https://eitaa.com/Sunflower_Planet/2887
برای بار صدم
از چیه عربی میترسین؟
خیلی آسونه و باحاله 😂
خو البته بستگی داره حفظیاتتون چجوریه🚶♀🤝
{''خونھدرختے''}
حس میکنم اوتاکو ها دارن افزایش پیدا میکنن😐🤝🤝
از کجا به این نتیجه رسیدی؟؟؟
هدایت شده از پـرے گـمـشـده درمـیـان مـہ
همیشه براتون تایپ میکنم"وقت داری یکم باهات حرف بزنم"
ولی یادم میاد خودتون حالتون خوب نیست منصرف میشم
{''خونھدرختے''}
چه برف ریزی میاد🙂🤝
من عاشق برفمم😭😭😭
چرا پیشمون نمیاد خداااااااااا
چراااااااااا
عررررررررر
میخام موهامو بکنمممم
{''خونھدرختے''}
و منی ک نماز صبح فهمیدم امروز کلاس دارم🤦🏽♀
امروز امتحان مدیریت دشتم
بخاطر مه گرفتگی شدید کنسل شد
{''خونھدرختے''}
ولی برف میادا😟
ساعت هفت پاشدم هممه جا تاریک بود
بعد فکر کردم جن زده شدم یکی میخاد منو جن زده کنه وگرنه چرا باید ساعت هفت صبح، شب باشع:/🤣
هدایت شده از خاطرات خــیس:).
شرمنده ام جوانی
تو را چه سخت میگذرانم . !
ᑫKʜAᴛEʀATᴇ.KʜIs⁴ᗯ
هدایت شده از پـرے گـمـشـده درمـیـان مـہ
مثلا یه شب با تمام غما و دلشوره هامون بخوابیم،صبح اول وقت بیدار بشیم گوشـیمونو برداریم ببینیم اونی که دوسش داریم همون چیزی رو که حسرتشو داریم برامون نوشته!
از خونه بزنیم بیرون ببینیم هوا خوبه،
اتفاقات خوبن،آدما خوبن.
از همه مهم تر حالِ دلمون خوبه!
خسته شدیم از این نشدنا.
نرسیدنا.
نبودنا.
خسته شدیم از این همه!
هدایت شده از پـرے گـمـشـده درمـیـان مـہ
کاش یه جایی بود آدم میرفت اونجا جیغ میزد و گریه میکرد سبک میشد، برمیگشت خونه .