در یکی از سردترین روز های سال...
دختری به دنیا آمد از جنس یخ
دمای هوا منفی ۲۸ درجه بود
هوایی بی سابقه بود...
آب های منبع همه تبدیل به یخ شده بودند
تمام شیر های آب بیمارستان یخ زده بودند
از بیرون پنجره اتاق ، برف ها دونه دونه به زمین مینشستن
در آن روز سرد زمستانی
در آن لحظات ملکوتی اذان
در دی ماه ۸۶...
دخترکی متولد شد
دختر سرد و یخی
دختری خونسرد
که با وجود سرمای زیاد چشم ب جهان گشود
در شناسنامه این چنین نوشتن :
۱۸ دی ماه سال ۱۳۸۶ دختری از خاندان برفی پا به جهان گذاشت …
{''خونھدرختے''}
در یکی از سردترین روز های سال... دختری به دنیا آمد از جنس یخ دمای هوا منفی ۲۸ درجه بود هوایی بی ساب
راستش این متن رو خودم برای خودم نوشتم🙂✨
https://eitaa.com/Sunflower_Planet/2887
برای بار صدم
از چیه عربی میترسین؟
خیلی آسونه و باحاله 😂
خو البته بستگی داره حفظیاتتون چجوریه🚶♀🤝
{''خونھدرختے''}
حس میکنم اوتاکو ها دارن افزایش پیدا میکنن😐🤝🤝
از کجا به این نتیجه رسیدی؟؟؟
هدایت شده از پـرے گـمـشـده درمـیـان مـہ
همیشه براتون تایپ میکنم"وقت داری یکم باهات حرف بزنم"
ولی یادم میاد خودتون حالتون خوب نیست منصرف میشم
{''خونھدرختے''}
چه برف ریزی میاد🙂🤝
من عاشق برفمم😭😭😭
چرا پیشمون نمیاد خداااااااااا
چراااااااااا
عررررررررر
میخام موهامو بکنمممم
{''خونھدرختے''}
و منی ک نماز صبح فهمیدم امروز کلاس دارم🤦🏽♀
امروز امتحان مدیریت دشتم
بخاطر مه گرفتگی شدید کنسل شد
{''خونھدرختے''}
ولی برف میادا😟
ساعت هفت پاشدم هممه جا تاریک بود
بعد فکر کردم جن زده شدم یکی میخاد منو جن زده کنه وگرنه چرا باید ساعت هفت صبح، شب باشع:/🤣