هدایت شده از Ms HSIN
برق روستا از ساعت ۲۲ روز چهار شنبه هفته گذشته ، بدلیل وزش باد بسیار شدید، قطع شد.
من مدتی منتظر شدم تا بلکه از دهیار یا شورای روستا به اداره خبر بدن و مسئولین بیان و وصل کنند.
دیدم خبری نشد.
بناچار خودم تلفنی اطلاع دادم ، تا صبح فردا خبری نشد.
مجددا اطلاع دادم ، باز خبری نشد.
اجبارا نزدیک ظهر به رییس اداره اطلاع دادم. و نهایتا در ساعت ۱۵ آمده و برق خانه هارا وصل کردند.
و یخچاهای خانه ها بکار افتاده و مواد غذایی داخلشان فاسد نشدند.
و نور خانه های اهالی ساکن نیز به خانه ها رونق بخشید.
ولی از همان روز تابحال کوچه ها را وصل نکرده و شدیدا ظلمات به کوچه ها حاکم است. و احدی که احساس مسئولیت داشته باشد وجود ندارد.
این بی اعتنایی به مشکلات عدیده روستا، و عدم اقدام برای رفع این مشکلات، نشاندهنده این است که این روستا مسئول دلسوزی که متعهد به انجام وظیفه باشد، ندارد.
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۰۹۵):
پاسخ حرافیهای ملاء روستا؛
(نقادی ن.سرگشاده ک.م.) ۵۱
... اهالی عمدتاً (خیلی بیشتر از روستا) در تهران و حومه به کار و زندگی خود مشغول هستند. فلذا برای مرکزنشینی آنها هم باید تدبیری اندیشید. ابوی و اخوی در قالب هیئت مذهبی جوانان (خرقانیهای مقیم مرکز؟) در این اندیشه بودند که اوقات تهراننشینی اهالی را هماهنگ نمایند و حتی «صندوق تعاون» را راهاندازی کرده بودند تا حتیالامکان از لحاظ اقتصادی، اهالی مساعدت شوند.
به همین دلیل بنده در صدد تداوم آن «حرکت مذهبی و اقتصادی موجّه» بودم تا بجای صرف اوقات خود در عرصه ییلاقی اهالی در روستا، خدمت خود را در قالب و عرصهای دنبال کنم که آنها در تهران در تکاپوی کار و زندگی هستند.
چنین شد که از تأسیس «شرکت تعاونی توسعه و عمران تهران» سر در آوردم با این تمایز که ۱۲ میلیون تهرانی را هم بعنوان همسایههای جدیدمان، ضمیمه ۱۲۰ خانوار اهالی روستای خودم بکنم!!😂
آری! تفاوت ما فقط پنج تا صفر ناقابله! تازه اگر معنا و مفهوم آنرا دریابیم که ظاهراً بسی ثقیل است!
علل عدم حضور محسوس بنده در ییلاق روستا:
۱) «نفر» (کوچیدن بدنبال تفقه دینی و سیاسی)
۲) حضور جانبازانه در جبهات رزم دفاع مقدس
۳) مأموریتهای برونمرزی (.P.R.S)
۴) انواع فعالیتهای ملی و فراملی
۵) توجه به حضور اهالی در تهران
با همه این احوال، هیچگاه از اوضاع اهالی روستا در روستا، غافل نبودم ولو اینکه؛
- بعد از زلزله، شخصاً موفق به احداث خانهای در آن نشدم.
- باغ و زمینهای بنده خارج از محدوده محل منازعات از جمله ششدانگ امامزاده است.
و حتی اگر کلیه اهالی هم مرا (به دستور رئیس شورایشان!)، «ممدچرت» بنامند و برای دفاع از حیثیت و منافع خودشان، اجازه «دانائی، دلسوزی و دلیری دینمدارانه» به بنده ندهند، من از دِینی که به حفظ و توسعه امامزاده علاءالدین دارم، نخواهم گذشت.
و حال آنکه حداقل نیمی از اهالی، روشن گشته و اعتمادی به کفتارهای شرور روستا ندارند و نیم دیگر آنها هم دیر یا زود، پردههای تردید را خواهند درید. فقط امیدوارم، بیداری آنها نوشداروی پس از مرگ سهراب نباشد!
زلزله مطلع دهه ۸۰ اگرچه موجب کمآبی روستا شد ولیکن نقطه عطفی هم برای توسعه روستا گردید. و پس از آن بود که شاهد همسایههای جدیدی شدیم و قاعدتاً در هر نوع برنامهریزی برای روستا آنها هم باید بحساب میآمدند و لزومی نداشت نادیده گرفته شوند.
از طرفی اکثریت اهالی، از مطلع دهه ۵۰، تهران و حومه را محل اصلی کار و زندگی خود قرار داده بودند که روز به روز بر همسایههای جدیدشان افزوده میشد و لزومی به نادیده گرفتن آنها هم نبود!
حال این سؤال نیز مطرح میشود که؛ آهای اهالی امامزاده! شما برای اهالی ساکن تهران (خودتان و همسایههای جدیدتان در این کلانشهر) چه کردید؟!
و سایر سؤالاتی که ک.م. در نامه سرگشاده خود از بنده پرسیده است!
همانطور که اشاره کردم تعدادی از اهالی (با محوریت ابوی)، مصمم بودند که این سؤالات را در قالب هیئت مذهبی مقیم مرکز و صندوق تعاون، پاسخ بدهند و در امتداد تکاپوی آنها بنده فعالیت اجتماعی خود را عمدتاً در این شهر بنا نهادم. آیا خطا کردم و اینک بایستی مورد شماتت امثال ک.ش. قرار بگیرم؟!
قاعدتاً بنده در تهران به هر امری که میپرداختم، اهالی هجرت کرده به این شهر هم نصیبی از آن میبردند ولو بصورت قطرهای از اقیانوس!
مضافاً که بنده سراغ ندارم در برنامه اهالی مقیم مرکز، حتی یک مورد شرکت نکرده باشم مگر آنکه بیخبر بودهام و تنها موردی که نتوانستم حضور پیدا کنم، جلسه سال گذشته در شهر ری بود که البته امیدی هم به مفید بودن آن برای اهالی نبود!
بنابراین تمرکز بنده عمدتاً معطوف به خدمت به اهالی تهران (با مشمولیت اکثریت اهالی روستا) بود که عجالتاً نقش «امّالقرآء اسلام» را دارد و برخی از فعالیتهای بنده عبارت بودند از:
۱) فعالیتهای مذهبی و مبارزات انقلابی در قالب؛
۱/۱- شرکت در هیئت خرقانیهای مقیم مرکز
۱/۲- شرکت در هیئت محله خزانه بخارایی
۱/۳- تشکیل «گروه سلحشوران علوی» در محله خزانه شهید بخارایی (۱۳۵۶) بمنظور مشارکت در براندازی رژیم پلید پهلوی که فقط ۱۵ سال داشتم و محصل مقطع راهنمائی
۱/۴- تشکیل «انجمن توحیدی مستضعفین بازار» در محله بازار سنتی تهران (۱۳۵۷) که تظاهرات و تعطیلی اعتراضی بازار علیه رژیم شاه در اولویتم بودند.
۱/۵- شرکت در تظاهرات و راهپیمائیهای انقلابی و دیوارنویسیها و پخش اعلامیهها و..
۱/۶-مشارکت فعال فرهنگی و سیاسی در جنبش نرمافزاری علیه تبلیغات گروهکهای ضدانقلاب (عمدتا در حوالی دانشگاه) که در صدد جذب سمپات و تروریست بودند.
۱/۷- عضویت در حزب جمهوری اسلامی و اردوهای جهادی آن
۱/۸- مشارکت فعال در انتخابات ریاست جمهوری و..
و همزمان؛
۱/۹- دستفروشی و کارگری
...ادامه دارد.
حم
بهار ۱۴۰۲
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی امامزاده علاءالدین
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۰۹۶):
آقای ک.م. (هماهنگ با گله کفتارهای روستا!) با این تصور که بنده در بین اهالی، چندان شناخته شده نیستم! لذا با شگرد «أنظر إلی من قال و لا تنظر إلی ما قال» و انحراف توجه اهالی از «گفتهها» به «گوینده» (و تحقیر گوینده)، گمان کرد؛ میتواند ننگ را با رنگ پاک کند!
چنانکه داماد ایشان هم صریحاً گفت: من غریبه از وقتی که داماد این خانواده شدهام در این ۱۶ سال، همه اهالی این روستا را میشناسم اما عجیبه که از شما حتی اسمتان را هم تا حالا نشنیدهام!!
حال اگر بعنوان یک روستائی در بین نسل جدید روستا ناشناخته بمانم اینها با تکیه به ناشناس بودن بنده و تأکید بر آن، یکهتازی کرده و حواس اهالی را از گفتههای بنده دور میکنند تا از پاسخگوئی و شفافسازی مسائل خیانتبار خود فرار نمایند و اگر بنده ناچار شوم که خلاء ناشناسی خود را اندکی پر کنم، فغان بر میدارند که فلانی در صدد خودستایی است!!
واقعاً متحیرم که از کی تا حالا، اشاره به رزومه سوابق، علائق و ذوائق، خودستائی است!؟!
در هر حال ضمن تأکید بر اینکه اصل توجه اهالی محترم باید «ترجیح گفته بر گوینده» باشد و روی گفتههای بنده و سایر خادمین روستا تمرکز شود نه شخصیت فردی آنان، بخاطر فاصله شناختی نسل جدید روستا و نیز همسایههای جدیدی که هیچگونه شناختی از دوره قدیم آن ندارند و نه تنها خودم را قبلاً ندیدهاند بلکه اسم مرا هم نشنیدهاند، ناچارم در معرفی خیلی کوتاه خود، شمهای از سوابق خویش را مورد اشاره قرار بدهم تا پاسخ این سؤال هم درآید که؛ «کجا بودی تا حالا؟»!
پاسخ حرافیهای ملاء روستا؛
(نقادی سرگشاده ک.م.) ۵۲
ادامه رزومه اجمالی حم؛
۲) مطالعات مذهبی، سیاسی و سینمائی و تشکیل «انجمن سینمائی فجر» بمنظور «صدور هنری انقلاب اسلامی به تمام جهان» از طریق تولید فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی (۱۳۵۹) با حمایت شهید رجایی و شهید باهنر و..
و همزمان؛
۲/۱- بلیطفروشی و نمایش فیلم در مساجد (و سالن تئآتر شهر!)
۲/۲- مبارزه با گروهکهای چپاندیش در عرصه هنر
۲/۳- مبارزه با تفالههای رژیم شاه در عرصه رسانه
۲/۴- خبرنگار افتخاری مجله هفتگی سروش (+درج گزارشی از روستای امامزاده)
۲/۵- تحریر مقالاتی برای روزنامههای انقلاب اسلامی (بنیصدر) و جمهوری اسلامی (حزب جمهوری اسلامی) و..
۲/۶- انحلال انجمن مذکور (زمانی که کنترل آن بدست عوامل سازمان کمونیستی پیکار افتاد!)
۲/۷- ناکامی در همکاری با سازمان صدا و سیمای قطبزاده (معدوم) بجرم مکتبی بودن سناریوی پیشنهادیم!
۳) مشارکت فعال رزمی در جبهههای دفاع مقدس تا مرحله جانبازی (۶۲-۱۳۶۰)
و همزمان؛
۳/۱- همکاری با گروه تئاتر ادارهکل ارشاد اسلامی کرمانشاه
۳/۲- همکاری با عقیدتی سیاسی پادگان ۲ لشگر ۸۱ زرهی
۳/۳- مدیریت آشپزخانه و هوشیاری در پیشگیری از عملیات مسمومسازی سربازان توسط منافقین بمنظور خلع سلاح پادگان
۳/۴- توزیع غذای مازاد بین جنگزدگان و فقراء باختران
۴۴) تحصیلات حوزوی (۶۸-۱۳۶۲) و همزمان؛
۴/۱- دریافت مقام استادی (بدلیل پیشرفت جهشی) ۱۳۶۳
۴/۲- پاکسازی حوزه علمیه شرق تهران از نفوذیهای انجمن حجتیه (انجلیزیه)
۴/۳- کسب رتبه اولین معمم حوزه علمیه آیةالله جلالی خمینی شرق تهران (۱۳۶۴) بدست آیةالله مهدوی کنی
۴/۴- لبخند رضایت امام خمینی بابت تدریس و مدیریت بنده حقیر در حوزه علمیه خمین
۴/۵- اعزامهای مکرر به جبهات دفاع مقدس بعنوان مبلغ (+ همکاری با اعزام مبلغ اهواز)
۴/۶- امامت جماعت قرارگاه مرکزی سپاه سوم قدس در اهواز (به فرماندهی سردار جعفری)
۴/۷- سرکشی به خطوط مقدم جبهههای دفاع مقدس سراسر جنوب (و ارزیابیهای فرهنگی، دینی و روانی گردانهای رزمی)
۴/۸- تأمین تدارکات تیپ طلاب رزمی و سایر تیپهای سپاه سوم قدس (+ تأمین ۶۰ دستگاه TV)
۵) تحصیلات حوزوی (۷۱-۱۳۶۴) و مأموریتهای تبلیغی و حراستی در ناوگان دریایی بینالمللی (به مقصدهای ژاپن، کره جنوبی، سنگاپور، ایتالیا، آلمان، یونان، هلند، بلژیک و اسکندریه) بعنوان افسر .p.r.s
و همزمان؛
۵/۱- مربی کمیته انقلاب اسلامی (قبل از ادغام)
۵/۲- تشکیل خانواده با سه فرزند
۵/۳- امام جماعت و تدریس در وزارت سپاه (قبل و بعد ادغام)
۵/۴- بازرس در «سازمان بازرسی ویژه فرمانده کل قوا» و دریافت لوح تقدیر از حاج علی فلاحیان
۵/۵- مشاور ژنرال شهید علی صیاد شیرازی در «معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح» و تقدیر آنشهید عالیمقام.
۶) همراهی هیئت اقتصادی بخش خصوصی به ترکیه (استانبول) جهت مذاکره و معاقده با یکی از شرکتهای بزرگ ترکیه که شیعه بودند و مایل به سرمایهگذاری در ایران بعد از جنگ
و همزمان؛
۶/۱- دیدار از آنکارا و مذاکره با معاون اقتصادی سفارت ایران در ترکیه (۱۳۶۸)
۶/۲- دیدار از پروژههای عمرانی شرکت ترکیهای در سواحل دریای مارمارا (مرمره)
...ادامه دارد.
حسینی منتظر
بهار ۱۴۰۲
سیدمحمدحسینی(منتظر)؛
مسئول فرهنگی لشگر ۷ ولیعصر(عج) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خوزستان (جبهه کرخه نور) ۱۳۶۴
ضمیمه پیام شماره 096 گنبد فیروزه:
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/229
سیدمحمدحسینی(منتظر)؛
سخنران مدعو در مراکز فرهنگی، هنری شهرداری تهران و سایر ادارات
(عید غدیر ۱۳۸۶)
⭕️جزئیات جدید از درگیری در روستای دانیال متل قو/ بازداشت اعضای شورا، دهیار روستا و عوامل تیراندازی
رئیس کل دادگستری مازندران:
🔹پس از منازعه مسلحانه منتهی به قتل در روستای دانیال از توابع شهر سلمانشهر شهرستان عباسآباد، اعضای شورا اسلامی و دهیار روستای دانیال، با صدورِ قرارِ تامینِ کیفری، بازداشت و روانه زندان شده و عوامل تیراندازی نیز در مرجع انتظامی، تحتنظر قرار دارند.
🔹این درگیری ناشی از وضعیت وقفیت زمینهای روستای دانیال میباشد که قدمت وقف آن به حدود ۷۰ سال قبل برمیگردد.
🔹اداره اوقاف مدعی است که حدود ۹۰ هکتار از زمینهای روستای مذکور به عنوان عین موقوفه تلقی شده و باید تحت تولیت متولی خاص (موقوفهی عام امامزاده دانیال) قرار گیرد.
💢کانال خبری #شهدای_ایران
✅@shohadayeiran57
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی امامزاده علاءالدین
علاءالدین در افق آینده؛
(قسمت ۰۹۷):
تداوم سرقتها!!!
عطف به بند ۵ پیام ۰۴۲ اطلاع داده شد که؛ دزدیها و سرقتها به انحاء گوناگون متأسفانه کماکان در روستا تداوم یافته است و آخرین آنها قبل از عید نوروز ۱۴۰۲ صورت گرفته است که سارق داخلی از غیبت صاحب مال سوءاستفاده کرده و بستههای کود او را از درب خانهاش به یغما برده است!
صد البته بدیهیست که نگهبان روستا (حتی اگر ۱۰ نفر باشد) نمیتواند بر در و دیوار همه خانهها پایش مستمری داشته باشد ولیکن اگر کفتارهای شرور اجازه میدادند لااقل در معابر اصلی روستا دوربینهای مداربسته، نصب شود، قاعدتاً این دزدیها و حرامخوارگیها به حداقل خود میرسید تا اهالی مجبور نباشند هم پول نگهبانی پرداخت کنند و هم مال و اموالشان دائما به غارت برود!
(ضمناً در این رزومهنویسی اجمالی، صرفاً در صدد جواب این سؤالم که اغلب اهالی میپرسند: «تا حالا کجا بودید؟!» وگرنه بیان جواب این سؤال که «در آنجاها چهها میکردم؟»، آسوده شبی خواهد و خوشمهتابی!
و در قریب باتفاق این امور، تئوریسین (te'orisiyan) بودم. یعنی اشتغال و پیشه اصلی بنده تئوریپردازیهای نوآورانه و سپس حرکت بر مدار آنها بوده است.
«نویسنده، رزمنده، جانباز، موجی، مبارز، انقلابی، شورشی، خبرنگار، بسیجی، پاسدار، روحانی، امام جماعت، مبلغ، مدرس، معلم، مفسر، مربی، مشاور، نخبه، استاد، پیشگو، ادیب، علامه، منتقد، نقاد، نقاش، مسئول، مدیر، مدیرعامل، مدیرمسئول، رئیس، دبیر، دبیرکل، کارشناس، شاعر، ساحر، فرمانده، کوهنورد، دریانورد، جهانگرد، افسر، روشنفکر، سناریست، گرافیست، هنرمند، بازیگر، کارگر، کارگردان، کارآفرین، کارمند، بانکدار، سیاح، سیاستمدار، بازجو، بازرس، بازرس ویژه، عزرائیل، خلاق، مخترع، مبتکر، بلاگر، افشاگر، نوآور، فنآور، آبادگر، خیّر، دکتر، مهندس، مقتصد، فقیه، حقوقدان، تاریخدان، سيدِخندان، سخنران و امثالهم»، معمولاً عناوین ناحق و بعضا بحقی بودهاند که توسط دیگران به بنده نسبت داده شدهاند ولیکن همگی بنظرم ذیل «تئوریسین» بودن این «طلبه بسیجی» و صد البته «محقق و نظریهپرداز»، قابل ارزیابی هستند!
و «سادهلوح، بازیچه، متوهم، ممدچرت، تلقین میت، بیکار، خطگیر و..» هم از آخرین عناوین اهدائیست!
هر کسی از ظن خود شد یار من!)
و اما بعد؛
پاسخ حرافیهای ملاء روستا؛
(نقادی سرگشاده ک.م.)۵۳
ادامه رزومه اجمالی حم:
۶/۳- تأسیس ۳ شرکت تعاونی رزمندگان (ناتمام مثل صدها شرکت مشابه بعلت شعاری بودن طرح هـ. رفسنجانی در حمایت از رزمندگان پس از جنگ!)
۷) تحصیلات حوزوی (۷۵-۱۳۷۲) و مأموریتهای تبلیغی و تدریسی به مناطق محروم س. و ب.
و همزمان؛
۷/۱) ابداع روش سوادآموزی جهشی (سوادآموزی در ۲۴ ساعت!)
۷/۲- تشکیل مرکز اسلامی کوثر
۷/۳- تدریس علوم قدیمه و فنون جدیده در حوزه زابل
۷/۴- تدریس در مدارس دولتی و غیرانتفاعی (راهنمائی، دبیرستان و دانشسرا) زابل
۷/۵- مبارزه با عوامل انجمن حجتیه
۷/۶- مبارزه با دراویش و صوفیان
۷/۷- درگیری با فرماندار زابل تا برکناری وی
۷/۸- طراحی قوه خامسه (ارشادیه) نظام ج.ا.ا. (بمنظور جبران آسیبپذیری فرهنگی نظام) و ارائه به رئیس جمهور وقت؛ هاشمی (۱۳۷۴) که متأسفانه قبول نکرد!
۷/۹- مصاحبه با تلویزیون (پخش از انواع کانالها) ۱۳۷۵ در موضوع تهیه جامعترین نرمافزار قرآنی (با کمک اخوی؛ آ.سیدعلی) آنهم در محرومترین استان کشور!
۸) ریاست «خانه آموزش هنر و ادبیات سوره» (۸۱-۱۳۷۵) در محله ۷چنار تهران
و همزمان؛
۸/۱- عضویت در هیئت مدیره کارخانجات کفش شادانپور (و نماینده کارگران در انجمن اسلامی)
۸/۲- تأسیس حزب وحدت و عدالت
۸/۳- عضویت در «تعاونی چندمنظوره صالحان»
۸/۴- تشکیل آموزشگاههای زنجیرهای «کوکب فیلم» با ۹ شعبه در سراسر تهران و نیز «کوکب رسانه» و «کوکب دانش»
۹) ریاست «خانه نوآوران سازمان فرهنگی هنری شهرداری» (۸۷-۱۳۸۱)
و همزمان؛
۹/۱- ابداع مبتکرانه دهها وسیله فنی مهندسی
۹/۲- شرکت در جشنواره ایدههای نو و کسب رتبه برتر نوآوری با ابداع دستگاه و استادیوم ورزشی-تبلیغی تاواتاو (بالابال) ۱۳۸۱
۹/۳- تأسیس «انجمن نخبگان ایران» و تمهید دیدار نخبگان علمی با مقام معظم رهبری که هنوز هم هر سال تکرار میشود و با توصیه معظمله «بنیاد ملی نخبگان ریاست جمهوری» تشکیل گردید. (۸۵-۱۳۸۱)
۹/۴- کارشناس مسئول هویتی فرهنگسرای خاوران (۱۳۸۳)
۹/۵- کارشناس ارشد مذهبی و نوآوری ستاد قلمرو شرق سازمان فرهنگی شهرداری (۱۳۸۴)
۹/۶- کارشناس ستادی تلفیق بودجه و امکانات فرهنگسراها و مشاور مدیریتی معاونت هماهنگی سازمان فرهنگی (۱۳۸۵)
۹/۷- کارشناس فرهنگی مرکز فرهنگی نوجوانان تهران (۱۳۸۶)
۹/۸- ابداع تکنیکهای ابزارمند نوآوری و خلاقیت (دستگاههای مهندسی برای مخترعسازی ایرانیان)
..ادامه دارد.
سیدمحمدحسینی(منتظر)
بهار ۱۴۰۲
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
سیدمحمدحسینی(منتظر)؛
کارشناس طراحی فرهنگی مرکز فرهنگی هنری نوجوانان تهران ۱۳۸۷
(اقامه نماز جماعت در مراسم جشن تکلیف دختران)
کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @SayyedAlaaddin
🆔 @SayyedAlaaddin
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @GonbadeFirozeh
🆔 @GonbadeFirozeh
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
جهت ارتباط گفتمانی معطوف به روستای امامزاده علاءالدین، لطفا از طریق عضویت در گروههای ذیل، استفاده نمائید. 🙏🌹✌️
گروه «سید علاءالدین»:
https://eitaa.com/joinchat/3763470541Cd25cef0ad4
گروه «هماندیشی سادات میدان»:
https://eitaa.com/joinchat/1424556326Cd51a6f2d0a
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
🌻🌿🌺🍃
🌿💐
🌺
🍃
#متن 4⃣
🛑 چه نیازی هست که برای ظهور امام عصر عجل الله ، زمینه سازی کنیم و شرایط ظهور را در جامعه فراهم کنیم ⁉️
💥 به این دلیل که👈 حکومتِ هیچ ولیِ زمانی قرار نیست با معجزه در جامعه گسترانیده شود و جامعه باید قابلیت خود را نشان دهد ❗️
💠 امام صادق علیه السلام میفرمایند :
⚜ قسم به خدایی که جانم در دست او است اگر قرار بود کارها خود به خود درست شود برای رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم درست می شد.
[غیبت نعمانی]
✅ به این معنا که جامعه باید مستعد و آماده ی ولیِ هر زمانی باشد. لذا با دست روی دست گذاشتن و یکجا نشستن نمی توانیم شرایط ظهور را فراهم کنیم ، و تا شرایط ظهور هم فراهم نشود ظهور امام عصر صورت نمی گیرد.
🔰 مقام معظم رهبری می فرمایند : جامعه ای میتواند پذیرای مهدی موعود باشد که در آن👈 آمادگی و قابلیت👉 باشد ، در غیر این صورت مثل حرکت انبیا و اولیا در طول تاریخ بی نتیجه میماند.
🌟 مردم جامعه باید به این حقیقت دست یابند که وقتی ما میخواهیم متخصص معصوم را سر راس جامعه قرار بدهیم باید اول از خود جامعه شروع کنیم و آمادگی و قابلیت را در مردم جامعه ایجاد کنیم⬅️ زیرا این امر یک کار جمعی است و این امر مهم هم صورت نمیگیرد الا با تهذیب.
👈 یعنی بندگی خداوند و اطاعت از امام با پیاده شدن ﴿ تقوا ، حقیقت اسماء الله و توجه تام به امام ﴾ در جامعه گسترانیده شود .
✨ پيامبر صلي الله عليه و آله :
يَخرُجُ ناسٌ مِنَ المَشرِقِ فَيُوَطِّئونَ لِلمَهدِيِ سُلطانَهُ .
🔹 پيامبر صلي الله عليه و آله : مردمى از مشرق قيام مى كنند و زمينه حكومت مهدى را فراهم مى آورند.
[ كنزالعمّال ، ح 38657 ]
🇮🇷 اساس و بنیاد انقلاب ایران با همه انقلاب ها در سراسر جهان متفاوت است.
انقلاب اسلامی نتیجه تلاش و زحمت های بسیار عظیم مردم جامعه از سال ۱۳۴۲ تا سال ۱۳۵۷ است.
❇️ ( ۱۵ سال) زمينه سازی و تلاش مستمر بوده تا انقلاب اسلامی صورت گرفت. قطعا انقلاب حضرت مهدی سلام الله علیه که انقلابی جهانی میباشد زحمت بیشتری دارد.
✍ پس ضروری است که همه مردم جامعه در غیبت امام زمان سلام الله علیه تحت فرمایشات مقام معظم رهبری و با همدلی و گسترش تقوای الهی و تهذیب نفس به صورت فردی و جمعی و با تلاش مستمر زمینه ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را فراهم کنند.
🎙 مدیر مجموعه فرهنگی مذهبی یاوران امام زمان عجل الله (سید علیرضا حسینی)
✅ نشر این مطلب #صدقه_جاریه هست.
🍃
🌺
🌿💐
🌻🌿🌺🍃
سیدمحمدحسینی (منتظر)؛
کاتب پیامهای مسلسل در کانالهای اطلاعرسانی «سید علاءالدین» و «گنبد فیروزه» (ویژه مسائل راهبردی روستای امامزاده علاءالدین) ۰۲-۱۴۰۱
کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @SayyedAlaaddin
🆔 @SayyedAlaaddin
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @GonbadeFirozeh
🆔 @GonbadeFirozeh
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
جهت ارتباط گفتمانی معطوف به روستای امامزاده علاءالدین، لطفا از طریق عضویت در گروههای ذیل، استفاده نمائید. 🙏🌹✌️
گروه «سید علاءالدین»:
https://eitaa.com/joinchat/3763470541Cd25cef0ad4
گروه «هماندیشی سادات میدان»:
https://eitaa.com/joinchat/1424556326Cd51a6f2d0a
هدایت شده از حیفه نبینی/یک از هزاران
روزها فکر من این است و همه شب سخنم
که چرا غافل از احوال دل خویشتنم
از کجا آمدهام آمدنم بهر چه بود
به کجا میروم آخر ننمایی وطنم
مانده ام سخت عجب کز چه سبب ساخت مرا
یا چه بوده است مراد وی از این ساختنم
آنچه از عالم عِلوی است من آن می گویم
رخت خود باز بر آنم که همانجا فکنم
مرغ باغ ملکوتم نِیم از عالم خاک
چند روزی قفسی ساخته اند از بدنم
کیست آن گوش که او می شنود آوازم
یا کدام است سخن می کند اندر دهنم
کیست در دیده که از دیده برون می نگرد
یا چه جان است نگویی که منش پیرهنم
تا به تحقیق مرا منزل و ره ننمایی
یک دم آرام نگیرم نفسی دم نزنم
می وصلم بچشان تا در زندان ابد
به یکی عربده مستانه به هم درشکنم
من به خود نامدم اینجا که به خود باز روم
آنکه آورد مرا باز برد تا وطنم
تو مپندار که من شعر به خود می گویم
تا که هشیارم و بیدار یکی دم نزنم
(مولوی)
خدا به خیر بگذرونه!
آیا توطئه جدیدی علیه اهالی در راه است؟!
امیدواریم؛ آقای «صوفی نیارکی»، بخشی از «حل مسئله» باشد نه «صورت مسئله»!
سیدمحمدحسینی(منتظر)
🆔 @GonbadeFirozeh
🆔 @GonbadeFirozeh
سیدمحمدحسینی(منتظر)؛
اردوی بسیجیان شرکت مخابرات تهران
نیمه اول دهه ۱۳۹۰ (شمال کشور)
🆔 @GonbadeFirozeh
🆔 @GonbadeFirozeh
تماسهای بیپاسخ حسنشورا با بنده ☝️☝️☝️
(پاسخ بنده در تنها پیامکی که برای وی فرستادم (ضمیمه) درج شده است)
شرط «جواب و جلسه» با اعضای خائن شورا منوط به استعفای قطعی آنها از عضویت شوراست و بس.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
🆔 @GonbadeFirozeh
تنها پیامک ارسالی بنده برای حسنشورا
در پاسخ تماسهای مکرر وی برای مذاکره
تا زمانی که حسنشورا و ممدشورا عضو شورای روستا هستند، مذاکره در جلسه عمومی (و حتی خصوصی) بیفایده است.
اهالی جرأت نمیکنند حرف دلشان را بزنند و خود اینها هم که گمان میکنند با عضویت در شورای روستا پادشاه قدرقدرت ینگهدنیا هستند، با نگاه از بالا به پائین، «هیچ ارزشی ولو در حد پشیزی» برای مفاد صحبتها قائل نخواهند بود.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
🆔 @GonbadeFirozeh
سیدمحمدحسینی(منتظر)؛
سمت راست: شرکت در همایش «جبهه مقاومت» برای آزادی قدس در تهران (عکس از TV1)
سمت چپ:
عضو شورای رهبری حزب حامیان انقلاب اسلامی
سخنرانی در همایش دورهای حزب مذکور
(عکس از سرچ اینترنتی)
زمان: نیمه اول دهه ۱۳۹۰
کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @SayyedAlaaddin
🆔 @SayyedAlaaddin
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @GonbadeFirozeh
🆔 @GonbadeFirozeh
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
جهت ارتباط گفتمانی معطوف به روستای امامزاده علاءالدین، لطفا از طریق عضویت در گروههای ذیل، استفاده نمائید. 🙏🌹✌️
گروه «سید علاءالدین»:
https://eitaa.com/joinchat/3763470541Cd25cef0ad4
گروه «هماندیشی سادات میدان»:
https://eitaa.com/joinchat/1424556326Cd51a6f2d0a
سیدمحمدحسینی(منتظر)؛ سرباز احتیاط
رزمنده خطوط مقدم جبهه میمک و سومار
زمستان ۱۳۶۱ در حال برجکزنی با 7.R.P.G
🆔 @GonbadeFirozeh
🆔 @GonbadeFirozeh
ضمیمه پیام شماره 096 گنبد فیروزه:
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/229
سیدمحمدحسینی(منتظر)؛
افسر .P.R.S
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران
(مسئول روابط عمومی و بینالملل)
۱۳۶۴-۷۱ در ناوگان دریایی
🆔 @GonbadeFirozeh
🆔 @GonbadeFirozeh
ضمیمه پیام شماره 096 گنبد فیروزه:
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/229
سلام بر اهالی محترم امامزاده علاءالدین
لطفاً برای پیوستن به کانال «گنبد فیروزه» (اطلاعرسانی حم ویژه مسائل راهبردی روستای امامزاده علاءالدین) روی لینک زیر کلیک کنید:
🆔 @GonbadeFirozeh
🆔 @GonbadeFirozeh
🆔 @GonbadeFirozeh
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی محترم امامزاده علاءالدین
سلام علیکم
فضای مجازی حم در پیامرسان اجتماعی ایتا:
نشانی کانالهای اطلاعرسانی مسلسل حم (ویژه امور راهبردی روستای امامزاده سید علاءالدین واقع در حوزه استحفاظی فرمانداری آوج استان قزوین)؛
کانال «سید علاءالدین»:
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
🆔 @SayyedAlaaddin
🆔 @SayyedAlaaddin
🆔 @SayyedAlaaddin
کانال «گنبد فیروزه»:
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
🆔 @GonbadeFirozeh
🆔 @GonbadeFirozeh
🆔 @GonbadeFirozeh
نشانی گروههای هماندیشی پیرامون پیامهای مندرج در کانالهای اطلاعرسانی حم و سایر مسائل راهبردی روستای امامزاده علاءالدین؛
گروه «سید علاءالدین»:
https://eitaa.com/joinchat/3763470541Cd25cef0ad4
گروه «هماندیشی سادات میدان»:
https://eitaa.com/joinchat/1424556326Cd51a6f2d0a
👌 تذکرات:
۱) با توجه به پیوستگی خطی و شبکهای پیامهای مسلسل (دارای شمارههای پیاپی) که هر پیام حکم قطعهای از پازل مسائل روستای امامزاده علاءالدین را دارد، توصیه میشود؛ مطالعات پیامها را از پیامهای «کانال سیدعلاءالدین» آغاز کنید و از مطالعه کامل هیچ پیامی غفلت نکنید.
(پیامهای مسلسل «کانال گنبد فیروزه» تکمیل پیامهای مسلسل کانال سیدعلاءالدین هستند)
۲) در صورت لزوم برای ابراز نظر پیرامون نکات مطروحه در پیامهای مسلسل دو کانال حم (سیدعلاءالدین + گنبد فیروزه) لطفاً از گروههای «سید علاءالدین» و «هماندیشی سادات میدان» استفاده کنید.
(حتیالامکان از ارسال پیامهای بیربط با مسائل راهبردی روستای امامزاده علاءالدین و اهالی آن، خودداری فرمائید)
ارادتمند؛ سیدمحمدحسینی(منتظر)/حم
🙏🌹✅✌️
لینک این پیام در کانال گنبد فیروزه:
https://eitaa.com/GonbadeFirozeh/282
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی امامزاده علاءالدین
طبق آخرین اطلاعات و مدارک دریافتی از پرونده شکایت نانکلی (مدیر اوقاف بویین) علیه اجداد اهالی (که در دادگاه بدوی آوج شکست خورد و تقاضای تجدیدنظرخواهی وی به قزوین رفت)، با ورود بموقع بنده به عنوان شخص ثالث و ذینفع به پرونده مذکور، تجدیدنظرخواهی وی صرفاً علیه مرحوم سیدمیربابا حسینی، مجدداً شکست خورد (اراضی مرحوم ابوی حداقل از چنگاندازی نامشروع و غیرقانونی اداره اوقاف نانکلی خلاص شد) ولیکن بعلت عدم مراجعه وراث سایر متهمین نانکلی به پرونده، ماجرا کماکان به قوت خود باقیست که دادگاه آن در ۱۴۰۲/۳/۳ آوج برگزار خواهد شد.
تا امروز فقط دو سه نفر از ورثه اجداد اهالی بعنوان شخص ثالث، به پرونده ورود کردهاند و بقیه بازماندگان هنوز هم گواهی فوت پدرانشان را به دادگاه آوج ارائه ندادهاند!
چنین تعلل عجیبی، جای تأمل و تأسف فراوانی دارد!
بنظر شما علت چنین بیاعتنائی به این مسئله بنیادی چیست؟!
(آیا گمان نمیکنید؛ اعتماد ابلهانه به کفتارها، خانمانسوز باشد؟!)
خدایا تو شاهد باش!
(اگرچه هنوز تا سوم خرداد، مهلت باقیست!)
آیا ظرف سه هفته آینده، بازماندگان ۱۸ متهم نانکلی بیدار خواهند شد تا به وظیفه انسانی و قانونی خود عمل نمایند؟!
لطفا یکایک (A تا Z) کلیه پیامهای عاشقانه مرا در کانالهای ذیل، به دقت مطالعه کنید تا از حیرتی که گرفتار آن هستید خارج گردید.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
کانال سید علاءالدین:
🆔 @SayyedAlaaddin
🆔 @SayyedAlaaddin
کانال گنبد فیروزه:
🆔 @GonbadeFirozeh
🆔 @GonbadeFirozeh
بسمه تعالی
قابل توجه اهالی امامزاده علاءالدین
نانکلی اوقاف طی اقدام مخفیانه و مذبوحانهای در صدد ابطال ریشه اسناد مالکیتی این 18 نفر از اجداد مرحوم اهالی برآمد ولیکن در دادگاه بدوی آوج شکست خورد و لذا به صرافت تجدیدنظرخواهی افتاد!
وی بجای مکاتبه و مذاکره با اهالی روستای امامزاده علاءالدین در مسئله اتهام (غیرقانونی، نامشروع و نامتعارف) خود علیه اجداد اهالی یا مکاتبه رسمی با شورای روستا و دهیار آن و یا امین اوقاف، ابلاغیه خود را بصورت نشر آگهی انجام داد تا شاید بتواند دادگاه را فریب داده و با دور زدن قانون، ششدانگ روستا را به تصاحب مزورانه خود در آورد!
لذا ضرورت دارد بازماندگان آن 18 نفر متهم نانکلی (اعم از سادات حسینی و موسوی و غیرسادات) هرچه زودتر، گواهی فوت اجداد و پدران خود را به دادگاه آوج (معطوف به پرونده شماره 140122920001510929) ارائه بدهند یا اینکه هنگام مراجعه به دادگاه (1402/3/3) یعنی حدود بیست روز دیگر به قاضی پرونده تقدیم نمایند. در غیر اینصورت مسئول عواقب آن خواهند بود.
✍ سیدمحمدحسینی(منتظر)
کانال «سید علاءالدین»:
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
کانال «گنبد فیروزه»:
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
ابلاغیه دادگاه آوج در موضوع تعیین وقت جهت رسیدگی به پرونده حقوقی معطوف به افتراء نانکلی علیه اجداد اهالی روستای امامزاده علاءالدین در مورخه سوم خرداد 1402
کانال «سید علاءالدین»:
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
کانال «گنبد فیروزه»:
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
سیدمحمدحسینی(منتظر)؛
در جهاد تبیین؛
بیست سال فعالیت شبانهروزی خستگیناپذیر (صلواتی) در فضای مجازی!
و نشر صدها هزار پیام (پیامهای تحریری + بازنشر پیامهای دریافتی؛ اعم از متنی، صوتی و تصویری) در دهها کانال و گروه در شبکههای اجتماعی و پیامرسانهای عمومی از قبیل؛ بلاگفا، تلگرام، واتساپ، ایتا، روبیکا و... (عمدتا در مضامین دینی، سیاسی، انقلابی، ولائی و...)
کانال سید علاءالدین (ویژه امور راهبردی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @SayyedAlaaddin
🆔 @SayyedAlaaddin
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
https://eitaa.com/joinchat/3702653133Ccc2fe714b9
کانال گنبد فیروزه (ویژه مسائل اصلی اهالی روستای امامزاده علاءالدین):
🆔 @GonbadeFirozeh
🆔 @GonbadeFirozeh
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
https://eitaa.com/joinchat/2306801975C4413b2537a
جهت ارتباط گفتمانی معطوف به روستای امامزاده علاءالدین، لطفا از طریق عضویت در گروههای ذیل، استفاده نمائید. 🙏🌹✌️
گروه «سید علاءالدین»:
https://eitaa.com/joinchat/3763470541Cd25cef0ad4
گروه «هماندیشی سادات میدان»:
https://eitaa.com/joinchat/1424556326Cd51a6f2d0a