eitaa logo
گنبد فیروزه
62 دنبال‌کننده
534 عکس
164 ویدیو
21 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسمه تعالی قابل توجه اهالی امامزاده و مسئولین شهرستان 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۳۶۸): «پیش‌دستی بمنظور تداوم عوام‌فریبی»؛ (بخش ۱۵): دروغ‌ها و تهمت‌های شورای روستا در اطلاعیه رسمی شماره یک که موجب تشویش اذهان عمومی و قابل پیگرد قضایی هستند! دروغ هفدهم شورا) «در ضمن تمام پیامهای نامبرده به صورت پرینت موجود میباشد در صورت نیاز هر فردی اراعه خواهد شد.» «اراعه» یعنی؛ «بسيار شدن، افزون شدن طعام و افزون کردن طعام» که نمی‌دانم چه ربطی به پرینت پیام‌ها دارد؟! ⁉️ آیا می‌خواهد بگوید؛ هر کسی که علیه بنده شکایت کند، طعام بسیاری گیرش می‌آید؟!🙄😳 یا اینکه منظور شورای بی‌سواد، «ارائه» است؟!😂 (ناگفته نماند که بنده در پیام شماره ۵۰ کانال اطلاع‌رسانی سیدعلاءالدین؛ نوشتن «اراعه» بجای «ارائه» را جزو ۲۵ غلط املایی ممدننگی، به شمار آورده بودم ولیکن طبق معمول و کماکان شاگرد کودنی است و قادر به تصحیح اغلاط خود نبوده و نیست و نخواهد بود! 👌نکته: تکرار «اراعه» نشان می‌دهد که کاتب هر دو خطابه مغلوط؛ سرگشاده (۲۰ آذر ۱۴۰۱) و اطلاعیه شماره یک (۲۰ آذر ۱۴۰۲) علیه بنده؛ ممدننگی بوده است! ⁉️ حال چه راز و رمزی در این ۲۰ آذر هر سال است که لعین اوقاف را به سرگشاده‌نویسی ننگین و تحریک‌آمیزی علیه بنده وادار می‌کند؟!🙄 و الله أعلم!) برویم سراغ «پرینت موجود»! فرض می‌کنیم که مجموع پیامهای بنده، حدود ۱٫۰۰۰ صفحه بشود و پرینت هر صفحه هم حدود ۵٫۰۰۰ تومان باشد، هزینه هر نسخه پرینت از پیام‌های مکتوب و اسناد و مدارک پیوست آن‌ها حدود ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان می‌شود. حال اگر حداقل ۱۰۰ نفر از ۱۰۰۰ نفر روستا بخواهند بصورت انفرادی شکایت بکنند، مجموعاً ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان، بودجه لازمست! (با پانصد میلیون تومان چه کار مفیدتری می‌شود برای روستا انجام داد؟ یعنی شورای اهالی حاضر شده ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان هزینه پرینت بکند تا «کلیه اهالی محترم و اشخاص حقیقی و حقوقی و طوایف حسینی موسوی حسن آبادی داودی میرزائی و ....... درخواست میشود اگر هر گونه شکایتی از نامبرده دارند برای ثبت شکایت...» علیه بنده شکایت بکنند تا من محکوم بشوم به پرداخت ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان جریمه به صندوق دولت؟!! چرا؟!! برای اینکه در افشاگری خیانت‌ها و سرسپردگی‌های کفتارهای شرور روستا به نانکلی اوباش، بجای الفاظ اخلاقی و نازونوازش، الفاظ تندی به کار برده‌ام؟!!!) ولیکن اگر شاکیان، عقلی داشته باشند، بجای ارائه ده‌ها شکایت جدا جدا اقدام به شکایت دسته‌جمعی می‌کنند (تا رذالت «لیلة‌المبیت» این روستا هم در تاریخ درج شود!!). در اینصورت لازمست فقط یک نسخه از پیام‌های مرا پرینت بگیرند که می‌شود ۵ میلیون تومان. حال اگر در پرینت، تخفیف ویژه بگیرند و برخی از پیام‌ها و مدارک را هم پرینت نگیرند، ممکنست هزینه پرینت به دو سه میلیون تومان کاهش یابد. حالا خروجی این شکایت دسته‌جمعی اهالی (حداقل همان ۵ نفر کفتار پفیوز و خائن اصلی بعنوان دسته نوکران اصلی و ۵ نفر هم همپالگی‌های کثیف و زنگوله‌های گوش‌واره‌ها بعنوان دسته چاکران فرعی، جمعاً ۱۰ نفر از اهالی و حداکثر همان عنکبوت‌های اصلی کوچه جهنمی) چه خواهد شد؟! هزینه سرانه هر نفر حداقل ۲۰۰٫۰۰۰ تومان یعنی جمعاً معادل همان ۲ میلیون تومان محکومیت تعزیری (پرداخت جریمه نقدی در حق صندوق دولت) خواهد شد! این اعداد را از دو جهت برایتان به چرتکه انداختم که بگویم؛ همچنان که حداقل ۱۰ نفر از اهالی بصورت دونگی باید حداقل ۲ میلیون تومان هزینه کنند تا من به ۲ میلیون تومان جریمه محکوم بشوم و حال آنکه متقابلاً حداقل ۱۰ نفر دیگر از اهالی هم حاضرند بعنوان حمایت از بنده و از طرف من، بصورت دونگی ۲ میلیون تومان به صندوق دولت بپردازند! در واقع حداقل ۴ میلیون تومان، از جیب اهالی می‌رود برای محکومیتی که نه سوءسابقه محسوب می‌شود و نه در سیستمی ثبت می‌شود که به استعلامی جواب داده شود! ممکن هم است که هیچ محکومیتی صادر نشود! زیرا چنین جرمی قبلاً قضاوت شده است و نانکلی با استفاده از کلمه «مخاطبین»، زحمت اهالی را کم کرده است! و دادگاه هم بدون نیاز به پرینت‌های چند میلیون تومانی، پیام‌های هر دو کانال مرا در قضیه خرس‌خاله، مورد بازبینی و‌ بهره‌برداری قرار داده است! بنابراین زحمتی اضافی تلقی می‌شود! و اما ممکنست که اتفاق دیگری هم رخ دهد و آن، تحت تعقیب قرار دادن شاکیان است در دادگاهی دیگر که عجالتاً نمی‌دانم چه نتایجی را بدنبال خواهد داشت!؟ و توصیه می‌کنم، شاکیان، حتماً گواهی سلامت از هر نوع موادمخدر خود را هم همراه داشته باشند وگرنه ممکنست بدجوری مچاله بشوند! جهت دوم این برجستگی، به وضعیت خود شماها برمی‌گردد که این مبالغ بی‌ارزش برای شما، جنبه حیاتی دارد وگرنه اینهمه بدنبال رشوه گرفتن از اهالی و... نبودید! «ویل لکل همزة لمزة + الذی جمع مالاً و عدده»! ...ادامه دارد. ✍️سیدمحمدحسینی(منتظر) ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ سادات میدان 🎲 سیدعلاءالدین 🌹
بسمه تعالی قابل توجه اهالی امامزاده و مسئولین شهرستان 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۳۶۹): «پیش‌دستی بمنظور تداوم عوام‌فریبی»؛ (بخش ۱۶): دروغ‌ها و تهمت‌های شورای روستا در اطلاعیه رسمی شماره یک که موجب تشویش اذهان عمومی و قابل پیگرد قضایی هستند! فرار به جلو با شگردی نخ‌نما شده! چنانکه ملاحظه شد؛ شورای خائن روستا، بمنظور تحریک «کلیه اهالی و اشخاص حقیقی و حقوقی و طوایف حسینی موسوی حسن آبادی داودی میرزائی و...» برای شکایت علیه بنده (و صد البته بعنوان شگرد فرار به جلو!)، با طرح حداقل ۱۷ تا دروغ و دونگ، اقدام به تشویش اذهان عمومی نموده است که قابل پیگرد قضایی هستند. این شگرد فرار از جوابگویی با حمله متقابل، از فرط تکرار، نخ‌نما شده است و البته این دسیسه همیشگی خود را در قالب «اطلاعیه شماره یک» نامیدند تا وانمود کنند که حرف جدیدی است و برای یکمین بار دارد مطرح می‌شود!! یعنی این رنگرزهای ملعون، با این توهم که لابد می‌توانند مثل همیشه، اهالی ساده‌لوح را فریب بدهند، چندمین تهمت‌نامه خود را اولین اطلاعیه جلوه دادند! برای توجه به شگرد شیطانی پیشین و مسبوق به سابقه این شورای مکّار و شیّاد به چند نمونه واقعه، اشاره می‌کنم: بنده در پیام شماره ۳۲ (۷ آذر ۱۴۰۱) در خطابی محترمانه به شورای روستا نوشته بودم: «متوجه شدم که آقای نانکلی عضو گروههای مجازی شما بوده است! با توجه به اینکه ایشان بدون توجه به سوابق پرونده و بی‌اعتناء به مفاد وقفنامه اصلی و نیز آخرین تفاهم‌نامه خود با اهالی و‌ برخی اعضای شورای روستا، با سوءاستفاده از اختیارات خود، کلیه اهالی روستا را در مضایق مختلفی قرار داده است، که نوعی شمشیر بستن توهین‌آمیز علیه این روستا است، قاعدتاً لازمست پاسخگوی چند مسئله مهم باشید: ...» و در ادامه خطاب مذکور، اقدام به طرح ۷ سؤال مهمی نمودم که لازم بود شورای خائن به آن‌ها جواب‌های معقولی بدهد ولیکن بجای جوابی منطقی، اقدام به هوچی‌گری و جاروجنجال و رفتارهای عجیب و غریبی نمودند که نشانه‌ای از عدم شفافیت و نوعی طفره رفتن از جوابگویی داشت و گویای کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه بود! فلذا برای پاسخ به انواع فحاشی‌ها و هتاکی‌ها و اهانت‌ها و توهین‌های گستاخانه آن‌ها در پیام شماره ۵۲ (۱۴۰۱/۹/۲۷) خود نوشتم: «وابستگان به اژدهای ۷ سری (که در پیام قبلی خود سرهای آنرا برشمردم) در گروه‌های (مشهور به) ممدشورا، پیامهای مرا «متن‌های مزخرف»، «مهملات» و «جعلی، کذب، دروغ و فاقد ارزش» توصیف کردند! و از جواب‌گویی به ابهامات و سؤالات بنده طفره رفتند که خود نشانگر آن بود که متاسفانه جوابی برای توجیه رسوائی خود بجز توسل به اهانت و هتک‌حرمت ندارند. بنده اولین گام خود را روشنگری اهالی جهت نیل به فهم دقیق و صحیح صورت مسئله قرار دادم تا با ایجاد هماهنگی بتوانیم کلیه مشکلات را حل کنیم و شورای روستا می‌توانست عصای این حرکت باشد ولیکن بعلت آلودگی شدید به مفاسد مختلف، خودش تبدیل به معضلی شده است که قبل از کوبیدن بر سر اوقاف باید بر سر این شورا کوفته شود و شاید همزمان بر سر بقیه سرهای زهرآگین این اژدها (البته برای بنده، چیزی بیش از کِرم خاکی نیستند ولیکن برای اهالی خود را اژدهائی نشان می‌دهند که باید از آن‌ها ترسید و در پیامهای خصوصی اهالی من متوجه وحشت اهالی از دیکتاتوری این‌ها شدم که حتی می‌ترسند عضو کانال بنده بشوند و تقاضا می‌کنند پیامهای خود را بصورت خصوصی برای آن‌ها بفرستم تا مبادا باند شرور مذکور آن‌ها را بصرف عضویت در گروه بنده، بنحوی مورد انتقامجویی قرار بدهند!)» در پیام شماره ۸۵ (۱۴۰۱/۱۰/۲۲) نوشته‌ام: «با توجه به پیام‌های مسلسل بنده، دهها سؤال و ابهام در خصوص عملکرد اعضای شورا و امین موقوفه(موهومه)!، مطرح شده که قریب باتفاق آن‌ها بی‌جواب (و بدجواب!) مانده است! مخاطبین پرسش‌های مذکور بجای جواب منطقی و مستدل، نه تنها اقدام به هتاکی و فحاشی مستقیم و غیرمستقیم کردند بلکه با شگرد پیش‌دستانه و فرار به جلو القاء کردند که بنده باید جوابگوی افشاگری‌های خود باشم!!! ... + ... ده‌ها سؤال و ابهامی که متوجه آنهاست و بنده در پیامهای قبلی خود، ردیف کرده بودم، کماکان به قوت خود باقیست و طی پیامهای بعدی خود، آن‌ها را یک‌جا تجمیع خواهم کرد و آنها ناگزیر هستند که به اهالی پاسخگو باشند. در غیر اینصورت آسیب حیثیتی‌شان، تشدید خواهد شد.» بنابراین در طی دو سال گذشته، شورای پفیوز و پررروی تحمیلی بر روستا، هیچ تغییری پیدا نکرده است و کماکان بجای جواب به سؤالات جدی معطوف به خیانت‌های آشکار و پنهان، و عذرخواهی و توبه و جبران انواع کثافت‌کاری‌های خود، همچنان در موضع ننگین توهین و تهمت بر طبل فرار وقیحانه به جلو و حتی طلبکاری می‌کوبند! اطلاعیه شماره یک این فرقه جهول، چندمین اطلاعیه و بیانیه تکراری این دسته لجوج بیش نیست. ...ادامه دارد. ✍️سیدمحمدحسینی(منتظر) ۱۴۰۳/۳/۲۹ سادات میدان 🎲 سیدعلاءالدین 🌹
بسمه تعالی قابل توجه اهالی سریع‌العمل امامزاده 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت۳۷۰): 😳 سرعت عمل همکاری اهالی (در مدرک‌رسانی به بنده)!!! 🙄 ۸ مدرک مهمی که خیلی دیر به دست من رسیدند (و بمحض دریافت به اشتراک گذاشتم) عبارتند از: ۱) نامه غیرقانونی ۱۳۹۹/۸/۱۷ نانکلی به بنیاد مسکن آوج در موضوع کوچه جهنمی با ۳۵ ماه و ۲۰ روز یعنی نزدیک ۳ سال تأخیر (در تاریخ ۷ آبان ۱۴۰۲) بدستم رسید! ۲) نامه غیرقانونی ۱۴۰۰/۴/۲۲ نانکلی برای فریب اهالی با حدود ۲۳ ماه تأخیر (در تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲) بدستم رسید! ۳) توافق‌نامه غیرقانونی مورخه ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ نانکلی با جمعی از اهالی، بعد از ۱۰ ماه و نیم تأخیر (در تاریخ ۵ آذر ۱۴۰۱) بدستم رسید! ۴) صورتجلسه ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ اهالی با بنده بعد از ۲۲ ماه و ۲۰ روز تأخیر (در تاریخ ۶ دی ۱۴۰۲) بدستم بازگشت! ۵) نامه غیرقانونی مورخه ۱۴۰۰/۱۲/۴ نانکلی به دهیار و شورای روستا، بعد از ۹ ماه تأخیر (در تاریخ ۱۴۰۱/۹/۵) بدستم رسید! ۶) نامه غیرقانونی ۱۴۰۰/۱۲/۴ نانکلی به دادسرای آوج بعد از ۲۰ ماه تأخیر (در تاریخ ۷ آبان ۱۴۰۲) بدستم رسید! ۷) سند غیرقانونی موقوفه بودن دو دانگ روستا صادره در مورخه ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ با یک‌سال تأخیر (در تاریخ ۲۵ دی ۱۴۰۲) بدستم رسید! ۸) استشهادیه غیرقانونی مورخه ۱۴۰۲/۸/۱۲ عنکبوت‌های کوچه جهنمی با ۴ ماه و نیم تأخیر (در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۲) بدستم رسید! ⁉️ آیا اینهمه سرعت عمل در مساعدت حقوقی بنده توسط اهالی و شورای خائن روستا برای قلع و قمع فرد مهاجم متجاوز به حقوق اهالی، قابل ثبت در فهرست رکوردهای گینس نیست؟!😭😂😭 ✍️سیدمحمدحسینی(منتظر) ۱۴۰۳/۳/۳۰ سادات میدان 🎲 سیدعلاءالدین 🙏
بسمه تعالی قابل توجه اهالی امامزاده 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت۳۷۱): زایمان شورای خائن! ورود رسمی بنده به قضیه تهدید و تجاوز نانکلی به حقوق اهالی، از همآیش ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ با این سؤال شروع شد: از کجا مطمئنید که نانکلی به اهالی حمله حقوقی کرده است؟! اگر مدرکی دارید به بنده ارائه دهید. در بند ۱ صورتجلسه هم که نوشتیم «مراجعه به اداره ثبت»، برای بدست آوردن مدرکی دال بر دخالت نانکلی در امور روستا بود. ولیکن مدارک مورد نیاز بنده برای اقدام مستند علیه نانکلی به مدت بیش از ۹ ماه و ۹ روز و ۹ ساعت و ۹ دقیقه و ۹ ثانیه در شکم حرامخواره شورای حرامی بود و قصد زاییدن نداشت! و بالاخره اولین مدارکی که بدستم رسید در مورخه ۱۴۰۱/۹/۵ بود! یعنی ۹ ماه و ۲۰ روز طول کشید. ۶ مدرک از این ۸ مدرک مهمی که بدست من رسیده، قبل از ۱۴۰۱/۹/۵ در اختیار شورای خائن روستا بوده اما صدایش را در نمی‌آورده است تا تصرف عدوانی شش‌دانگ روستا توسط نانکلی، بی‌سروصدا به نتیجه برسد! نخستین صورتجلسه اهالی برای مقابله با اوقاف نانکلی، دارای ۵ ماده بود: ۱) مراجعه افراد به اداره ثبت اسناد شهرستان آوج ۲) عدم مراجعه افراد به صورت انفرادی و تک‌روی جهت اخذ سند تا تعیین تکلیف و روشن شدن موضوع ۳) در صورت ادعای ابطال سندهای روستای امامزاده علاءالدین توسط اوقاف، این اداره بصورت مکتوب علت ابطال اسناد را به اهالی ارائه نماید. ۴) پیگیری حقوقی و قانونی از طریق وکیل معتبر در صورت عدم حصول نتیجه موضوع و پیگیری قضایی (هزینه وکیل بایستی توسط اهالی/سادات پرداخت گردد) ۵) نتوانستم بخوانم! ✍️سیدمحمدحسینی(منتظر) ۱۴۰۳/۳/۳۰ سادات میدان 🎲 سیدعلاءالدین 🌹
بسمه تعالی قابل توجه اهالی امامزاده و مسئولین شهرستان 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت۳۷۲): 😳سرعت عمل همکاری اهالی (در مدرک‌رسانی به بنده)!!!🙄 (بخش دوم): ۹) توافق‌نامه فضولی ۱۳۹۳/۲/۴ حمداله داودی و یداله داودی با سیف‌اله داودی و صفت‌اله داودی و سایر نقاشی‌ها پس از ۱۰ سال و ۲۵ روز تأخیر (در تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳۰) بدستم رسید! ۱۰) توافق‌نامه غلط مورخه ۱۳۹۵/۵/۳۱ فضول‌های روستای امامزاده (دو عدد حسینی، دو عدد موسوی، دو عدد مستأجرین) با بزرگ‌های روستای نقاش با ۷ سال و ۳ هفته تأخیر (در تاریخ ۱۴۰۲/۷/۲۰) بدستم رسید! لازم به توضیح است که؛ ۱) دهیار وقت (آ.سیدمیرشجاع) بعد از ماهها دوندگی و طی مکاتبات و مراودات و مرابطاتی با دولت‌مردان شهرستان آوج، استان قزوین و تهران، موفق می‌شود که مجوز حفر چاهی در بهترین نقطه دسترسی به بزرگترین سفره زیرزمینی «آب دولتی» را به دست آورد و حتی عملیات حفاری را آغاز و به آب فراوان و گوارای قابل استخراجی دست پیدا می‌کند. ۲) حسودها و دخوها و خودسرهای روستا با این ادعای کاملاً پوچ و دروغین که آب مذکور، معادل حق‌آبه اهالی روستای امامزاده علاءالدین از منابع آب‌های سطحی منطقه است و اگر به روستا منتقل شود اهالی امامزاده از حق‌آبه متعلق به اراضی خود محروم خواهند شد، مخفیانه با تکمیل عملیات حفاری و «انتقال آب دولتی با هزینه دولتی» به روستای امامزاده، مخالفت می‌کنند و زحمات دو ساله آ.میرشجاع را بر باد می‌دهند!! ۳) توافق‌نامه‌های مذکور بخشی از مدارکی است که در این راستا تاکنون بدست بنده رسیده است. ...ادامه دارد. ✍️سیدمحمدحسینی(منتظر) ۱۴۰۳/۳/۳۱ سادات میدان 🎲 سیدعلاءالدین 🌹
بسمه تعالی قابل توجه اهالی امامزاده و... 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۳۷۳): حفّاری خدمت و حفّاری خیانت! هر کسی که ذره‌ای غیرت داشته باشد باید از شدت غصه، خون گریه کند! از این که؛ همزمان با آ.سیدمیرشجاع که بعنوان تنها دهیار بومی در حال برنامه‌ریزی و دوندگی برای اخذ مجوزها و عملیات حفاری چاه آب دولتی نقاش جهت انتقال آن (بعنوان بهداشتی‌ترین آب شرب منطقه) به روستای امامزاده علاءالدین بوده است، تعدادی از اهالی روستای امامزاده هم در حال برنامه‌ریزی و دوندگی برای عملیات حفاری غیرمجاز جهت دست‌یابی به گنج‌های بقعه مبارکه و دفینه‌های قبرستان قدیمی پیرامونی آن بوده‌اند! آری حفار داریم تا حفار! حفار دل‌سوز اولی را علاوه بر این که تمام زحماتش در باب حفاری چاه آب در کف رودخانه نقاش و... بر باد می‌دهند، بلکه مورد هجمه وحشیانه تروریست‌های داعش‌صفت هم قرار داده و به همراه پسرش تا حد مرگ کتک می‌زنند تا از صفحه روزگار حذف نمایند و او بعداً هم سکته می‌کند و از کار می‌افتد! و اما حفارهای ده‌سوز دومی هم ضمن مشارکت و بلکه سلسله‌جنبانی در خیانت بزرگ بر باد دادن زحمات دلسوز روستا، به گنج‌هایی دست می‌یابند که آن‌ها را تبدیل به ثروتمندان افسانه‌ای می‌کند! و اینک با کمال وقاحت در جای‌گاه طلبکاری هم نشسته‌اند و به ریش بنده و همه اهالی می‌خندند! و حتی اهالی را تحریک به شکایت علیه بنده می‌کنند! اف بر این روزگار دون‌پرور! در چنین معرکه‌ای، دون‌کیشوت روستای ما (یداله داودی!) ادعا می‌کند که حق داشته، جلوی سیدمیرشجاع‌الدین حسینی را بگیرد و در انتقال آب چاه عمیق نقاش به امامزاده، سنگ‌اندازی بکند! زیرا که آ.میرشجاع در حال خیانت به سادات امامزاده بود! و اگر او موفق می‌شد که آب آن چاه را به روستا برساند، سادات امامزاده برای همیشه از حق‌آبه خود در ملک نقاش، محروم و کلیه مزارع آن‌ها خشک و نابود می‌شدند!! زیرا اهالی نقاش تصمیم گرفته و صریحاً گفته بودند که اگر از چاه میرشجاع، یک قطره آب به امامزاده برسد، سیدهای امامزاده را برای همیشه از آب رودخانه نقاش محروم خواهیم کرد! و من پرچمدار مبارزه مقدسی شدم تا حق‌آبه سادات را از دست شجاع و صفت نجات بدهم!!! چه کسی برای او خبر آورد؟! ولیکن بنده مطمئن هستم که این دخوی ما را فریب داده‌اند! اگرچه باز هم ادعا می‌کند که او خودش پیشقراول بوده و دیگران را وی بسیج کرده است و خلاصه اینکه شجاعانه همه‌چیز را به گردن می‌گیرد ولیکن نمی‌گوید که چه کسی برای او خبر آورد که اهالی نقاش به سرکردگی صفت‌اله داودی، در صدد توطئه علیه حق‌آبه سادات هستند؟! از کجا معلوم که این خبر، خبر صحیحی بوده است و اهالی نقاش، واقعاً جلسه محرمانه‌ای داشته‌اند که در آن به چنین عهد غیرقانونی برسند؟! از کجا معلوم که اصل خبر دروغ نبوده است؟! از کجا معلوم که آورنده خبر احتمالاً جعلی، صرفاً در صدد فریب و تحریک یداله نبوده است؟! هم آ.میرشجاع می‌دانست و هم بزرگان نقاش که آب‌های سفره‌های زیرزمینی، متعلق به دولت هستند و هیچ ربطی به حق‌آبه منبعث از جریان آب‌های سطحی رودخانه نقاش ندارند. (به همین علت هم وقتی اهالی نقاش و دخوهای امامزاده جمع می‌شوند تا دهیار وقت امامزاده را متقاعد بکنند که بجای حفر چاه، برود از پایین‌ترین قسمت رودخانه نقاش که دارای «آب قلمّه‌»ای قابل توجهی بوده، آب بگیرد و حتی برای تأمین هزینه‌های برق‌رسانی و لوله‌کشی آن، اعلام آمادگی می‌کنند که نقداً بر عهده بگیرند، اما آ.میرشجاع زیربار نمی‌رود. زیرا رها کردن «آب فراوان دولتی زیر عمقی» در سودای «آب سطحی قابل چنگ‌اندازی توسط زمین‌خواران و آب‌خواران»، واقعاً خسارت و حماقت و دیوانگی بود.) خیلی مشتاقم بدانم آن روباه مکاری که گربه‌نره را فریب داده کدام رذلی بوده است! مگر اینکه ادعا کند واسطه‌ای در میان نبوده است و او خودش در جلسه فتنه و تهدید نقاشی‌ها حضور داشته و با گوش‌های خودش از آن‌ها شنیده است! فلذا قاطی کرده و مصمم شده بزند زیر میز! ولیکن وی ادعا می‌کند که خودش پیشقدم شده و بقیه اهالی را هم با خود همراه کرده است! گیریم که دروغ نمی‌گوید! ولیکن این سؤال پیش می‌آید که در اینصورت چرا هیچکدام از بقیه دخوهای روستا چنین خبری را در بین اهالی به اشتراک نمی‌گذارند و بدون هیچ‌گونه استعلامی از آ.میرشجاع، مخفیانه همراه یداله می‌شوند تا بصورت پنهانی، بهترین طرح و خدمت او را بر باد بدهند و در واقع در حق کلیه اهالی روستا مرتکب چنین خیانت بزرگی بشوند؟! ⁉️ چرا امثال کاظم‌رنگی و حمدولاه داودی (که پیوسته در صدد وارد کردن ضربه‌های سنگین و مهلک به منافع اهالی بوده و هستند)، اهالی را به همایش و هم‌اندیشی و چاره‌جویی دعوت نمی‌کنند و مخفیانه به صفت بی‌صفت نقاشی، نرد عشق می‌بازند؟! و اما اشکالات مدیریتی آ.میرشجاع در این ماجرای تلخ؛ ... ...ادامه دارد. ✍️سیدمحمدحسینی(منتظر) ۱۴۰۳/۳/۳۱ سادات میدان 🎲 گروه سیدعلاءالدین 🌹
بسمه تعالی قابل توجه اهالی امامزاده و...! 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۳۷۴): خیانت محسن‌گنجی در حق اهالی! (بخش اول): بنده در پیام مورخه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ نوشته بودم؛ «... در باره سایر مزخرفات وی، متعاقباً توضیح خواهم داد.» و اینک (بعد از ۱۸ ماه و ۸ روز!) وقتش رسید که به یکی از مزخرفات محسن‌گنجی پاسخی بدهم: این تازه‌به‌دوران‌رسیده طی پیامی در گروه مجازی شورای خائن نوشته: «... هر موقع سری به گروه میزنم حالم بده میشه همش صحبت اوقاف و وقف‌نامه و... این آقایون سه ماهه قرار بود اوقاف را به دادگاه پاسگاه بکشانند و سند عرصه و عیان بگیرند و اکنون یک سال گذشته و اوقاف حریص‌تر و هزینه‌ها چند برابر و هییییییچ حرکت رو به جلو و موفقیت‌آمیز صورت نگرفته فقط اوقاف را هشیار و بیدار کردند به نظر من بجای وقت گذاشتن برای تایپ این متن‌های مزخرف با سازمان آب مکاتبه میکردند الان ما به روستاهای همجوار آب صادر می‌کردیم»!! که فریبه وی در تاریخ ۱۴۰۱/۹/۲۲ بدست من رسید و به اشتراک گذاشتم. جوابیه: اولاً) از همایش ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ تا زمانی که وی این پیام تخریبی را نوشت، حدود ۱۰ ماه گذشته بود نه «یک‌سال»ی که ادعا می‌کند! ثانیاً) وقتی که آغاز رسیدن مدارک مورد نیاز به دست بنده، بعد از ۹ ماه و سه هفته بوده، من چگونه می‌توانستم «سه ماهه اوقاف را به دادگاه و پاسگاه» بکشانم؟! ثالثاً) نانکلی اوباش بعد از دسته‌گل شما، از قضیه چکمه سفید (بهمن ۱۳۹۴)، هشیار و بیدار بود. این اهالی بودند که بعلت ابتلاء به شما خائنین در بیهوشی و خواب بودند! ...ادامه دارد. ✍️ سیدمحمدحسینی(منتظر) ۱۴۰۳/۳/۳۱ گروه سادات میدان 🎲 گروه سیدعلاءالدین 🌹
بسمه تعالی قابل توجه اهالی روستای امامزاده و مسئولین شهرستان 💠 علاءالدین در افق آینده؛ (قسمت ۳۷۵): خیانت محسن‌گنجی در حق اهالی! (بخش دوم): رابعاً) همانطور که در پیام شماره ۳۷۱ گنبد فیروزه نوشتم؛ برخی از مدارکی دال بر دخالت غیرقانونی نانکلی اوباش در امور روستا، (که برای حمله حقوقی معقول و مطمئن به نانکلی اوقاف، لازم داشتم) با ۹ ماه و ۲۰ روز تأخیر از آغاز مبارزه (۱۴۰۰/۱۱/۱۴) بدستم رسید و بعضی از مدارک مورد نیاز هم بعد از سه سال از تاریخ صدور آن‌ها! آن‌هم نه با زایمان شورای خائن بلکه به طرقی غیر از همکاری اعضای خائن شورا (از جمله برادر خودت)! و خودت هم اگرچه عضو رسمی شورای خائن نبودی ولیکن بعنوان همپالگی آن، چندجانبه در حق اهالی، مرتکب خیانت شده‌ای! ضمن آنکه هیچ‌گونه همکاری (حتی در حد ۱٪) بخرج ندادی بلکه بعلل کاملاً شناخته‌شده‌ای، پیوسته در صدد تحقیر و تخریب بنده بودی! خامساً) در تاریخ😳۲۰ آذر🙄 ۱۴۰۱ ممدنانکی با استناد به دستور تو (و حسن‌آبادی‌های عضو شورا)، «گروه اطلاع‌رسانی امامزاده علاءالدین در ایتا» را منحل کرد! که نشانگر شدت نفوذ تو در تصمیمات این شورای خائن است. صرف‌نظر از علت چنین نفوذی و دستوری، مهم اینست که در خیانت پنهان‌کاری شورای خائن در مسئله مدارک مورد نیاز برای مقابله با نانکلی اوباش، تو هم بی‌سهم نیستی! (بجز امضای بی‌خاصیت ۱۴۰۰/۱۱/۱۴) و چنین ننگی تا زمانی که توبه و جبران نکنی، مایه رسوائی تو در نزد اهالی خواهد بود. 🔰 اشاره به بقیه خیانت‌های تو و پاسخ به سایر مزخرفات تو بماند برای وقتی دگر! ..ادامه دارد. ✍️سیدمحمدحسینی(منتظر) ۱۴۰۳/۳/۳۱ سادات میدان 🎲 سیدعلاءالدین 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دروغگویی به گوسفندان ⏪ روایت هوشنگ امیراحمدی استاد دانشگاه آمریکا و تحلیلگر سیاسی از ظریف : 🔻ظریف سالهای ساله با من دوسته به من میگفت مردم ایران گوسفندن به این مردم فقط باید دروغ گفت. ✍دوستان انقلابی تا می تونید این کلیپ رو منتشر کنید. هوشنگ امیر احمدی از دوستان خود این جماعت و یک ایرانی خارج نشین هست که این حقایق رو در خصوص اصلاحطلبان و نگاه این جماعت به مردم بیان میکنه . این فیلم رو منتشر کنید تا اونهایی که به فکر انتخاب مجدد این جماعت هستند بفهمند با طناب پوسیده چه کسانی داخل چاه فلاکت و بدبختی میشن. 🔴 👇 @bidariymelat
گنبد فیروزه
نمی‌دانم چرا وقتی این حرف‌ها ☝️را می‌شنیدم، همه‌اش یاد نانکلی و کفتارهای وابسته او در روستای امامزاده علاءالدین، می‌افتادم؟!!! آیا این خائنین غیر از «دروغ و خیانت»؛ وجه مشترک دیگری هم دارند؟
🔆 زلزله سال ۱۳۸۱ روز یکم تیرماه سال ۱۳۸۱ ساعت ۷:۲۸ دقیقه صبح زلزله ای به بزرگی 6.4 ریشتر به مدت ۷ ثانیه به وقوع پیوست که ۲۶۱ کشته و ۱۵۰۰ نفر زخمی و ۵۰ هزار نفر آواره شدند. مرکز زلزله روستای چنگوره و آبدره بود. این دو روستا کاملا تخریب شدند و بیشترین تلفات مربوط به چنگوره و بعد آبدره بود. قدرت زلزله به حدی بود که حتی در تهران نیز کاملا احساس شد. بعد از زلزله اصلی حدود ۲۰ پس لرزه دیگر به وقوع پیوست که بسیاری از روستاهای قاراقان تقریبا تبدیل به ویرانه شد. منطقه آوج و بوئین زهرا تا بحال ۴ زلزله بزرگ را بخود دیده ، که بزرگترین آن در سال ۱۳۴۱ به بزرگی 7.2 ریشتر بوده است. چون این منطقه بر روی گسل قرار دارد ، باید ساخت و ساز ها را طوری انجام داد که هنگام وقوع زلزله آسیب کمتری ببینند. روستاهای منطقه که قدمت زیادی داشتند ، بر اثر زلزله از بین رفتند و با ویرانی آنها چیزی جز خاطرات مبهم زندگی هزاران نفر باقی نمانده است. به مناسبت یکم تیر ، سالروز زلزله ی ۱۳۸۱ یادی کنیم از مرحومان خانم بتول ملک محمدی ،آقای مرتضی فلاح عباسی و آقای مجتبی فلاح عباسی با قرائت حمد و سوره. پیج اینستاگرام کانال عمومی شهیدآباد 👇 https://instagram.com/shahidabadiha?igshid=vvhz0j4iphii کانال عمومی شهیدآباد👇 @shahidabadyha📚
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
🇮🇷﷽☫ 💎 @SMHM212بانیان وضع موجود❕ رضایت از و ؛ امری کاملاً نسبی است همچنانکه آن هم امر مطلقی نیست. وضع موجود ایران؛ حکایت همان لیوانی را دارد که کسی فقط نیمه پر آنرا می‌بیند و شکرگذاری کرده و اظهار رضایت دارد و کسی هم فقط نیمه خالی را می‌بیند و ناشکری پیشه کرده و اظهار نارضایتی می‌کند! بدیهی است که هر دو حالت این مطلق‌گرائی‌ها قرین و و نیست و دعای «اللهم أرنا الاشیاء کما هی» به ما آموخته که واقعیت‌های موجود را همانطور که هست ببینیم؛ نه کمتر و نه بیشتر. نگاه مطلق به وضع موجود (همه چیز خوب است/ همه چیز بد است!) قطعاً و احمقانه‌ای است. احمقانه‌تر از نگاه غلط مذکور به (سیاه‌نمائی ۱۰۰٪ی و سفیدنمائی ۱۰۰٪ی) نسبت دادن وضع موجود به یک شخص حقیقی یا حقوقی است. فلذا باید پرسید کدام است؟ هر کسی که و بانیان «بخش نامطلوب وضع موجود» را به یک شخص حقیقی یا حقوقی محدود و منحصر نماید، اگر گرفتار وقاحت و پلیدی نباشد، قطعاً اسیر حماقت و پلشتی است. در «بخش مطلوب و شوق‌آفرین وضع موجود»، قطعاً «ملت رشید ایران»، «ولایت و علمای ربّانی»، «شهداء و ایثارگران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت» و در یک کلمه؛ «نظام جمهوری اسلامی ایران» بر سکوی قهرمانی و قله افتخار ایستاده و تا ابد بر تارک دنیا می‌درخشند. ولیکن در «بخش نامطلوب و شرم‌آور وضع موجود»، یقیناً خیلی‌ها مذموم و محکوم هستند. این خیلی‌ها در نگاه درست، جامع و دقیق امام معصوم(ع) عبارتند از اضلاع یک که باعث و بانی کلیه بدبختی‌های جوامع بشری از جمله جامعه ایرانی هستند: «اللهم ... و اکفنی؛ شرّ الشیطان و شرّ السلطان و سیّئات عملی» (امام سجاد علیه‌السلام در دعای ابوحمزه ثمالی) ☝️☝️☝️ سهم هر کدام از اضلاع «مثلث شوم بدبختی‌های همه جوامع بشری»، چقدر است؟! شاید سزامند باشد که سهم را در عاملیت وضع بد موجود ۳۰٪ در نظر بگیریم! مکار وسوسه‌گر حتی لحظه‌ای هم از هیچ شخصی (اعم از حقیقی و حقوقی) فروگذار نبوده و نیست و نخواهد بود. کمّ و کیف آنقدر هولناک است که باید به خدا پناه برد. سهم (نظام سلطه در سطح جهانی و مؤثر در کلیه بلاد بشری) در شرارت و فتنه‌گری کمتر از شیطان لعین نیست. فلذا سزامند است که علت ۳۰٪ بدبختی‌های عالم را در فتن صهیونیزم شیطانی و سراغ گرفت که ایضا یک لحظه هم هیچ ملتی از جمله را به حال خود رها نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. و اما سهم در این معرکه (مسائل و مصائب وضع موجود اعم از مشکلات، معضلات، بحران‌ها و فجایع مشهود و ملموس آن)، چقدر است؟! سزامند است ۴۰٪ از الباقی عاملیت در بدبختی‌های را بصورت مساوی بین ملت‌ها و حکومت‌ها تقسیم کنیم تا سهم هر کدام ۲۰٪ باشد! هم از این قاعده مستثناء نیست. در ایران شاید کسانی یافت شوند که بخواهند ۴۰٪ سهم دولت/ملت را به سلطان (بویژه شیطان بزرگ؛ ) نسبت دهند ولیکن دور از واقعیت است. زیرا ۲۰٪ کم و کیف بدبختی‌های موجود زیر سر اعضاء و ارکان دولت و بلکه حکومت است، همچنانکه ۲۰٪ آن‌ها هم زیر سر آحاد و اقشاری از ملت است. شاید کسانی بخواهند با تکیه بر عبارت «الناس علی دین ملوکهم» تمام تقصیرات (۲۰٪ی) ملت را به حکومت و دولت حواله دهند ولیکن لازمست در باره مفهوم عبارت «یا اشباه‌الرجال و لا رجال» امیرالمؤمنین؛ علی(ع) هم نیک بیاندیشند. فلذا هر کسی سهم خود را دارد و باید به همان میزان هم پاسخگو باشد. همچنین؛ حکومتی که «ساختار صوری و صیرورتی» معیوب یا کارگزارانی دور از «دانائی، دلسوزی و دلیری دین‌دارانه» داشته باشد، نمی‌تواند در پلشتی‌ها و پلیدی‌های وضع موجود، بی‌تقصیر باشد. و اما در این معرکه دهشتناک، ما کجای قضیه است؟ و نقش آن را در وضع موجود چگونه می‌توان ارزیابی کرد؟ مطمئناً قضاوت آسانی نیست! شاید سزامند باشد که به روحانیت ۵۰٪ نمره مقبولیت بدهیم زیرا که در حوزه‌های افتخارآمیز وضع موجود، نقش کاملا مفید و مؤثری را ایفاء کرده است ولیکن ۵۰٪ هم نمره مردودیت می‌گیرد زیرا که نمی‌تواند خود را از ۴۰٪ سهم «سیّات‌العمل ارکان حکومت و اقشار جامعه» مبرّیٰ سازد! اگر آحاد و اقشاری از ملت به مسیر و مصیر خلاف و خطا رفته و ۲۰٪ بدبختی‌ها و شرارت‌های جامعه را رقم زده باشند، جای سؤال خواهد بود که میزان «کم و کیف انذار و هشدار روحانیت» چقدر بوده است؟ و احیانا چرا مؤثر نبوده است؟ همچنانکه اگر حکومت در مسیر و مصیر بدساختاری و بدکارگزاری خود موجب ۲۰٪ از شرارت‌ها و بدبختی‌های جامعه بوده، ایضا «میزان کم و کیف هشدار و اخطار روحانیت» چقدر بوده است؟ و چرا مؤثر نبوده است؟! ✍ سیدمحمدحسینی‌(منتظر) ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ 💠 🆔 @chelcheraaqHM 🎲 گروه هم‌اندیشی چلچراغ معارف و احکام 🙏
﷽ ❤️رسول اکرم (ص) 🍀هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبی‌هایش از بدی‌هایش بیشتر نشود شیطان بر پیشانی‌اش بوسه می‌زند و می‌گوید این چهره ایست که رستگار نمی‌شود
هدایت شده از مقالات حسینی منتظر
سلام وقتی روی هر پیام (در پیام‌رسان ایتا)، ضربه بزنید، پنجره‌ای باز می‌شود که حاوی ۹ ردیف کلمه است. در این پنجره، آیا تفاوت «هدایت» با «هدایت بدون نقل قول» رو می‌دانید چیست؟ و تفاوت «کپی» با آن‌ها در چیست؟ جواب: بازنشر پیام با گزینه اولی (هدایت)، کنتور می‌اندازد و به اعداد پیام (در ذیل هر پیام و در کنار علامت چشم) می‌افزاید. ولی دومی (هدایت بدون نقل قول) بر تعداد بازنشر پیام، هیچ عددی اضافه نمی‌کند و حتی مرجع پیام را هم به مخاطب نشان نمی‌دهد. و اگر صرفاً کل پیام را «کپی» بکنید و در جایی بریزید، حتی لینک‌های پیام را هم منتقل نمی‌کند. «کپی لینک» هم به شما این امکان را می‌دهد که از پیام دلخواه خود، نشانی آن‌را بگیرید و در پیام‌های بعدی از آن برای ارجاع دادن، استفاده کنید. حروف یا کلمات و یا جملاتی که حاوی لینک باشند، به رنگ آبی دیده می‌شوند و کلیک روی نوشته‌های آبی‌رنگ شما را به پیام مربوطه می‌برد. محض اطلاع! 🙏💐