eitaa logo
گنبد فیروزه
63 دنبال‌کننده
516 عکس
153 ویدیو
21 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینکه حضرت آقا به چند جای کشور از جمله و منسوب هستند حتماً حکمتی دارد؛ اما شاید غیر از مردم ، سایرین کمتر پاسخ این سؤال را بدانند که دیارِ اَجدادی کجاست؟ 🔽 پاسخ مُعظّم‌له در جمع مردم را ملاحظه فرمایید. 🔹سالروز این دیدار ‌(۷۹/۸/۲۷) گرامی ‌باد! ☝️از پیام‌های وارده☝️ سلام لطفاً به گروه و کانال‌های حسینی منتظر بپیوندید: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ☝️از پیام‌های وارده☝️ نقدونظر لیبرتارین‌های ایرانی! مردم خیلی زود از اقبال خود به لیبرتارین‌ها پشیمان خواهند شد و اما نسخه‌پیچی برای ! این بعد از آغاز (۱۹۰۵م) و در ایران (۱۹۱۰م)، کلید خورد و در آمریکایی به اوج خود رسید و این «کودتای خزنده ۱۱۵ ساله انگلیسی-آمریکایی» بعد از هم بی‌وقفه توسط دنبال شده است و آتی هم در معرض تهدید لییرتارین‌های ایرانی (اعم از چپ و راست/اصول‌چرا و افسادطلب آن) قرار دارد. این پیام‌ها را هم ببینید 👇👇👇 https://eitaa.com/SMHM212/304 💠 https://eitaa.com/SMHM212/305 💠 https://eitaa.com/SMHM212/306 💠 https://eitaa.com/SMHM212/309 💠 https://eitaa.com/SMHM212/373 💠 ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۳۰ آبان ۱۴۰۲ لطفاً به گروه و کانال‌های حسینی منتظر بپیوندید: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
فیلمبرداری از مردم بخاطر برخورد با بی حجابی؛ نه قانونی است و نه عقلانی! فیلمبردار‌ها مامور چه نهادی هستند؟ علی مجتهدزاده وکیل دادگستری در روزنامه هم میهن نوشت: سخت بشود برای توجیه این اقدام استدلال حقوقی و یا عقلانی یافت. چندین روز است که افکارعمومی و بسیاری از رسانه‌ها یک سوال بسیار ساده و ابتدایی دارند و آن هم اینکه این افراد کیستند؟ همین که در این مدت و به رغم حساسیت ایجادشده برای افکار عمومی، هیچ پاسخ روشنی به این سوال ساده و مهم داده نشده، خود به اندازه کافی خدشه به جایگاه قانون و متولیان قانون در ذهن مردم هست همین‌جا سوال مهمی پیش می‌آید؛ آیا این افراد از اعضای نیروی انتظامی هستند و اگر هستند چرا ملبس به لباس سازمانی این نهاد نیستند؟ اگر هم استدلال شود این افراد ذیل تعریف «ضابط خاص» مشغول فعالیت شده‌اند، باید مشخص شود ذیل کدام قانون چنین ماموریتی دریافت کرده‌اند چراکه براساس بند ب ماده ۲۹ قانون آئین دادرسی کیفری، ضابط خاص تنها در حیطه‌ای که قانون تعیین نموده و جهت انجام آن وظایف، ضابط محسوب می‌گردد. مانند وظیفه ماموران زندان نسبت به امور زندانیان. از نظر منطقی با توجه به وجود تجهیزات تصویربرداری مداربسته در ایستگاه‌های مترو و بسیاری از اماکن عمومی، این شائبه را ایجاد می‌کند که چنین اقدامی هدف دیگری هم دارد. هدفی که احتمالاً ایجاد هراس در مردم از رصد توسط ماموران و مواجهه سریع‌تر با آنهاست؛ هدفی که باز هم خود به جز تحدید حقوق شهروندی، عاملی است بر تنزل شأنیت قانون و متولیان قانون پ ن : با این جمله که عکسبرداری و فیلمبرداری توسط افراد طبق کدام ماده ی قانونی ممنوع اعلام شده است، کاری ندارم چون ( البینه علی المدعی ) نکته اینجاست که ۱ - نهادهای اطلاعاتی باید همسویی و رابطه ی وکیل پایه یک دادگستری نویسنده ی متن غیر مستند فوق و روزنامه ی هم میهن و کانال خبر فوری را با شبکه‌های معاند چون بی بی سی و من و تو پیدا کنند آیا کار فرهنگی مورد ادعای برخی مسئولان راجع به مسئله ی حجاب با وجود فرافکنی های چنین جریانات انحرافی و ضد دین و ضد منویات امامین انقلاب قابل انجام است؟ ۲ - پیداست و قابل اثبات که مروجین بی حجابی از چنین حرکات‌ امت حزب الله چنان دردشان آمده که انعکاس زوزه ها و ناله‌هایشان از آنسوی مرزها و از حلقوم به اصطلاح کارشناسان سرسپرده شبکه‌های معاند به گوش می رسد ۳ - به این ترتیب راه درست برای ضربه زدن و حمله ی مناسب به خاکریز دشمنان فرهنگی ملت قهرمان جمهوری اسلامی ایران و نقطه ی ضعف شان پیدا شده است و این خاکریز به‌ ياری حضرت حق و حضور پر رنگ و فعال و همگانی امت حزب الله فتح خواهد شد که نصر من الله و فتح قریب پژمان شمس کارشناس ارشد حقوق ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ☝️از پیام‌های وارده☝️ نقدونظر وجاهت فیلمبرداری از بدحجاب‌ها در یکی از گروه‌های مجازی حقوق‌دانان که «تصویربرداری از صحنه‌های بدحجابی علنی در جامعه»، تخطئه شد! و از اعضای گروه، نظرخواهی شد، بنده هم با ارائه این دیدگاه استدلالی خود، مشارکت کردم:👇 سلام بر اعضای محترم گروه! در مبحث جاری، وقتی پای داوری و قضاوت به میان می‌آید، بالتبع، «مستندسازی» هم ضرورت مضاعفی پیدا می‌کند. امروزه حتی هم فناوری‌های روز را به خدمت گرفته‌اند تا در داوری آن‌ها دچار کمترین خطا بشوند. خصوصاً که بعلت توسعه انواع مسابقات و عدم تکافوی تیزچشم و بی‌غرض، اتخاذ رویکردی بسوی بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، کاملاً معقول است. ، و و جرم و حرکتی ضد_قانونی است و نیازمند رسیدگی و و صدور حکم برای یا . ولیکن بعلت و وفور آن‌ها و عدم تکافوی مقابله با ، مسئله منطقی پیش می‌آید که در مانحن فیه، فرجام هر مورد مرتکبه، ارجاع آن بسوی داوری در است و قاعدتاً ذی‌ربط محتاج مستنداتی هستند که کارآمدترین آن‌ها از است تا ضمن امکانپذیری ادعای مدعیان، مبادا کسی یا کسانی بیهوده علیه بی‌گناهان، و نکرده باشند. بنابراین، تصویربرداری از بی‌حجابی و حتی بدحجابی و خطاکاران بمنظور ارائه به (و نه هیچ سوءاستفاده دیگری) نه تنها بلااشکال است بلکه بعنوان نوین برای و نوع و میزان و ، بسی ضروری است. مخالفت با چنین مطلبی، تضعیف با جرائم و نیز تنقیص امر و بالتبع بلاتکلیفی و است. این مطلب نیازمند تأملی است نه برخوردی احساساتی و سلیقه‌ای و...🙏 ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۹ آبان ۱۴۰۲ لطفاً به گروه و کانال‌های حسینی منتظر بپیوندید: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏
قابل توجه اهالی غیور امامزاده 💠 علاءالدین در افق آینده (۱۷۰) 💠 هماهنگی غیرقابل اغماض! با تشکر از دوستانی که این عکس‌ها را فرستادند، راجع به وجاهت عرفی و رسمی این جلسات (جلساتی که بدعوت شورای خائن روستا تشکیل می‌شود) فعلاً حرفی ندارم ولیکن راجع به «وجاهت غیرتی» (دینی/سیاسی) آن لازمست، نکاتی را باجمال عرض کنم: اهالی را سه دسته می‌بینم؛ ۱) آنها که بعلل مختلفی در جلسه حضور نیافتند! ۲) آنها که قبل از حضور در جلسه، ادب بخرج دادند و با حقیر تماس گرفتند و بنده هم تشویق کردم؛ علیرغم کراهتی که دارند، «فعالانه» شرکت کنند. با این‌حال متعجبم که چرا بعضی‌ها باز هم طفره رفتند! ۳) آنها که علیرغم وقوف به انواع خیانت‌های اعضای شورای پفیوز، بازهم با آنها هماهنگ هستند! قاعدتاً این مسئله، قابل اغماض نیست! و بلکه قابل تأمل است و مستندسازی برای آیندگان. تنها چیزی که در این‌خصوص می‌توانم بگویم اینست که آن‌ها مظهر غیرت و آگاهی و حساسیت روستا هستند!!! (اما از در عقب!) عجیب‌تر آنکه، در تماس‌های خصوصی، چنان از ناکارآمدی شورا گلایگی می‌کنند (و من هم می‌گویم؛ بجای گفتن این حرف‌ها به من بروید در جلسه، یقه خودشان را بگیرید) که آدم احساس می‌کند، بمحض رسیدن به جلسه، آن را به آشوب و کتک‌کاری خواهند کشید ولیکن بعداً بگوشم می‌رسد که جرأت نکرده‌اند حتی طرح مسئله و لااقل اشاره‌ای به آن‌ها بکنند!!! واقعاً زهی به این‌همه شجاعت و غیرت!!! آخه! ملاحظه و تعارف و رودروایسی و نرم‌خویی هم حدی داره! نداره؟! ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۳۰ آبان۱۴۰۲ ✅ کانال‌های حم‌ در ایتا 🆔 @SayyedAlaaddin 💠 🆔 @GonbadeFirozeh 💠 🆔 @chelcheraaqHM 💠
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نکاتی در رابطه با سبک زندگی رهبری که تا الان شاید کمتر کسی شنیده باشه 😇 @shamime141 ☝️از پیام‌های وارده☝️ 👌 تنها اشتباه گوینده این کلیپ، آنجاست که را در مفهوم تلقی می‌کند! در حالی که اولی از جنس است و دومی از جنس در عین‌حال؛ امام خامنه‌ای بلاتردید، نه تنها دارای خصلت نیکوی «حلم عام و سعه صدر» هستند بلکه از «علم خاص و شرح صدر» هم (که عنایت ویژه الهی به بعضی از رهبران دینی است) بهره‌های فراوانی دارند. ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۳۰ آبان ۱۴۰۲ لطفاً به گروه و کانال‌های حسینی منتظر بپیوندید: 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏
قابل توجه اهالی غیور روستای امامزاده 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۷۱): شکایت بی‌صاحب! (بخش ۰۱): در پیام شماره ۱۵۸ خود در کانال گنبد فیروزه به پاسخگوئی «پیام‌گذاری کذابانه» یکی از «گورخرهای ممدرنگی» در «گروه سیدعلاءالدین»، پرداختم و در پایان آن افزودم: «ممکنه از جعلیات خود ممدرنگی باشه که جرأت نکرده در گروه خودش باشتراک بزاره! اصلا تأییدش میکنه؟! یا تکذیب؟! هیچی به هیچی!» و انتظار می‌رفت که تأییدیه یا تکذیبیه‌ای در جایی دیده شود که تاکنون چیزی به بنده گزارش نشده است! ولیکن حال خبر رسیده که همان فرد (در گوشی من بنام «امامزاده تارک لینکی ۰۱» و با نام «hossein1358» در گروه شورای خائن) علاوه بر ارتکاب آن پیام‌گذاری کذابانه، تصاویری از مدارکی مربوط به فرجام شکایت کیفری آ.میرشجاع علیه نانکلی را هم در «گروه امامزاده علاءالدین» به اشتراک گذاشته است! و در توضیح آن با کلماتی مغلوط، نوشته: «این همه نامه های دادگاه که ک نفع نانکلی رای داده ولی حسینی منتظر خلاف این را میگه و میگه دادگاه ب نفع میرشجاع راب صادر کرده»!!! این مسئله (علاوه بر اینکه جوسازی و شایعه‌پراکنی‌های وی، قابلیت تحت پیگرد قضایی و انتظامی دارد)، نیازمند شفاف‌سازی برای اهالی غیور امامزاده هم است. اول از همه باید این ادعای کاملاً کذب خود را ثابت کند که نوشته «حسینی‌منتظر خلاف این را میگه و میگه دادگاه ب نفع میرشجاع رای صادر کرده»! ۱) «خلاف این را میگه» یعنی چه؟!! ۲) من کجا گفته‌ام؛ «دادگاه به نفع آ.میرشجاع، رأی صادر کرده»؟!! ...ادامه دارد. ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۳۰ آبان ۱۴۰۲ 💠 🆔 @GonbadeFirozeh 🎲 هم‌اندیشی سادات میدان
قابل توجه اهالی روستای امامزاده 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۷۲): شکایت بی‌صاحب! (بخش ۰۲): در پیام قبلی، اشاره کردم به فرد ناشناسی بنام «hossein1358» همراه با دروغ‌هایی که بافته و بارگذاری مدارکی در «گروه شورای خائن» (اطلاع‌رسانی امامزاده علاءالدین) که بعضی از آنها مقبول و یکی از آن‌ها (که ظاهراً سند تک‌برگی جدیدی برای موقوفه بودن دو دانگ امامزاده است ولیکن) با مشخصاتی ناخوانا و صرفا از یکطرف آن (بدون تصویری از ظَهر آن) که قاعدتاً مشکوک می‌نماید. مشارالیه (طبق نوشته یکی از اعضای آن گروه)، ظاهراً در گروه شورا هم ناشناخته است ولیکن مطمئناً ممدرنگی او را می‌شناسد و عنداللزوم باید به دادگاه، معرفی کند. عدد ۱۳۵۸ در معرفی نامبرده، احتمالاً اشاره به تاریخ تولد اوست که می‌شود نامردی ۴۴ ساله! در واقع از ۴۰ رد کرده و نمی‌شود وی را «غودوغ» (که از هر طرف بخوانی غودوغ، غودوغ است!) نامید و همان عشّک یا گورخر مناسب‌تر است! بنظر می‌رسد که وی از دریافت و بازنشر دو فقره «قرارنامه دادسرا+دادنامه دادگاه» (انتقالی از دادگاه به نانکلی و آنگاه به ممدرنگی و سپس به همپالگی‌های جوعل‌لغ!!) و نوشتن عبارت «این همه نامه های دادگاه که ک نفع نانکلی رای داده»! در گروه شورای خائن، خیلی «خر کیف» شده و به «آواز خر در چمن» پرداخته است! این کذّاب، همچنین نوشته است: «حالا رفتن از نانکلی شکایت کردن و باز ب دروغ میگوید که دادگاه ب دفع میرشجاع رای داده ولی دادگاه نانکلی رو تبرعه کرده»!! «رأی دادگاه ب نفع میرشجاع» (دروغ من‌درآوردی خودش!) را به من نسبت داده! ..ادامه دارد. ✍حسینی(منتظر) ۳۰ آبان۱۴۰۲ 🎲 سادات میدان
قابل توجه اهالی غیور روستای امامزاده 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۷۳): شکایت بی‌صاحب! (بخش ۰۳): این کیه؟! از زمستان پارسال، کاربری با شماره +989216057890 که خودش را «سیدمجید» و پسرعموی ممدشورا معرفی کرده، ولیکن نمی‌دانم کیست! ممکنست راست گفته باشد! شاید هم خود ممدرنگی باشد! (چون از این دُم‌بریده هر چی بگید بر می‌آد!) تاکنون او را نه دیده‌ام و نه صدایش را شنیده‌ام و صرفاً بصورت نوشتاری با هم کلکل‌هایی داشته‌ایم! در هر حال، سه روز قبل از جلسه دست‌بوسی اعضای شورای روستا توسط اهالی غیور روستا (در مسجد امام حسین(ع) در روز جمعه) کاربر مذکور، طی پیامی از من نظرخواهی کرد برای به اشتراک گذاشتن «عکس کلیه» ۱) «یک سری مدارک»ی که «بر اثر کنجکاوی برای خود»ش بدست آورده! ۲) دو رأی دادگاه (مربوط به شکایت آقاسید میرشجاع علیه نانکلی) ۳) «مستناد صدور سند دودانگ» بنده در جوابیه خود نوشتم: «... هر کاری دوست داری انجام بده، فقط خدا و آخرت را از یاد نبر ...»! تا اینکه کاربری ناشناس با شماره +989050390035 عیناً «همان وعده» را عملی کرد! وی در گروه ممدرنگی، خود را «hossein1358» نامیده است! حال چند احتمال؛ ۱) «حسین۱۳۵۸» همان «مجید» است! ۲) آن‌دو «هویت متفاوت»ی دارند اما «مأموریت مشترک»ی داشته‌اند ولیکن یکی وعده داد و دیگری عمل کرد!! ۳) «مجید»، «بر اثر کنجکاوی» چیزهایی را بدست آورده اما «حسین» همان‌ها را بازنشر داده ولیکن با نوشتن چند تا حرف دروغ و از یاد بردن خدا و آخرت!! ۴) هر دو ممکنست، خود ممدرنگی باشند!! ..ادامه دارد. ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۳۰ آبان۱۴۰۲ 💠 🆔 @GonbadeFirozeh 🎲 گروه سادات میدان
قابل توجه اهالی غیور روستای امامزاده 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۱۷۴): شکایت بی‌صاحب! (بخش ۰۴): توضیحاتی در باره گورخر روستا: کاربری با شماره ۰۹۰۵۰۳۹۰۰۳۵ در پیام‌رسان واتساپ قبل از فیلتر شدن، اولین کسی بود که از طریق «لینک واتساپی» وارد گروه بنده شد و هیچوقت هم خود را معرفی نکرد و لذا او را در گوشی خود «امامزاده لینکی ۰۱» نامگذاری کردم. این «تارک» در ۱۴۰۱/۱۰/۲۳ وارد پیام‌رسان ایتا هم شده و بصورت خصوصی اقدام به برقراری ارتباط با من نمود و خود را «سیدحسن» معرفی کرد! بنده علیرغم بی‌ادبی وی (سلام ندادن!) با سلام و خوشرویی، جواب کوتاهی دادم و از همانجا کَلکَل‌های بی‌ادبانه این منافق شروع شد. حال نمی‌دانم چرا در آخرین پیامش، ادعا کرد که «هرچه به این آقای منتظر گفتم واسم پیام نفرست ... باز به پی وی من پیام گذاشت»!!! از آنجا که وی عین سگ دروغ می‌گوید، از این به بعد ناچارم او را سگ‌رنگی بنامم! (ولو اینکه خود ممدرنگی باشد) اهالی غیور اگر این کذّاب را می‌شناسند حتماً از وی بخواهند که حداقل یک مورد از خواسته‌اش (واسم پیام نفرست) را عکس بگیرد و به اشتراک عموم بگذارد. این رنگرز در «گروه شورای خائن»، خودش را «hossein1358» معرفی کرده است! در هر حال چه سید حسن باشد، چه حسین۱۳۵۸ باشد و چه سیدمجید باشد و چه خود ممدرنگی باشد، بلحاظ امکان بازشناسی وی از سایر اهالی، عنوان سگ‌رنگی مناسب‌تر است که مرتباً هم پاچه گرفته است! حال برویم سراغ تحلیل اتهامات و ابهامات و مدارکی که این رنگرز سگ‌صفت مطرح کرده است: ...ادامه دارد. ✍ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۳۰ آبان۱۴۰۲ 💠 🆔 @GonbadeFirozeh 🎲 گروه سادات میدان