eitaa logo
🩶𝓖𝔂𝓪𝓷 𝓶𝓪𝓷💙
125 دنبال‌کننده
39 عکس
7 ویدیو
0 فایل
شروعمون: 1405/02/25 کد؟📝𝟭𝟮𝟮 "عضو جمعیت نویسندگان📖" ناشناس https://abzarek.ir/service-p/msg/4260734 مالک اول: @Medisa9112 مالک دوم: @saariinnaa1391
مشاهده در ایتا
دانلود
زودتر از همه بیدار شدم ساعت 5 بود ی خورده نشستم تا بیدارشن بیدار ک شدم ساعت 4 بود همه خواب بودن تصمیم گرفتم برم استخر تا بیدار بشن نزدیک ی ساعت و نیم تو استخر بود تا خسته شدم تو حموم حیاط ی دوش گرفتم و رفتم تو -عه سلام تو بیدار بودی؟ +سلام اره ی ساعتی هست تو کی بیدار شدی؟ -ی نیم ساعتی هس +اهاااا چیزی خوردی؟ -نه +خب اوکی وایسا من برم ی چیزی بیارم رفتم تو آشپزخونه و وسایل عصرونه رو آماده کردم بعد از آماده کردنش رفتم چراغارو روشن کردم +هوی اراضل گرامی پاشین ببینم صداشون بلند شد انا:بیخیال مدیسا بزار بخوابیم خیلی وقت نیس خوابیدیم +محض اطلاع دوازده ساعت خوابیدین ~داری جدی میگی؟ +دروغ دارم بگم پاشین یالا یکی یکی بلند شدن +مطمئن باشم بیدار شدین دیگه؟ $بیدار شدیم بابا بیدار شدیم +اوکی من میرم بالا اون دوتا رو بیدار کنم داشتم میرفتم بالا ک صدای غزلو شنیدم غزل:هی خواهری پاشو بقیه بیدار شدن فقط تو موندی پاشو خوشگله بهش رسیدم +سلام سلام عشقتون اومد غزل:از خود راضی سلام +ای هنو کپیده؟ غزل:ها تونستی بیدارش کو +غزاله بیدار میشی یا با تنگ بیام بالا سرت؟ غزاله:مدیسا خفه میشی یا بیام خفت کنم بابا خوابم میاد خیلی وقت نیس خوابیدم تهش دو سه ساعت +محض اطلاع دوازده ساعت خواب بود حالا هم اگه بیدار نمیشی با تنگ آب بیام غزاله:من غلط بکنم بیدار نشم +آفرین دختر خوب غزل این خواهرت دستت اگه خوابید ی اس بده بیام غزل:باش تو برو پایین +عصرونه آماده کردم بیاین پایین ~خوشگله کی بیدار شدی؟ -زودتر از شما پنج ~مدیسا کی بیدار شده؟ -نمیدونم ی نیم ساعتی بود من بیدار شده بودم از بیرون اومد تو پرسیدم گفت ی ساعتی میشه ~باش هم زمان با رفتن جانا گوشیم زنگ خورد (حامی+ مامان لیلا-) +سلام عزیزم چطوری فداتشم -سلام عزیزم خوبم تو چطوری +خداروشکر منم خوبم چ خبر -سلامتی خوش میگذره؟جانا خوبه؟اگه نگی جامون خالیه اومدی پارت میکنم +صحیح بله خوش میگذره ولی بدون شما صفا نداره خانم جانا هم خوبه حالش از منم بهتره بابا حمید:اهم اهم حواسم هس داری ب مامانت میگی بدون اون خوش نمیگذره یعنی با من بد میگذره بهت پدرسوخته +الان ب من زدی یا ب خودت نه خیر بدون شمام خوش نمی‌گذره با شما ی چیز دیگس
دارم ب ک.ص.خ.ل بودن خودم موقع نوشتن این پارتا پیییی میبرم
سلااااممم و دروووووودد چالش داریم بعد از سالهاا😃 کویر؟ در شان فنای حامیم نیست🦦 من؟ @Parnia_HM خونمون؟@HAMI_moon
🩶𝓖𝔂𝓪𝓷 𝓶𝓪𝓷💙
چرا؟🤣
این چاقو خورده ولی داره می‌ره استخر
264.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درود🐣 میسو هستم بیاید باهم حرف بزنیم و منتظرتونم ساعت ناشناس ساعت 9:15 فعال میشه و تا 2 هست کویر نکنید که دلم میشکنه دلم بشکنه پرقدرت پارت نمینویسم حالا از من گفتن بود🐣 منتظرتونم بدرود https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_v7y8oam&btn=جان.دلم https://eitaa.com/Gyanman
🩶𝓖𝔂𝓪𝓷 𝓶𝓪𝓷💙
درود🐣 میسو هستم بیاید باهم حرف بزنیم و منتظرتونم ساعت ناشناس ساعت 9:15 فعال میشه و تا 2 هست کویر
اسم میسو رو تو دوتا چنل دیگه هم دیدم اون دوتا هم خودتی؟ ....................... عاااااا اره وارث آتش و سکوت
🩶𝓖𝔂𝓪𝓷 𝓶𝓪𝓷💙
درود🐣 میسو هستم بیاید باهم حرف بزنیم و منتظرتونم ساعت ناشناس ساعت 9:15 فعال میشه و تا 2 هست کویر
ی بیو میدی؟ .................. میسو 14 شیراز گیان من اولین رمانمه بعد از گیان من وارث آتش و سکوتو شروع کردم دوتا رمان دیگه هم هست ک بعد از گیان من ب نوبت میاد تو چنل