{''خونھدرختے''}
در یکی از سردترین روز های سال... دختری به دنیا آمد از جنس یخ دمای هوا منفی ۲۸ درجه بود هوایی بی ساب
راستش این متن رو خودم برای خودم نوشتم🙂✨
https://eitaa.com/Sunflower_Planet/2887
برای بار صدم
از چیه عربی میترسین؟
خیلی آسونه و باحاله 😂
خو البته بستگی داره حفظیاتتون چجوریه🚶♀🤝
{''خونھدرختے''}
حس میکنم اوتاکو ها دارن افزایش پیدا میکنن😐🤝🤝
از کجا به این نتیجه رسیدی؟؟؟
هدایت شده از پـرے گـمـشـده درمـیـان مـہ
همیشه براتون تایپ میکنم"وقت داری یکم باهات حرف بزنم"
ولی یادم میاد خودتون حالتون خوب نیست منصرف میشم
{''خونھدرختے''}
چه برف ریزی میاد🙂🤝
من عاشق برفمم😭😭😭
چرا پیشمون نمیاد خداااااااااا
چراااااااااا
عررررررررر
میخام موهامو بکنمممم
{''خونھدرختے''}
و منی ک نماز صبح فهمیدم امروز کلاس دارم🤦🏽♀
امروز امتحان مدیریت دشتم
بخاطر مه گرفتگی شدید کنسل شد
{''خونھدرختے''}
ولی برف میادا😟
ساعت هفت پاشدم هممه جا تاریک بود
بعد فکر کردم جن زده شدم یکی میخاد منو جن زده کنه وگرنه چرا باید ساعت هفت صبح، شب باشع:/🤣
هدایت شده از خاطرات خــیس:).
شرمنده ام جوانی
تو را چه سخت میگذرانم . !
ᑫKʜAᴛEʀATᴇ.KʜIs⁴ᗯ