشی‌ها شده بود. با این همه و پس از فشار افکار عمومی، دست‌های پشت پرده که مانع انجام تحقیق و تفحص می‌شدند، برداشته شد و تحقیق و تفحص رأی آورد. اما حالا خبر می‌رسد که اوقاف همچنان در حال مانع‌تراشی است و به کمیته نظارتی مجلس اجازه بررسی نمی‌دهد! چرا؟ رییس سازمان اوقاف، اجازه بررسی منابع داخلی تخت مدیریتش را نمی‌دهد و مقاومت می‌کند با این بهانه که منابع داخلی از شئون ولایت فقیه است و مجلس اختیار ندارد! در حالی که رهبر انقلاب پیش از این به صورت علنی اعلام کرده‌اند که حتی نهادهای زیر نظر مستقیم ایشان هم از نظارت و بررسی معاف نیستند. واقعا در سازمان اوقاف چه خبر است؟ آن را که حساب پاک است، از محاسبه چه باک است. 🔺برای دیدن تحلیل‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1 ☝️از پیام‌های وارده☝️ سلام به گروه و کانال‌های حسینی منتظر بپیوندید: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
☫﷽☫ @SMHM212 ادامه مقاله «دین و سیاست خود را از کی بگیریم؟» و 🚩🇪🇭🚩🇮🇷🚩 https://eitaa.com/SMHM212/451 3⃣ (بخش سوم): ✅ این پرچم معنی‌دار! 🌐 عملیات عجیب جوانان غزه بنام ، ناگهان پرچمی را بر فراز به اهتزاز در آورد که تاکنون هیچ پرچمی این‌همه با این سرعت، برافراشته و دست به دست نشده بود! همچنانکه پرچم رژیم جعلی اسرائیل، اینهمه لگدکوب نگشته بود! 🇪🇭 هر رنگ پرچم چهاررنگ فلسطین، می‌تواند دارای مفاهیم مرتبطی با وضعیت فعلی و اوضاع سابق و ای‌بسا آتی فلسطین و آن باشد و هر کدام نشانگر مسئله و مطلب مرتبطی است: ⚫️ رنگ سیاه؛ نماد سیاهی و پایان مبهم و توحش بی‌پایان و حامیان و نوکران جهانی آن 🟢 رنگ سبز؛ نماد رشد و بالندگی محلی و جهانی انسان‌ها در فهم به خبیث و سفّاکان خون‌آشام اسرائیل 🔴 رنگ قرمز؛ نشانگر خطرپذیری در امر واکنش میدانی و عملی به توحش بی‌پایان و جعلی تحت‌الحمایه کامل و لزوم حمایت کل از تهدید و تحدید مستمر آن ⚪️ رنگ سفید؛ نماد صلح‌طلبی متعالی دائمی و پایدار در پرتو «وحدت و عدالت» محلی و جهانی و جهت‌دهنده میزان واکنش عملی به توحش صهیونیزم و نوع فهم ضرورت آن و از دل این مفاهیم واقعی است که ، در سطح جهانی، شکل گرفته است و ما در مرکز آن قرار داریم و همه انسان‌ها باید بسوی مرکز آن سوق داده شوند. ...ادامه دارد. ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) دبیرکل حزب وحدت و عدالت ۲۵ آبان ۱۴۰۲ 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام