eitaa logo
𐙚حامیم‌لندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
938 دنبال‌کننده
12.8هزار عکس
6.7هزار ویدیو
29 فایل
به‌نامِ‌خالقِ‌نور🌝 <قد‌یه‌دریا‌به‌توعشق‌دادم‌ولی‌حقت‌نبود❤️‍🩹. کد:𝟐𝟔𝟎🎟 تاسیس:-1404/4/3 مالک: @yasnaaa346 ناشناس:https://eitaa.com/nashenas_app/app? من‌اینجا‌حامی‌حامیم‌شدم🤍 جایی‌برای‌بیان‌افکار‌‌و‌احساساتم‌به‌عنوان‌یک فن‌مسئولیت‌پذیر‌در‌قبال‌آیدلش.
مشاهده در ایتا
دانلود
بچه ها شرایط نوشتن ادامه رمان رو ندارم و نمیتونم آدمه بدم🥲 شرمنده:)
لایک‌و‌کامنت‌حامیم‌برای‌پست‌آقای‌یگانه✨ منبع:روبیکا کپشن پست : ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ سلام از روز اول جنگ به اینور به جز یه پست دیگه فعالیتی نداشتم و خیلی حرفا جا مونده، بین اون همه دایرکتِ توهین آمیز، یه تصور مشترک وجود داشت که از کشته شدن هموطنای بی گناه از هر طیفی فقط اونا ناراحتن ! یعنی غصّه بچه های مدرسه میناب رو فقط اونا خوردن؟ بماند که خون این بچه های بی گناه و دیگر کشته شده های این جنگ از جمله فاجعه لامرد و ۱۳ فروردین ( پل بی-۱) و خیلی صحنه های دیگه برای همه ایرانیان تمام جهان (حدس می زنم) دردناک بوده! این رو هم بگم که من هیچ ریالی و هیچ دلاری از هیچ سازمانی تو ۲۲ سال گذشته چه مستقیم چه غیر مستقیم نگرفتم و گرین کارت و پاسپورتی از هیچ جایی جز ایران رو ندارم… خلاصه که من کنسرت گذاشتم و سال ها با افتخار نون و نمک مردم رو خوردم! بعد از این هم همینه… من خیلی فعالیت مجازی ندارم جز تبلیغ کنسرت ها و آهنگها ولی خیلی جاها ترجیح دادم ساکت نباشم و هزینه هم داشته، اما زیاد براتون تعریف نکردم ، در واقع این سومین حکم من بعد از سال ۹۸ و ۴۰۱ هست .. البته دار و ندارم فدای یه تار موی ایران و همه بچه هاش ✋🏼 این که پست آخرم رو پاک کردم هم دلایلی داره که..… دلتنگتونم حرف خیلی خیلی زیاده ولی دیگه فک نکنم فعلا مجالش باشه… همچنان زنده باد ‌‌‌‌‌
فقط منم تو بازی امشب رونالدو رو نمیبینم؟🗿💔
نه نه ایناهاشش😭✨
فوتبالیا کجایید؟ طرفدارای رونالدو