متنِسبز!
تولد یه سالگی متن سبزمون مبارک!🥲
امروز دوازده خرداد، دو ساله شد. متن سبز رو میگم.
بزرگترین مشکلات زندگیم توی همین دو سال بود. شاید اگه اینجا نبود هیچوقت شروع به نوشتن نمیکردم. نمیدونم پیش خودم چه فکری کردم که وسط خرداد کانال زدم؛ اما هر فکری بود دوستش دارم.
متن سبز عزیزم، دو سالگیت مبارک.
داشتم به این فکر میکردم که هنوز نفهمیدم چه سبک لباسایی رو واقعا خوشم میاد و اینا. و بعد حقیقت بدجوری خودشو بهم نشون داد.
من هنوز نفهمیدم خودم چه جور آدمیم و چه چیزی خوشحالم میکنه. چه برسه به لباس...
متنِسبز!
کتاب آخرین نبرد رو تموم کردم. درمورد شهید محمد مهدی لطفی نیاسر بود. راستش تقریبا هر دفعه کتاب درمورد
کتاب لباء رو تموم کردم. یه رمان درمورد زندگی خانوم فاطمه بنت اسد. این کتاب رو از روزی که چاپ شد میخواستم بخرم. به نظرم یه شاهکار بود. نمیدونم چرا انقدر خوندنش طول کشید. شخصیت پردازی، دیالوگا و روند داستان خیلی خوب بود. پیشنهاد میکنم؟ بعلهههه. ارزش یه بار خوندن رو داره.
راستش رو درگوشی بگم، فکر میکردم قشنگتر باشه.