لایکوکامنتحامیمبرایپستآقاییگانه✨
منبع:روبیکا
کپشن پست :
سلام
از روز اول جنگ به اینور به جز یه پست دیگه فعالیتی نداشتم
و خیلی حرفا جا مونده، بین اون همه دایرکتِ توهین آمیز،
یه تصور مشترک وجود داشت که از کشته شدن هموطنای
بی گناه از هر طیفی فقط اونا ناراحتن !
یعنی غصّه بچه های مدرسه میناب رو فقط اونا خوردن؟
بماند که خون این بچه های بی گناه و
دیگر کشته شده های این جنگ از جمله فاجعه لامرد
و ۱۳ فروردین ( پل بی-۱) و خیلی صحنه های دیگه
برای همه ایرانیان تمام جهان (حدس می زنم) دردناک بوده!
این رو هم بگم که من هیچ ریالی و هیچ دلاری
از هیچ سازمانی تو ۲۲ سال گذشته چه مستقیم چه غیر مستقیم
نگرفتم و گرین کارت و پاسپورتی از هیچ جایی جز ایران رو ندارم…
خلاصه که من کنسرت گذاشتم و سال ها با افتخار
نون و نمک مردم رو خوردم! بعد از این هم همینه…
من خیلی فعالیت مجازی ندارم جز تبلیغ کنسرت ها و آهنگها
ولی خیلی جاها ترجیح دادم ساکت نباشم و هزینه هم داشته،
اما زیاد براتون تعریف نکردم ، در واقع این سومین حکم من
بعد از سال ۹۸ و ۴۰۱ هست ..
البته دار و ندارم فدای یه تار موی ایران و همه بچه هاش ✋🏼
این که پست آخرم رو پاک کردم هم دلایلی داره که..… دلتنگتونم
حرف خیلی خیلی زیاده ولی دیگه فک نکنم فعلا مجالش باشه…
همچنان زنده باد #ایران