#part56
+با رفیق من کاری نداریااا
-با رفیق تو چیکار دارم؟
+یعنی الان تو جانا رو ب فحش نکشیدی و تحدیدش نکردی ک برسین خونه پارش میکنی؟
-پیامایی ک بهش داده بودم و خوندی؟
+نیاز ب خوندن نبود انتظار داشتم این حرکتو بزنی
-حالا تو روابط خواهر برادری ما دخالت نکن
+آقای برادر یادت نره جانا میتونه ازت شکایت کنه
-حالا اگه شکایت کنه چی میشه؟
+هیچی چیز خاصی نمیشه میرین دادگاه پول میدی میای
-پول چی؟
+ببین اگه فحشم داده باشی میتونه شکایت کنه ازت پول بکشه
-خب نگا اگه شکایت کرد تو بیا وکیل من شو ک من نخوام پول بدم
+زکی آقا خبر ندارن من وکیل خواهرشم و نمیتونم وکیلش باشم تو ی پرونده ک جفتشون توش نقش دارن
از آشپزخونه اومدم بیرون
+خب دیگه بسه پاشین برین بخوابین
~حالا ما نخوایم بخوابیم باید کیو ببینیم؟
+منو باید ببینید و زوره باید بخوابین
؛برو بابا
+نه جدی پاشین بخوابیم عامو ساعت شیشه
!جدی؟
+ی نگا ب بیرون کنی میبینی هوا روشن شده
|آقایون خانوما پاشین بخوابیم
کم کم همه آماده خواب شدن
#حامی
انتظار داشتم بگیرن بخوابن ولی چون هنوز هوا کامل روشن نشده بود با چراغ قوه گوشیشون نور انداخته بودن رو سقف و داشتن نمایش نور و صدا اجرا میکردن
هرکیم میخوابید نور مینداختن تو چشمش
+میگیرین بکپین یا بیام گوشیتونو جمع کنم بندازم تو استخر
~اوه چ شجاع
+اوکی
#مدیسا
بلند شدم از جانا شروع کنم گوشیارو کشیدم همرو همرام بردم طرف استخر
+بندازم یا میگیرین میکپین
#حامی
فقط من گوشی داشتم
~گوشی همرو گرفتی گوشی حامی رو هم بگیر حامی ک جدا از ما نیست
+اون حسابش با شما جداس اون با چراغ قوه گوشیش مسخره بازی در نمیورد
~خیر سرت وکیلی باید عدالتو رعایت کنی
اومد سمتم گوشیمو گرفت رفتم
+دوتا راه دارین
یک بگیرین بکپین
دو گوشیاتونو میندازم
؛من ک میدونم نمیندازی ولی باش میریم میخوابیم
-جدی بگیرین بخوابین
بعد از کلی مسخره بازی سر پس گرفتن گوشیاشون گرفتن خوابیدن
#part57
زودتر از همه بیدار شدم
ساعت 5 بود
ی خورده نشستم تا بیدارشن
#مدیسا
بیدار ک شدم ساعت 4 بود همه خواب بودن
تصمیم گرفتم برم استخر تا بیدار بشن
نزدیک ی ساعت و نیم تو استخر بود تا خسته شدم
تو حموم حیاط ی دوش گرفتم و رفتم تو
-عه سلام تو بیدار بودی؟
+سلام اره ی ساعتی هست تو کی بیدار شدی؟
-ی نیم ساعتی هس
+اهاااا چیزی خوردی؟
-نه
+خب اوکی وایسا من برم ی چیزی بیارم
رفتم تو آشپزخونه و وسایل عصرونه رو آماده کردم
بعد از آماده کردنش رفتم چراغارو روشن کردم
+هوی اراضل گرامی پاشین ببینم
صداشون بلند شد
انا:بیخیال مدیسا بزار بخوابیم خیلی وقت نیس خوابیدیم
+محض اطلاع دوازده ساعت خوابیدین
~داری جدی میگی؟
+دروغ دارم بگم پاشین یالا
یکی یکی بلند شدن
+مطمئن باشم بیدار شدین دیگه؟
$بیدار شدیم بابا بیدار شدیم
+اوکی من میرم بالا اون دوتا رو بیدار کنم
داشتم میرفتم بالا ک صدای غزلو شنیدم
غزل:هی خواهری پاشو بقیه بیدار شدن فقط تو موندی پاشو خوشگله
بهش رسیدم
+سلام سلام عشقتون اومد
غزل:از خود راضی سلام
+ای هنو کپیده؟
غزل:ها تونستی بیدارش کو
+غزاله بیدار میشی یا با تنگ بیام بالا سرت؟
غزاله:مدیسا خفه میشی یا بیام خفت کنم بابا خوابم میاد خیلی وقت نیس خوابیدم تهش دو سه ساعت
+محض اطلاع دوازده ساعت خواب بود حالا هم اگه بیدار نمیشی با تنگ آب بیام
غزاله:من غلط بکنم بیدار نشم
+آفرین دختر خوب غزل این خواهرت دستت اگه خوابید ی اس بده بیام
غزل:باش تو برو پایین
+عصرونه آماده کردم بیاین پایین
#حامی
~خوشگله کی بیدار شدی؟
-زودتر از شما پنج
~مدیسا کی بیدار شده؟
-نمیدونم ی نیم ساعتی بود من بیدار شده بودم از بیرون اومد تو پرسیدم گفت ی ساعتی میشه
~باش
هم زمان با رفتن جانا گوشیم زنگ خورد
(حامی+
مامان لیلا-)
+سلام عزیزم چطوری فداتشم
-سلام عزیزم خوبم تو چطوری
+خداروشکر منم خوبم چ خبر
-سلامتی خوش میگذره؟جانا خوبه؟اگه نگی جامون خالیه اومدی پارت میکنم
+صحیح بله خوش میگذره ولی بدون شما صفا نداره خانم جانا هم خوبه حالش از منم بهتره
بابا حمید:اهم اهم حواسم هس داری ب مامانت میگی بدون اون خوش نمیگذره یعنی با من بد میگذره بهت پدرسوخته
+الان ب من زدی یا ب خودت نه خیر بدون شمام خوش نمیگذره با شما ی چیز دیگس
هدایت شده از 𝒉𝒂𝒎𝒊 𝒎𝒐𝒐𝒏 ✨
سلااااممم و دروووووودد
چالش داریم بعد از سالهاا😃
کویر؟ در شان فنای حامیم نیست🦦
من؟ @Parnia_HM
خونمون؟@HAMI_moon
264.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درود🐣
میسو هستم
بیاید باهم حرف بزنیم و منتظرتونم
ساعت ناشناس ساعت 9:15 فعال میشه و تا 2 هست
کویر نکنید که دلم میشکنه
دلم بشکنه پرقدرت پارت نمینویسم حالا از من گفتن بود🐣
منتظرتونم
بدرود
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_v7y8oam&btn=جان.دلم
https://eitaa.com/Gyanman
🩶𝓖𝔂𝓪𝓷 𝓶𝓪𝓷💙
درود🐣 میسو هستم بیاید باهم حرف بزنیم و منتظرتونم ساعت ناشناس ساعت 9:15 فعال میشه و تا 2 هست کویر
ارادت
...................
درود
🩶𝓖𝔂𝓪𝓷 𝓶𝓪𝓷💙
درود🐣 میسو هستم بیاید باهم حرف بزنیم و منتظرتونم ساعت ناشناس ساعت 9:15 فعال میشه و تا 2 هست کویر
گیان من چند پارته؟
.....................
طولانیهههه 300 اینا پارته