توی گروه نویسندگان چالش داریم؛ شما هم بیاید بنویسید🙂↔️
https://eitaa.com/joinchat/2936341530C4eb0691165
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_2ywdli5&btn=اِلای
از این به بعد بعضی شبا پیاماتون رو میذارم و جواب میدم
شاید نویسنده عزیز، من براتون یه متن طولانی نوشتم. ولی بعد دیدم یه جمله ممکنه خیلی قشنگتر باشه.
"تولدت مبارک!"
متنِسبز!
کتاب دیدن دختر صددرصد دلخواه در صبح زیبای ماه آوریل رو تموم کردم. به قلم آقای هاروکی موراکامی. داست
کتابایی که این چند وقت که نبودم خوندم:
شیطان، همیشه
زن زندگی آزادی
مادام کاملیا
نصف مادام بواری
شیطان در خانه
نصف معبد زیرزمینی
بخش D
نازنین
نصف زایو
پرتاب
شکار هیولا