eitaa logo
🩶𝓖𝔂𝓪𝓷 𝓶𝓪𝓷💙
125 دنبال‌کننده
39 عکس
7 ویدیو
0 فایل
شروعمون: 1405/02/25 کد؟📝𝟭𝟮𝟮 "عضو جمعیت نویسندگان📖" ناشناس https://abzarek.ir/service-p/msg/4260734 مالک اول: @Medisa9112 مالک دوم: @saariinnaa1391
مشاهده در ایتا
دانلود
دوتا پارت الان میدم
سه پارت فردا میدم
+با رفیق من کاری نداریااا -با رفیق تو چیکار دارم؟ +یعنی الان تو جانا رو ب فحش نکشیدی و تحدیدش نکردی ک برسین خونه پارش میکنی؟ -پیامایی ک بهش داده بودم و خوندی؟ +نیاز ب خوندن نبود انتظار داشتم این حرکتو بزنی -حالا تو روابط خواهر برادری ما دخالت نکن +آقای برادر یادت نره جانا میتونه ازت شکایت کنه -حالا اگه شکایت کنه چی میشه؟ +هیچی چیز خاصی نمیشه میرین دادگاه پول میدی میای -پول چی؟ +ببین اگه فحشم داده باشی می‌تونه شکایت کنه ازت پول بکشه -خب نگا اگه شکایت کرد تو بیا وکیل من شو ک من نخوام پول بدم +زکی آقا خبر ندارن من وکیل خواهرشم و نمیتونم وکیلش باشم تو ی پرونده ک جفتشون توش نقش دارن از آشپزخونه اومدم بیرون +خب دیگه بسه پاشین برین بخوابین ~حالا ما نخوایم بخوابیم باید کیو ببینیم؟ +منو باید ببینید و زوره باید بخوابین ؛برو بابا +نه جدی پاشین بخوابیم عامو ساعت شیشه !جدی؟ +ی نگا ب بیرون کنی میبینی هوا روشن شده |آقایون خانوما پاشین بخوابیم کم کم همه آماده خواب شدن انتظار داشتم بگیرن بخوابن ولی چون هنوز هوا کامل روشن نشده بود با چراغ قوه گوشیشون نور انداخته بودن رو سقف و داشتن نمایش نور و صدا اجرا میکردن هرکیم می‌خوابید نور مینداختن تو چشمش +میگیرین بکپین یا بیام گوشیتونو جمع کنم بندازم تو استخر ~اوه چ شجاع +اوکی بلند شدم از جانا شروع کنم گوشیارو کشیدم همرو همرام بردم طرف استخر +بندازم یا میگیرین میکپین فقط من گوشی داشتم ~گوشی همرو گرفتی گوشی حامی رو هم بگیر حامی ک جدا از ما نیست +اون حسابش با شما جداس اون با چراغ قوه گوشیش مسخره بازی در نمیورد ~خیر سرت وکیلی باید عدالتو رعایت کنی اومد سمتم گوشیمو گرفت رفتم +دوتا راه دارین یک بگیرین بکپین دو گوشیاتونو میندازم ؛من ک می‌دونم نمیندازی ولی باش میریم میخوابیم -جدی بگیرین بخوابین بعد از کلی مسخره بازی سر پس گرفتن گوشیاشون گرفتن خوابیدن
زودتر از همه بیدار شدم ساعت 5 بود ی خورده نشستم تا بیدارشن بیدار ک شدم ساعت 4 بود همه خواب بودن تصمیم گرفتم برم استخر تا بیدار بشن نزدیک ی ساعت و نیم تو استخر بود تا خسته شدم تو حموم حیاط ی دوش گرفتم و رفتم تو -عه سلام تو بیدار بودی؟ +سلام اره ی ساعتی هست تو کی بیدار شدی؟ -ی نیم ساعتی هس +اهاااا چیزی خوردی؟ -نه +خب اوکی وایسا من برم ی چیزی بیارم رفتم تو آشپزخونه و وسایل عصرونه رو آماده کردم بعد از آماده کردنش رفتم چراغارو روشن کردم +هوی اراضل گرامی پاشین ببینم صداشون بلند شد انا:بیخیال مدیسا بزار بخوابیم خیلی وقت نیس خوابیدیم +محض اطلاع دوازده ساعت خوابیدین ~داری جدی میگی؟ +دروغ دارم بگم پاشین یالا یکی یکی بلند شدن +مطمئن باشم بیدار شدین دیگه؟ $بیدار شدیم بابا بیدار شدیم +اوکی من میرم بالا اون دوتا رو بیدار کنم داشتم میرفتم بالا ک صدای غزلو شنیدم غزل:هی خواهری پاشو بقیه بیدار شدن فقط تو موندی پاشو خوشگله بهش رسیدم +سلام سلام عشقتون اومد غزل:از خود راضی سلام +ای هنو کپیده؟ غزل:ها تونستی بیدارش کو +غزاله بیدار میشی یا با تنگ بیام بالا سرت؟ غزاله:مدیسا خفه میشی یا بیام خفت کنم بابا خوابم میاد خیلی وقت نیس خوابیدم تهش دو سه ساعت +محض اطلاع دوازده ساعت خواب بود حالا هم اگه بیدار نمیشی با تنگ آب بیام غزاله:من غلط بکنم بیدار نشم +آفرین دختر خوب غزل این خواهرت دستت اگه خوابید ی اس بده بیام غزل:باش تو برو پایین +عصرونه آماده کردم بیاین پایین ~خوشگله کی بیدار شدی؟ -زودتر از شما پنج ~مدیسا کی بیدار شده؟ -نمیدونم ی نیم ساعتی بود من بیدار شده بودم از بیرون اومد تو پرسیدم گفت ی ساعتی میشه ~باش هم زمان با رفتن جانا گوشیم زنگ خورد (حامی+ مامان لیلا-) +سلام عزیزم چطوری فداتشم -سلام عزیزم خوبم تو چطوری +خداروشکر منم خوبم چ خبر -سلامتی خوش میگذره؟جانا خوبه؟اگه نگی جامون خالیه اومدی پارت میکنم +صحیح بله خوش میگذره ولی بدون شما صفا نداره خانم جانا هم خوبه حالش از منم بهتره بابا حمید:اهم اهم حواسم هس داری ب مامانت میگی بدون اون خوش نمیگذره یعنی با من بد میگذره بهت پدرسوخته +الان ب من زدی یا ب خودت نه خیر بدون شمام خوش نمی‌گذره با شما ی چیز دیگس
دارم ب ک.ص.خ.ل بودن خودم موقع نوشتن این پارتا پیییی میبرم
سلااااممم و دروووووودد چالش داریم بعد از سالهاا😃 کویر؟ در شان فنای حامیم نیست🦦 من؟ @Parnia_HM خونمون؟@HAMI_moon
🩶𝓖𝔂𝓪𝓷 𝓶𝓪𝓷💙
چرا؟🤣
این چاقو خورده ولی داره می‌ره استخر
264.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درود🐣 میسو هستم بیاید باهم حرف بزنیم و منتظرتونم ساعت ناشناس ساعت 9:15 فعال میشه و تا 2 هست کویر نکنید که دلم میشکنه دلم بشکنه پرقدرت پارت نمینویسم حالا از من گفتن بود🐣 منتظرتونم بدرود https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_v7y8oam&btn=جان.دلم https://eitaa.com/Gyanman